Wat zou jij doen als je je DNA kon aflezen?
+2
Sweety
Irja
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zou jij doen als je je DNA kon aflezen?
Yup, volgens Alberts heb je meer dan duizend boeken nodig van dat formaat.. =D
Mijn editie heeft ca. 1400 pagina's... Dus iets van anderhalf miljoen a4tjes, misschien een miljoen als je kleine lettertjes gebruikt? Wat is de oppervlakte van een a4tje? Moet nog een groot huis kopen dan.. =D
Mijn editie heeft ca. 1400 pagina's... Dus iets van anderhalf miljoen a4tjes, misschien een miljoen als je kleine lettertjes gebruikt? Wat is de oppervlakte van een a4tje? Moet nog een groot huis kopen dan.. =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Susan schreef:Youandi schreef:Er schiet me opeens een interessante, doch verontrustende, complottheorie te binnen:
als de regering van iedereen het DNA heeft, gaan ze misschien wel selecteren op sterk, minder sterk en zwak en roeien ze alle zwakkere en minder sterke uit om zo een superras over te houden.
Ik denk graag over dit soort dingen na.En kijk daarom ook met veel plezier The Event. Morgenavond weer!!
Er zijn nu toch ook mensen waaraan je zonder DNA-informatie kunt zien dat ze lichamelijk heel erg zwak zijn, die worden toch ook niet uitgeroeid?
Ja, maar dat zou niet echt subtiel zijn..
Gast- Gast
Youandi schreef:
Nee, dat is waar, maar ik zou ook niet weten hoe ze dat wel subtiel kunnen doen als ze via een DNA-database weten wie er zwak is en wie sterk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Youandi schreef:
Nee, dat is waar, maar ik zou ook niet weten hoe ze dat wel subtiel kunnen doen als ze via een DNA-database weten wie er zwak is en wie sterk.
Nee, daar heb je gelijk in, maar misschien willen ze het in één keer goed aan pakken?
Door straks álle mensen in kaart te brengen, als de techniek zo ver is, kunnen ze de hele wereld te grazen nemen.
Hahaha, erg he! Rare hersenspinsels! Maar wie weet!
Gast- Gast
Antibes schreef:SuperGrover schreef:Ik zie hier geen enkel praktisch nut van.
Ik zou het stiekem best leuk vinden om het uitgeprint als behangetje te hebben ofzo...
Ah, nu kan ik me ineens ook concreet iets voorstellen bij 'iets leuks doen met je DNA'. Ik wil de genetische code van mijn kindje wel als behang op de muur van de toekomstige babykamer, is weer eens een keer iets anders dan babyblauw, rose of limegroen op de muur .
Gast- Gast
Wat ik zou doen? Niks. Ben helemaal niet benieuwd naar wat ik allemaal in mijn DNA kan lezen..
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En wat ga jij zo doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat ben jij nu aan het doen?
» Wat zou jij doen met €50.000?
» Wat te doen??
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat ben jij nu aan het doen?
» Wat zou jij doen met €50.000?
» Wat te doen??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: