Woensdagavond-Kletstopic!
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Woensdagavond-Kletstopic!
Goedenavond dames!
Wie heeft er nog iets te vertellen op deze zeer koude woensdagavond?
Wie heeft er nog iets te vertellen op deze zeer koude woensdagavond?
Gast- Gast
Re: Woensdagavond-Kletstopic!
weinig, behalve dat ik totaal geen zin heb om morgen te werken en dat ik graag de gebruiksaanwijzing van de man wil hebben..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Niet echt nieuws eigenlijk..Verveel me, zit thuis met longontsteking dus mag ook weinig.
Televisie kijken, SATC kijken, lezen, laptoppen..dat zijn mijn dagen nu!
Televisie kijken, SATC kijken, lezen, laptoppen..dat zijn mijn dagen nu!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik wil even kwijt dat ik maandag een sollicitatie heb voor een functie die ik heel graag zou willen..
Gast- Gast
Was SATC - De film niet op televisie? Heb ik destijds gekeken met mijn beste vriend, waarbij hij dacht:"Waarom ik?", maar ik vind hem niet boeiend genoeg om hem nog eens te kijken. Ook al kan ik me ook niet interesseren voor Mathilde. Vond het boek al niets, de film al helemaal niet.
Zwoesj, handleidingen kun je ook zelf maken.
Gast- Gast
Minella schreef:Ik wil even kwijt dat ik maandag een sollicitatie heb voor een functie die ik heel graag zou willen..
Spannend, wat voor functie is het?
Succes alvast!
Cheesegirl- Ratel
Minella schreef:Ik wil even kwijt dat ik maandag een sollicitatie heb voor een functie die ik heel graag zou willen..
Alvast heel erg veel succes voor maandag! Ik zal voor je duimen!
Gast- Gast
Carola589 schreef:Minella schreef:Ik wil even kwijt dat ik maandag een sollicitatie heb voor een functie die ik heel graag zou willen..
Succes alvast!
Thanks! Het is bij het uitzendbureau zelf, plannen etc
Gast- Gast
Isa schreef:Was SATC - De film niet op televisie? Heb ik destijds gekeken met mijn beste vriend, waarbij hij dacht:"Waarom ik?", maar ik vind hem niet boeiend genoeg om hem nog eens te kijken. Ook al kan ik me ook niet interesseren voor Mathilde. Vond het boek al niets, de film al helemaal niet.
Weet niet of de film van SATC op televisie was, ik heb de seriebox staan, dus die kijk ik!
Cheesegirl- Ratel
Wat leuk Minella! Weer als gastouder?
Edit: ow, ik zie het al. Je hebt al eerder bij een uitzendbureau gewerkt toch? Leuk joh, succes alvast!
Edit 2: dat is balen! Hier in de omgeving is juist een heel erg tekort aan gastouders...maar alleen BSO schiet niet op idd.
Edit: ow, ik zie het al. Je hebt al eerder bij een uitzendbureau gewerkt toch? Leuk joh, succes alvast!
Edit 2: dat is balen! Hier in de omgeving is juist een heel erg tekort aan gastouders...maar alleen BSO schiet niet op idd.
Laatst aangepast door Reva_ op wo 15 dec 2010 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isa schreef:
Als de mannen dan ook naar dat handboek leven, zou fijn zijn! Helaas denken ze daar zelf anders over
Zwoesj- Ratel
Minella schreef:Carola589 schreef:Minella schreef:Ik wil even kwijt dat ik maandag een sollicitatie heb voor een functie die ik heel graag zou willen..
Succes alvast!
Intecedent, leuk! Veel succes maandag!
Zwoesj- Ratel
Reva_ schreef:Wat leuk Minella! Weer als gastouder?
Nee; ik zou het wel willen, maar kan alleen maar naschoolse opvang vinden, en dan heb ik niet genoeg uren, dus helaas! Maar dit is wel een functie die ik heel graag zou willen.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Minella schreef:Carola589 schreef:Minella schreef:Ik wil even kwijt dat ik maandag een sollicitatie heb voor een functie die ik heel graag zou willen..
Succes alvast!
Intecedent, leuk! Veel succes maandag!
Ja, zoiets, het is net even anders haha, maar dat heb ik gedaan & daar lijkt het wel op
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Isa schreef:
Als de mannen dan ook naar dat handboek leven, zou fijn zijn! Helaas denken ze daar zelf anders over
Haha, als je eindelijk een goede handleiding hebt geschreven, verandert de man wel weer!
Cheesegirl- Ratel
We kunnen niet alles hebben wat we wensen, moet je maar denken.
Gast- Gast
Hahaha leven naar een handboek is moeilijk!
Ik heb de hele avond geknutseld aan mijn kaartenbord en nu is hij af en ben ik er trots op!
Ik heb de hele avond geknutseld aan mijn kaartenbord en nu is hij af en ben ik er trots op!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Reva_ schreef:Wat leuk Minella! Weer als gastouder?
edit, edit, edit
Gast- Gast
Ja, het is weer koud he.. brr.
Mijn zoontje vroeg aan me toen we in de auto zaten: "mama, waarom heb jij handschoenen aan in de auto?" Dus ik zei dat ik dat deed omdat het stuur koud was. Zegt ie: "weet je, dan gaan we toch gewoon een nieuw, warm stuur kopen voor jouw in de winkel!! Goed idee he?"
Haha die vond ik wel grappig
Verder was ik een beetje sjaggo, maar kreeg net zo'n lief kaartje. Een bedank-, kerstkaartje van iemand die tijdje geleden haar partner heeft verloren. Het is fijn om te horen dat iemand je steun heel erg waardeert!
Mijn zoontje vroeg aan me toen we in de auto zaten: "mama, waarom heb jij handschoenen aan in de auto?" Dus ik zei dat ik dat deed omdat het stuur koud was. Zegt ie: "weet je, dan gaan we toch gewoon een nieuw, warm stuur kopen voor jouw in de winkel!! Goed idee he?"
Haha die vond ik wel grappig
Verder was ik een beetje sjaggo, maar kreeg net zo'n lief kaartje. Een bedank-, kerstkaartje van iemand die tijdje geleden haar partner heeft verloren. Het is fijn om te horen dat iemand je steun heel erg waardeert!
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Hahaha leven naar een handboek is moeilijk!
Foto!!!
Inderdaad Isa, zou ook wel saai zijn als het wel zo was.. Maarja af en toe zou ik ze wel eens wat beter willen begrijpen
Zwoesj- Ratel
Minella, wat leuk! Heel veel succes. Ben wel een beetje jaloers op je;) , ben ook op zoek naar zo'n baan maar is moeilijk te vinden.
Gast- Gast
Vandaag was ik met twee mannelijke collega's aan het pauzeren. Toen één van de twee collega's tegen de andere zei:"Jouw vrouw of jouw vriendin". Waarop de collega zei:"Mijn vriendin". Dus ik keek hem heel erg raar aan. De ene collega probeerde er vervolgens overheen te praten, door te zeggen dat hij zich domweg had versproken. Blijkt mijn andere collega dus daadwerkelijk een vrouw en een vriendin te hebben. Echt shocking!
De hele dag liet hij mij smsjes lezen van zijn vriendin en we hebben samen nog even besproken over het hoe en wat. Hij blijkt gewoon het woord 'trouw' niet te kennen. Hij moet gewoon meer hebben dan enkel zijn gezin. Zijn vrouw weet van niets, terwijl zijn vriendin op de hoogte is van zijn vrouw en de kinderen.
Nu ben ik vrij ruimdenkend en iedereen mag en kan doen wat hij wil, maar dat hij op een gegeven moment zo open werd naar mij toe... Smsjes lezen, verhalen vertellen en dat terwijl ik het in eerste instantie helemaal niet mocht weten, het was immers een verspreking van de andere collega... Ik sta nog met mijn oortjes te klapperen....
De hele dag liet hij mij smsjes lezen van zijn vriendin en we hebben samen nog even besproken over het hoe en wat. Hij blijkt gewoon het woord 'trouw' niet te kennen. Hij moet gewoon meer hebben dan enkel zijn gezin. Zijn vrouw weet van niets, terwijl zijn vriendin op de hoogte is van zijn vrouw en de kinderen.
Nu ben ik vrij ruimdenkend en iedereen mag en kan doen wat hij wil, maar dat hij op een gegeven moment zo open werd naar mij toe... Smsjes lezen, verhalen vertellen en dat terwijl ik het in eerste instantie helemaal niet mocht weten, het was immers een verspreking van de andere collega... Ik sta nog met mijn oortjes te klapperen....
Gast- Gast
Isa schreef:Vandaag was ik met twee mannelijke collega's aan het pauzeren. Toen één van de twee collega's tegen de andere zei:"Jouw vrouw of jouw vriendin". Waarop de collega zei:"Mijn vriendin". Dus ik keek hem heel erg raar aan. De ene collega probeerde er vervolgens overheen te praten, door te zeggen dat hij zich domweg had versproken. Blijkt mijn andere collega dus daadwerkelijk een vrouw en een vriendin te hebben. Echt shocking!
Haha en dat bedoel ik nou, leer mij die mannen nou eens begrijpen
Had je niet zoiets van, val mij er niet mee lastig ik wil er niets van weten? of ken je zowel de vrouw als vriendin niet?
Zwoesj- Ratel
Haha en dat bedoel ik nou, leer mij die mannen nou eens begrijpen
Had je niet zoiets van, val mij er niet mee lastig ik wil er niets van weten? of ken je zowel de vrouw als vriendin niet?
Ik ken zowel de vrouw als vriendin niet. Hij deed ook opeens uit de doeken wat hij zoal voor het grijpen had naast zijn vrouw. En ach, dat was best even vermakelijk om naar te luisteren.
Wat ik het vreemde vond was dat onze andere collega, welke ons de andere twee pauzes had bijgestaan, ziek naar huis ging en mijn collega zei:"Die is echt ziek! Maar durft niet naar huis, omdat het niet lekker gaat met zijn vriendin". Om vervolgens te horen hoe deze jongen ook niet zo trouw was aan zijn vriendin.
Is de wereld verdorven ofzo!? Mannen zijn niet te vertrouwen, ofzo. Echt...
Gast- Gast
Wat fijn Minella! Succes alvast!
Wij krijgen als het goed is aanstaande vrijdag eindelijk een kat En ik heb zin in het weekend!
Wij krijgen als het goed is aanstaande vrijdag eindelijk een kat En ik heb zin in het weekend!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: