Papfles
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Papfles
Sinds een paar dagen zijn we begonnen om rijstebloem toe te voegen aan de avondfles. Mijn zoontje kreeg met 1 en 2 schepjes alles nog gewoon door zijn fase1 speen van de Dr. Brown flessen heen. Gisteravond dus 3 scheppen geprobeerd in combinatie met een papspeen, maar binnen 1 minuut was de halve fles al leeg. Niet helemaal de bedoeling hé
Nu dus 2 vraagjes:
- heb ik de papfles wel goed bereid? Ik heb 180cc water genomen met 6 schepjes normale voeding en daarbij 3 eetlepels rijstebloem. Vond het er zo dun uitzien, niet echt dik zoals pap naar mijn idee hoort te zijn...
- iemand met een kindje met veel zuigkracht die een goede oplossing heeft wbt fles/speen combinatie?
Nu dus 2 vraagjes:
- heb ik de papfles wel goed bereid? Ik heb 180cc water genomen met 6 schepjes normale voeding en daarbij 3 eetlepels rijstebloem. Vond het er zo dun uitzien, niet echt dik zoals pap naar mijn idee hoort te zijn...
- iemand met een kindje met veel zuigkracht die een goede oplossing heeft wbt fles/speen combinatie?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Papfles
Volgens mij had ik hier laatst gelezen dat je idd meer schepjes er in moet doen dan wat staat aangegeven.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Papfles
» Papfles 's ochtends
» Papfles (Dr. Brown)
» Weer terug naar een papfles?
» Papfles & schema baby 7 maanden
» Papfles 's ochtends
» Papfles (Dr. Brown)