Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Tsssss jij fakert! Zeg dan gewoon dat het niet waar is ipv gelijk dramatisch fake...ProudMama schreef:Ook Fake. Zeg dan gewoon kinderboerderij ipv gelijk dramatisch een dierentuin...Alex schreef:Alpha!
Ik ben net in de dierentuin geweest
Gast- Gast
Storm schreef:Wat is Alpha?
Hoe was het in de deurentuin Lex?
Alpha is een grapje, Reva snapt 'm wel.
Dierentuin was leuk! Over 2 weken weer en dan met Lejow en A gaat dan ook gewoon mee!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb het gevonden, echt super lief, dank je wel!!Qiara schreef:Alex schreef:Trusten PM!
En succes met bevallen morgen!
Van mij ook, maar nadat je iets van mij hebt gevonden op je mat lekker verlaat
Kan nu met gerust hart bevallen
Hoi!
*Ben er maar eventjes, scriptie wacht*
Leuk, Alex!
Laatst aangepast door Qiara op wo 6 jul 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vond het echt lief!!Qiara schreef:ProudMama schreef:Heb het gevonden, echt super lief, dank je wel!!Qiara schreef:Alex schreef:Trusten PM!
En succes met bevallen morgen!
Van mij ook, maar nadat je iets van mij hebt gevonden op je mat lekker verlaat
Kan nu met gerust hart bevallen
Hoi!
*Ben er maar eventjes, scriptie wacht*
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vond het echt lief!!
Vind ik leuk
Qiara- Ratel
ben ik weer
ja jullie hebben gelijk ..
kreeg opeens uit het niets op msn: ik ben ff zwaar chagoo Ik zeg; ja daarom zei ik maar niks meer
krijg ik opeens een verhaal over de vriendin van zijn Pa, dat hij daarom zo chagoo is hahahha
ik schrok..ik dacht nu komt het, krijg ik toch wat...
auw!!! dat deed zeer, mijn duimnagel klapte tot over de witte rand dubbel! iehhh
ja jullie hebben gelijk ..
kreeg opeens uit het niets op msn: ik ben ff zwaar chagoo Ik zeg; ja daarom zei ik maar niks meer
krijg ik opeens een verhaal over de vriendin van zijn Pa, dat hij daarom zo chagoo is hahahha
ik schrok..ik dacht nu komt het, krijg ik toch wat...
auw!!! dat deed zeer, mijn duimnagel klapte tot over de witte rand dubbel! iehhh
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Waarom zegt ie dat 's morgens dan niet gewoon tegen je? "Heb een rotdag ivm mijn pa, laat me maar even gaan".
Had jouw veel stress, zorgen en frustratie kunnen besparen... Mannen...
Gast- Gast
AAAGGHHH volgens mij heeft de jongen die ik erg leuk vind een vriendin... =(
sorry moest het even kwijt..
Voelde mij net weer een stuk beter, nadat mijn vriend het na 5,5 jaar en 1 jaar samen wonen het uitgemaakt had... nu een maand geleden..
Kreeg van deze bovenstaande jongen, die ik al heel wat jaren "ken" ontzettend veel steun, was zoo geïnteresseerd hoe het met mij ging... Ik ken hem van het TTfestival nu 7 jaar geleden. Al die jaren wel wat msn en sms contact gehad, en elk jaar standaard even een borreltje met de TT.. de jaren dat ik met mijn vriend was is dat allemaal wat verwaterd.. maar zo als elk jaar rond TT laaide het contact weer op..
tot afgelopen week, dat hij het rustiger aan wilde doen, dat we afstand moesten nemen..
AAAAHHHJJJJ eerst mijn vriend kwijt en nu mijn maatje ook nog!???
verder gaat het oke... hihihi
sorry moest het even kwijt..
Voelde mij net weer een stuk beter, nadat mijn vriend het na 5,5 jaar en 1 jaar samen wonen het uitgemaakt had... nu een maand geleden..
Kreeg van deze bovenstaande jongen, die ik al heel wat jaren "ken" ontzettend veel steun, was zoo geïnteresseerd hoe het met mij ging... Ik ken hem van het TTfestival nu 7 jaar geleden. Al die jaren wel wat msn en sms contact gehad, en elk jaar standaard even een borreltje met de TT.. de jaren dat ik met mijn vriend was is dat allemaal wat verwaterd.. maar zo als elk jaar rond TT laaide het contact weer op..
tot afgelopen week, dat hij het rustiger aan wilde doen, dat we afstand moesten nemen..
AAAAHHHJJJJ eerst mijn vriend kwijt en nu mijn maatje ook nog!???
verder gaat het oke... hihihi
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
TA:
Wat raar dat de TT jongen opeens het op een lager pitje wil zetten, weet hij dat je weer single bent?
Wat raar dat de TT jongen opeens het op een lager pitje wil zetten, weet hij dat je weer single bent?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Waarom zegt ie dat 's morgens dan niet gewoon tegen je? "Heb een rotdag ivm mijn pa, laat me maar even gaan".
ik denk zelf dat hij het sinds vanavond pas weet hoor! vanmorgen was eigenlijk een beetje mijn eigen schuld, alleen deze man van mij blijft altijd wel lang geirriteerd/boos
over het algemeen dan..soms ook helemaal niet en dan denk ik huh?!
Pffft, vlg mij heb jij geen makkelijk exemplaar uitgezocht!!ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Waarom zegt ie dat 's morgens dan niet gewoon tegen je? "Heb een rotdag ivm mijn pa, laat me maar even gaan".
ik denk zelf dat hij het sinds vanavond pas weet hoor! vanmorgen was eigenlijk een beetje mijn eigen schuld, alleen deze man van mij blijft altijd wel lang geirriteerd/boos
Gast- Gast
TA: moeilijke situatie ...
ProudMama schreef:Pffft, vlg mij heb jij geen makkelijk exemplaar uitgezocht!!ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Waarom zegt ie dat 's morgens dan niet gewoon tegen je? "Heb een rotdag ivm mijn pa, laat me maar even gaan".
dat klopt helemaal! vertel daarom ook lang niet alles op het forum
Scriptie... Bye!
Qiara- Ratel
Proud mamma, ja hij weet er van.. hij is juist afgelopen weken een ontzettende steun geweest.. heel lange gesprekken gehad op msn.. en nu al een aantal dagen niet meer op msn geweest.. wil ook niet blijven smsen enzo..
TwistedAngel- Prater
Stiekum verliefd op je?TwistedAngel schreef:Proud mamma, ja hij weet er van.. hij is juist afgelopen weken een ontzettende steun geweest.. heel lange gesprekken gehad op msn.. en nu al een aantal dagen niet meer op msn geweest.. wil ook niet blijven smsen enzo..
Gast- Gast
Pas je wel goed op jezelf en je eigen grenzen meis?ExpressoB schreef:dat klopt helemaal! vertel daarom ook lang niet alles op het forum
Gast- Gast
+1...ProudMama schreef:Pas je wel goed op jezelf en je eigen grenzen meis?ExpressoB schreef:dat klopt helemaal! vertel daarom ook lang niet alles op het forum
Gast- Gast
He he, zoonlief ligt eindelijk zonder te huilen in bed! *zie topic bij zwangerschap en mama's*
Gast- Gast
ALS JE HET OVER DE DUVEL HEBT!!!
XXXX heey hoi
******r zegt:
ik was er weer eens haha
XXXXXX zegt:
nou inderdaad.. heb je gemist!
****r zegt:
haha is dat zo hihi ik voel me vereerd wat miste je?
XXXXX zegt:
leuke gezellige gesprekken...
zo ineens van elke dag een gesprek tot even niets meer.. is best stil..
***** zegt:
ja klopt sorry mijn schuld ik had iedere keer wat
XXXXX zegt:
was al bang dat je helemaal geen contact meer wilde..
***** zegt:
en wat aan het eind van de avond niet meer in staat om tot laat op msn te gaan want was best moet steeds heb elke avond nog aan mijn conditie gewerkt
nee jo dat weet je toch
dat zou ik dan zelf zeggen als ik dat niet meer wil
PFFFHIIEEEUUWWW
XXXX heey hoi
******r zegt:
ik was er weer eens haha
XXXXXX zegt:
nou inderdaad.. heb je gemist!
****r zegt:
haha is dat zo hihi ik voel me vereerd wat miste je?
XXXXX zegt:
leuke gezellige gesprekken...
zo ineens van elke dag een gesprek tot even niets meer.. is best stil..
***** zegt:
ja klopt sorry mijn schuld ik had iedere keer wat
XXXXX zegt:
was al bang dat je helemaal geen contact meer wilde..
***** zegt:
en wat aan het eind van de avond niet meer in staat om tot laat op msn te gaan want was best moet steeds heb elke avond nog aan mijn conditie gewerkt
nee jo dat weet je toch
dat zou ik dan zelf zeggen als ik dat niet meer wil
PFFFHIIEEEUUWWW
TwistedAngel- Prater
Ik heb dorst... wil iemand mij een glas water brengen? Mijn man-de-huisbutler weigert dienst
Gast- Gast
Storm schreef:He he, zoonlief ligt eindelijk zonder te huilen in bed! *zie topic bij zwangerschap en mama's*
Jeeej wat super!
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: