Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ja he, door de kleur! Had het in het begin ook een keerMaple schreef:PM, als ik snel over de pagina heen scroll, doet jouw avatar me aan bier denken
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja he, door de kleur! Had het in het begin ook een keerMaple schreef:PM, als ik snel over de pagina heen scroll, doet jouw avatar me aan bier denken
Hahaha, het ligt dus gelukkig niet aan mij Hoe is het met je? Je bent alweer 34 weken!!
Gast- Gast
+1Maple schreef:PM, als ik snel over de pagina heen scroll, doet jouw avatar me aan bier denken
Gast- Gast
Tja, van mij mogen ze komen, maar ze nu hebben geen plannen meer vlg mij...Maple schreef:ProudMama schreef:Ja he, door de kleur! Had het in het begin ook een keerMaple schreef:PM, als ik snel over de pagina heen scroll, doet jouw avatar me aan bier denken
Hahaha, het ligt dus gelukkig niet aan mij Hoe is het met je? Je bent alweer 34 weken!!
Gast- Gast
Haha, ben ook wel benieuwd naar ze inmiddels
Ik denk dat ik zo lekker in bed kruip, laptop op schoot en RTL4 heeft weer de woensdagavondfilms... denk dat ik die opzet ofzo.
Ik denk dat ik zo lekker in bed kruip, laptop op schoot en RTL4 heeft weer de woensdagavondfilms... denk dat ik die opzet ofzo.
Gast- Gast
ik denk dat mijn vriend nog steeds pissig is...
op msn zegttie: laat me nu maar weer
pfffffffffffffff :'( kan het nu ff niet hebben, zeg wel niks meer dan
op msn zegttie: laat me nu maar weer
pfffffffffffffff :'( kan het nu ff niet hebben, zeg wel niks meer dan
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hi ladies!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Expresso> hmm gaat ook niet lekker dan
laat hem wel .. vond het een rare opmerking (had ook kunnen zeggen wat hij wel eens doet, ben ff druk)
ga er ook niet om huilen, kreeg net wel tranen in mijn ogen maar heb ze niet laten gaan
ik ga wel een blowtje roken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Expresso, gaat het wel goed tussen jou en jouw vriend? Ik lees zo vaak van die rare dingen..
Gast- Gast
+1. Vooral dat hij onaardig en kort af doet, of jullie elkaar verkeerd begrijpen.Storm schreef:Expresso, gaat het wel goed tussen jou en jouw vriend? Ik lees zo vaak van die rare dingen..
Gast- Gast
Idd Storm.
Ik heb het idee Expresso dat je je laat ondersneeuwen door hem en je dingen maar pikt. Maar jij hoeft die dingen allemaal niet te pikken he.
Ik heb het idee Expresso dat je je laat ondersneeuwen door hem en je dingen maar pikt. Maar jij hoeft die dingen allemaal niet te pikken he.
Gast- Gast
Idee heb ik ook, ik las al 'rare' dingen op het oude forum, dat het nog steeds zo gaat is geen goed teken volgens mij.Theedoosje schreef:Idd Storm.
Gast- Gast
ExpressoB, Jij en je verhalen doen me altijd denken aan het vriendinnetje van mijn broertje (en mijn broertje dan aan jouw vriend). Maar ik heb geen contact met ze en ken ze ook niet zo heel goed.
Hm, vage post
Hm, vage post
Gast- Gast
Tsss wat mot je nou?ProudMama schreef:Piano, ook zo fake...Vergeet-me-nietje schreef:Well, het was me een waar genoegen, maar ik ga u allen verlaten! Op naar pianoles...
Gast- Gast
Ik mot niks, heb net gegeten, dank je.Vergeet-me-nietje schreef:Tsss wat mot je nou?ProudMama schreef:Piano, ook zo fake...Vergeet-me-nietje schreef:Well, het was me een waar genoegen, maar ik ga u allen verlaten! Op naar pianoles...
Gast- Gast
Ook Fake. Zeg dan gewoon kinderboerderij ipv gelijk dramatisch een dierentuin...Alex schreef:Alpha!
Ik ben net in de dierentuin geweest
Gast- Gast
Beta!
Was het leuk in de dierentuin Alex?
Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik nog hard moet studeren! (Als we het dan toch hebben over wat we net hebben gedaan...)
Was het leuk in de dierentuin Alex?
Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik nog hard moet studeren! (Als we het dan toch hebben over wat we net hebben gedaan...)
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: