Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben er ook weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ken alle kwaaltjes, opnoemen is dus niet nodig..ProudMama schreef:Wat weeg je? Ik kan de rest van de genante kwaaltjes op gaan sommen voor je waar je last van krijgt, maar er moeten nog mensen eten...Smikkell schreef:Ik geloof dat ik zwaarder ben dan dat jij nu weegt, mevrouwtje, dus klaag niet! Bij jou is het tijdelijkProudMama schreef:Wacht maar tot jij 12 pond aan je buik hebt hangen, liters vocht in je benen enz enz hebt...Smikkell schreef:Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
Gast- Gast
Mag ik even sentimenteel doen...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Echt he, als we de onderwerpen: Eten (daaronder valt ook dieet, gewicht enz), Fake en Zwangerschap een paar dagen niet zouden noemen, waar zou het dan over gaan in het dagcafe?!
Gast- Gast
Ik zou mijn eigen leven soms wel willen ontlopen. Maar om nou een heel ander leven te verzinnen, dat dan weer niet!Pippa schreef:Ik snap sowieso niet waarom je leven zou willen faken
Gast- Gast
Seks, mannen, slechte relaties, therapie, eten delen met de wc (ow, dat ik ook eten).ProudMama schreef:Echt he, als we de onderwerpen: Eten (daaronder valt ook dieet, gewicht enz), Fake en Zwangerschap een paar dagen niet zouden noemen, waar zou het dan over gaan in het dagcafe?!
Gast- Gast
O, laten we vooral therapie niet vergeten...Smikkell schreef:Seks, mannen, slechte relaties, therapie, eten delen met de wc (ow, dat ik ook eten).ProudMama schreef:Echt he, als we de onderwerpen: Eten (daaronder valt ook dieet, gewicht enz), Fake en Zwangerschap een paar dagen niet zouden noemen, waar zou het dan over gaan in het dagcafe?!
Gast- Gast
Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Gast- Gast
ProudMama schreef:Van mij wel.Jordana schreef:Mag ik even sentimenteel doen...
van mij ook
ik ken ze niet hoor...
hmm nee dat had ik niet exact gezegd..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pippa schreef:Het zijn gewoon allemaal kneuzen bij elkaar,in het dagcaféop het forum
Gast- Gast
Ik wilde eerst nog hele zeggen...ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Gast- Gast
ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Ik niet!
Gast- Gast
Ik snap opeens welke en waarom mensen zich voelen buitengesloten..Smikkell schreef:Ik wilde eerst nog hele zeggen...ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Gast- Gast
Plaag je ook maarExpressoB schreef:ProudMama schreef:Van mij wel.Jordana schreef:Mag ik even sentimenteel doen...
van mij ook
ik ken ze niet hoor...
hmm nee dat had ik niet exact gezegd..
Gast- Gast
Maar jij wil wel iets gaan doen (met acceptatie van....)Pippa schreef:ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Ik niet!
Gast- Gast
Juist!!Smikkell schreef:Ik snap opeens welke en waarom mensen zich voelen buitengesloten..Smikkell schreef:Ik wilde eerst nog hele zeggen...ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Gast- Gast
Precies, en daarbij, FM zit voor een groot deel tussen je oren vlg de meeste mensen, dusse...Smikkell schreef:Maar jij wil wel iets gaan doen (met acceptatie van....)Pippa schreef:ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Ik niet!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Van mij wel.Jordana schreef:Mag ik even sentimenteel doen...
Het even met een kruiwagen zout nemen
Maar ik heb net mijn auto verkocht en ik vind het echt ontzettend jammer...
Moet er bijna van huilen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Precies, en daarbij, FM zit voor een groot deel tussen je oren vlg de meeste mensen, dusse...Smikkell schreef:Maar jij wil wel iets gaan doen (met acceptatie van....)Pippa schreef:ProudMama schreef:Halve? Wie niet dan?Smikkell schreef:Het halve topic zit op zat in therapie, of staat op een wachtlijst
Ik niet!
Wist je dat er allemaal nieuwe criteria zijn voor het vaststellen van FM? Heel apart.
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: