Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Wel op bejaardentempo vliegen dan he!!!ProudMama schreef:Ben d'r! Was ff lekker op het gemakkie douchen. Alles gaat op bejaardentempo op het moment
Vlieg alleen nog ff naar boven in mijn sprei in de droger te stoppen en de wasmachine weer te vullen, ben er zo weer.
Gast- Gast
Yoehoe ! Ben er toch weer eventjes.. Ben alleen wel moe, blij als ik vanavond in mijn bedje lig!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
ik was ook douchen, heb een tijdje op de grond gezeten onder de douche
ingesmeerd met bodylotion en mijn satijnen pyjama broek aangedaan en een tshirt erop
ging net de bel! schrik me dan altijd een hoedje haha maar heb niet open gedaan, zullen wel weer verkopers zijn
ingesmeerd met bodylotion en mijn satijnen pyjama broek aangedaan en een tshirt erop
ging net de bel! schrik me dan altijd een hoedje haha maar heb niet open gedaan, zullen wel weer verkopers zijn
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zo snel gedaan! Doe maar rustig, anders wek je straks nog je weeën op ..
Tiana- Ratel
Dat zou wel heeeeeeel vervelend zijnStylegirl schreef:Zo snel gedaan! Doe maar rustig, anders wek je straks nog je weeën op ..
Gast- Gast
misschien heeft PM wel een lift in huis:P of een korte trap haha
Zou er geen moeite mee hebben idd. Maar helaas, op het moment dat het niet mag willen ze eruit... nu mag het... totaal geen actie van binnenuit.Pippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
Gast- Gast
Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
Gast- Gast
Nee hoor, was gewoon 2 trappen of en 2 trappen afExpressoB schreef:misschien heeft PM wel een lift in huis:P of een korte trap haha
Verder lag alles klaar, dus sprei in de droger proppen en wasmachine vullen is 30 sec werk.
Gast- Gast
Wacht maar tot jij 12 pond aan je buik hebt hangen, liters vocht in je benen enz enz hebt...Smikkell schreef:Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
Gast- Gast
Waarom faked nooit iemand een normaal leven met een huis, een boom en een beest. Een normale baan en een normale relatie, gewoon 1 kind, dat normaal en gezond geboren wordt. Zonder veel sensatie en soap-verhaallijnen..
Gast- Gast
Ik geloof dat ik zwaarder ben dan dat jij nu weegt, mevrouwtje, dus klaag niet! Bij jou is het tijdelijkProudMama schreef:Wacht maar tot jij 12 pond aan je buik hebt hangen, liters vocht in je benen enz enz hebt...Smikkell schreef:Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom faked nooit iemand een normaal leven met een huis, een boom en een beest. Een normale baan en een normale relatie, gewoon 1 kind, dat normaal en gezond geboren wordt. Zonder veel sensatie en soap-verhaallijnen..
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Waarom faked nooit iemand een normaal leven met een huis, een boom en een beest. Een normale baan en een normale relatie, gewoon 1 kind, dat normaal en gezond geboren wordt. Zonder veel sensatie en soap-verhaallijnen..
Soms wou ik oprecht dat ik fake was
Bah, zit echt in een depri bui zeg!
Gast- Gast
Dan is het niet leuk, snap dat dan!Smikkell schreef:Waarom faked nooit iemand een normaal leven met een huis, een boom en een beest. Een normale baan en een normale relatie, gewoon 1 kind, dat normaal en gezond geboren wordt. Zonder veel sensatie en soap-verhaallijnen..
Fake minimaal een appartement, een struik en meerdere huisdieren. Slecht betaalde baan en single.
Gast- Gast
Well, het was me een waar genoegen, maar ik ga u allen verlaten! Op naar pianoles...
Gast- Gast
Wat weeg je? Ik kan de rest van de genante kwaaltjes op gaan sommen voor je waar je last van krijgt, maar er moeten nog mensen eten...Smikkell schreef:Ik geloof dat ik zwaarder ben dan dat jij nu weegt, mevrouwtje, dus klaag niet! Bij jou is het tijdelijkProudMama schreef:Wacht maar tot jij 12 pond aan je buik hebt hangen, liters vocht in je benen enz enz hebt...Smikkell schreef:Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
Gast- Gast
Piano, ook zo fake...Vergeet-me-nietje schreef:Well, het was me een waar genoegen, maar ik ga u allen verlaten! Op naar pianoles...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat weeg je? Ik kan de rest van de genante kwaaltjes op gaan sommen voor je waar je last van krijgt, maar er moeten nog mensen eten...Smikkell schreef:Ik geloof dat ik zwaarder ben dan dat jij nu weegt, mevrouwtje, dus klaag niet! Bij jou is het tijdelijkProudMama schreef:Wacht maar tot jij 12 pond aan je buik hebt hangen, liters vocht in je benen enz enz hebt...Smikkell schreef:Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
dat vroeg ik mij ook af..
nou som maar op hahahaha kan wel wat hebben
Meiden, ik ben weer weg! Fijne avond!
Tiana- Ratel
Jij vraagt je al af of je wel kinderen wil bij het idee aan striae, dus wil je niet afschrikken...ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Wat weeg je? Ik kan de rest van de genante kwaaltjes op gaan sommen voor je waar je last van krijgt, maar er moeten nog mensen eten...Smikkell schreef:Ik geloof dat ik zwaarder ben dan dat jij nu weegt, mevrouwtje, dus klaag niet! Bij jou is het tijdelijkProudMama schreef:Wacht maar tot jij 12 pond aan je buik hebt hangen, liters vocht in je benen enz enz hebt...Smikkell schreef:Ik denk dat ze een faker is. Een échte zwangere doet dat niet zo snelPippa schreef:Misschien wil PM dat stiekem wel!
dat vroeg ik mij ook af..
nou som maar op hahahaha kan wel wat hebben
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: