Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Oke en mijn motivatie is weer op . 10 sommen gemaakt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
De kleine is waarschijnlijk straks het vechtertje, en de grote de luiaard, die heeft er veel minder voor hoeven doen.
Gast- Gast
Dat is in ieder geval iets, toch, Sg?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zijn er wel weer 10 toch?!Stylegirl schreef:Oke en mijn motivatie is weer op . 10 sommen gemaakt
Gast- Gast
Volgens mij denken we er allemaal hetzelfde over.
Lotus- Ratel
Bah soms word ik op mn werk ineens het hardst geraakt door het verdriet. Nu ook weer. En we zijn zwaaar onderbezet dus kan ook niet even weglopen ofzo...
Gast- Gast
Wat fijn, Anousch!!! Oppasgezin?
Kutzooi, mijn telefoon is stuk en ik MOET bereikbaar zijn voor mijn werk (werk onregelmatige diensten). Bah bah bah. Heb mijn ouders gebeld of zij zo lang een leentoestel voor mij hebben.
Ik heb vannacht dramatisch geslapen weer, zoonlief wilde NIET naar bed, begon de hele tijd te huilen (ja, zelfs krijsen) als hij alleen al zijn kamertje zag. Als ik 3 uur heb geslapen is het veel..
Kutzooi, mijn telefoon is stuk en ik MOET bereikbaar zijn voor mijn werk (werk onregelmatige diensten). Bah bah bah. Heb mijn ouders gebeld of zij zo lang een leentoestel voor mij hebben.
Ik heb vannacht dramatisch geslapen weer, zoonlief wilde NIET naar bed, begon de hele tijd te huilen (ja, zelfs krijsen) als hij alleen al zijn kamertje zag. Als ik 3 uur heb geslapen is het veel..
Gast- Gast
Op een buitenschoolse opvang!
Laatst aangepast door Anousch op wo 6 jul 2011 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ow wat goed anousch, waar ergens?
Wat balen storm En was er een reden waarom M zo deed of helemaal niet? Hopelijk slaap je vanacht beter
Wat balen storm En was er een reden waarom M zo deed of helemaal niet? Hopelijk slaap je vanacht beter
Gast- Gast
Wat vervelend, Storm. Wat heb je nou met M gedaan dan? Heeft hij bij jullie in bed geslapen? En hoe vaak gebeurt het dat hij niet (in zijn eigen kamer) wil slapen?
Gast- Gast
voor Leaf en voor Storm.
Wat goed, Anousch!
Wat goed, Anousch!
Lotus- Ratel
Uit pure wanhoop heb ik hem bij ons in bed genomen, ja. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen, anders had ik helemaal geen slaap gehad...Alex schreef:Wat vervelend, Storm. Wat heb je nou met M gedaan dan? Heeft hij bij jullie in bed geslapen? En hoe vaak gebeurt het dat hij niet (in zijn eigen kamer) wil slapen?
Het gebeurt niet heel vaak dat hij niet in zijn eigen kamertje wil slapen, af en toe maar. Maar vannacht was wel heel extreem, dat maak ik nooit mee zoiets. Hij had net weer een driftbui een halfuur.
Gast- Gast
Ik heb de 5 daagse mini kuur besteld van weightcare, vandaar mijn topic_Leaf_ schreef:Ik voel me dik. Voor het eerst in mijn leven overweeg ik een crashdieet.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb de 5 daagse mini kuur besteld van weightcare, vandaar mijn topic_Leaf_ schreef:Ik voel me dik. Voor het eerst in mijn leven overweeg ik een crashdieet.
Ik overweeg het ook maar ik ben muy allergico. Dus misschien in combi met de Kerutabs
Ik ben echt triest...
Eigenlijk moet ik nu niet in staat gesteld worden tot dit soort beslissingen, straks sla ik door ofzo....
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: