Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
ik geloof ook iets van 7.50-10 euro en een 2 persoons 15 ofzo. In ieder geval niet meer dan 10 euro
Gast- Gast
Heb je wel een pomp om het bed op te pompen?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Daz bizar PM, dan heb je dus eigenlijk geen keuze of je je ramen wil laten zemen of niet.
Ik ga even douchen (zonder telefoon/forum )!
Gast- Gast
Blazen kan ook hoor! Goed voor het trainen van je longcapaciteitStylegirl schreef:Heb je wel een pomp om het bed op te pompen?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Blazen kan ook hoor! Goed voor het trainen van je longcapaciteitStylegirl schreef:Heb je wel een pomp om het bed op te pompen?
Ja eh dikke doei Na een feestje tot in de vroege uurtjes zie ik niemand meer een luchtbed opblazen hahaha
Gast- Gast
Die verkopen ze daar ook volgens mij! Ik heb er laatst voetpompen gezien en nog een andere soort luchtpomp.
Tiana- Ratel
Klopt, de afspraak is iedere 2 maanden of 6 weken, iets in die richting, en dan komen ze als het hun uitkomt. Woon aan een drukke, doorgaande weg, dus het is altijd wel nodig dat ze weer komen hoor.Vergeet-me-nietje schreef:Daz bizar PM, dan heb je dus eigenlijk geen keuze of je je ramen wil laten zemen of niet.
Gast- Gast
je moet ff kijken of die pomp wel op het luchtbed past, ik heb daar toen ook een luchtbed gekocht en ook die handpomp of hoe noem je die en die tuitjes passen niet op het luchtbed.
Gast- Gast
Hier giet het!
Hier komen de glazenwassers of op afspraak en als ze zomaar komen dan duwen ze de rekening in d ebus met een datum dat ze het geld komen halen.
Hier komen de glazenwassers of op afspraak en als ze zomaar komen dan duwen ze de rekening in d ebus met een datum dat ze het geld komen halen.
Gast- Gast
Dag dames!
PM, alweer 34 weken én een dag
PM, alweer 34 weken én een dag
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Goh, niet allemaal tegelijk
Merai- Ratel
Haha ik merk het Maar dat is wel goed voor me, ga maar eens iets nuttigs doen (hoewel ik de was al heb weggewassen én de afwas gedaan én het bed verschoond én de keuken gepoetst )
Merai- Ratel
Dat is ongeveer 600 gram.Lily schreef:PM, hoe zit het nu eigenlijk met het gewichtsverschil van de 2 kleintjes?
Gast- Gast
Ik heb ondertussen lekker gedoucht en nu ga ik een half uurtje sommetjes maken voor het tentamen gecijferdheid die ik morgen heb en dan naar de fysio. En dan koken, eten, oppassen, dus weet niet of ik nog op het forum kom straks! Druk, druk, druk...
Tiana- Ratel
haha ja dat had ik ook gelezen, maar kan dat nu kwaad of niet? Omdat ze dat eerst misschien dachten.
Gast- Gast
Er zijn geen aanwijzigingen voor TTS gelukkig, en er zit vaak wel verschil tussen een tweeling. Pas na de geboorte kan je de echte conclusie trekken natuurlijk, echo's zit ook altijd weer zoveel % foutmarge in.Lily schreef:haha ja dat had ik ook gelezen, maar kan dat nu kwaad of niet? Omdat ze dat eerst misschien dachten.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: