Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Wie?????????????????ProudMama schreef:Wat????????????????Lily schreef:wow ik zie/lees dat Ellen Pompeo (Meredith Grey) al 42 is, ik had der jonger geschat.
Gast- Gast
Als je hem in de koelkast hebt bewaard, moet dat wel kunnen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Als die ham gewoon in de koelkast heeft gelegen en afgedekt was (dus verder wel dicht), dan kan het prima hoor.
Zo frustrerend.. Ik was net aan het schoonmaken op het werk en het moest voor 2 uur klaar zijn, dus ik was er ruim op tijd.. Komt die vrouw naar beneden toe (bazin) en zegt dat ik nu de afwas moet gaan doen want haar man gaat over een half uur een buffet maken voor 200 personen. De rest van het schoonmaken moest ik morgen maar afmaken, want hij had alle fornuizen nodig en anders zou ik in de weg lopen.. Zeg dan de volgende keer niet dat ik tot 2 uur de tijd heb....
Zo frustrerend.. Ik was net aan het schoonmaken op het werk en het moest voor 2 uur klaar zijn, dus ik was er ruim op tijd.. Komt die vrouw naar beneden toe (bazin) en zegt dat ik nu de afwas moet gaan doen want haar man gaat over een half uur een buffet maken voor 200 personen. De rest van het schoonmaken moest ik morgen maar afmaken, want hij had alle fornuizen nodig en anders zou ik in de weg lopen.. Zeg dan de volgende keer niet dat ik tot 2 uur de tijd heb....
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Als je het niet achterna hoeft te rennen als je het uit de koelkast pakt moet het lukken toch?Reva schreef:Kan ik ham die ik zondag open heb gemaakt nog eten? Mn moeder neemt niet op
Staat er geen datum op?
Gast- Gast
als ik het niet vertrouw doe ik het ook niet. Ik hou altijd Rob Geus zijn ding aan dan. Zondag open is dinsdag weg maar aan de andere kant tja die ene dag ...
Gast- Gast
Je kunt het nog gewoon eten hoor . Ik ruik er altijd aan om erachter te komen of het nog goed is .
Tiana- Ratel
_Leaf_ schreef:Ik wist haar leeftijd idd al...Als je goed kijkt zie je het ook wel hoor
Je ziet het inderdaad als je goed kijkt. Ik wist het ook al.
Gast- Gast
Lily schreef:als ik het niet vertrouw doe ik het ook niet. Ik hou altijd Rob Geus zijn ding aan dan. Zondag open is dinsdag weg maar aan de andere kant tja die ene dag ...
Ja tis goed met Rob Geus, dure grap...En voor een restaurant ligt dit natuurlijk anders dan gewoon thuis, in een restaurant kun je er heel veel mensen mee ziek maken, thuis heb je alleen jezelf ermee
Gast- Gast
+1 Volgens mij is er niemand die een pakje vleesbeleg in 2 dagen op krijgt._Leaf_ schreef:Lily schreef:als ik het niet vertrouw doe ik het ook niet. Ik hou altijd Rob Geus zijn ding aan dan. Zondag open is dinsdag weg maar aan de andere kant tja die ene dag ...
Ja tis goed met Rob Geus, dure grap...En voor een restaurant ligt dit natuurlijk anders dan gewoon thuis, in een restaurant kun je er heel veel mensen mee ziek maken, thuis heb je alleen jezelf ermee
Gast- Gast
Nee dat hoeft echt niet na 2 dagen weg gegooid te worden hoor .
Jullie lezen over mijn frustratie heen ..
Tiana- Ratel
Lily schreef:als ik het niet vertrouw doe ik het ook niet. Ik hou altijd Rob Geus zijn ding aan dan. Zondag open is dinsdag weg maar aan de andere kant tja die ene dag ...
Rob Geus word ik niet vrolijk van.
Gast- Gast
nee dat klopt, maar als ik het niet zeker weet dan denk ik zo en gooi ik het weg. Zeg niet dat ik het zo doe he Hoelang is een open pak melk eigenlijk houdbaar?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Nee dat hoeft echt niet na 2 dagen weg gegooid te worden hoor .
Welke frustratie?
Gast- Gast
heb ff teruggezocht SG, en snap dat het vervelend is. Maar denk dat je er verder niet veel aan kan doen.
Gast- Gast
Ik hou me even schuil op de slaapkamer. De glazenwasser is er.
En ik:
- Zit in heel kort nachthemdje
- Heb coupe 'rotje'
- Heb geen geld in huis
En ik:
- Zit in heel kort nachthemdje
- Heb coupe 'rotje'
- Heb geen geld in huis
Gast- Gast
Om de glazenwasser te betalen natuurlijkLily schreef:de eerste 2 snap ik nog maar waarom moet je geld bij de hand hebben?
Gast- Gast
Haha PM .
Lily, ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar het is wel vervelend dat ze ineens naar beneden komt en zegt dat haar man zo gaat beginnen met dat buffet, terwijl ik nog 2 uur had om schoon te maken. En nu moet ik het morgen doen.. Is gewoon irritant . Een open pak melk is houdbaar totdat het zuur ruikt of er stukjes in zitten als je het een beetje in de wasbak giet.. Ik houd niet van melk dus ik heb het bijna nooit in huis .
Reva, ga je die ham nou eten of niet ?
Lily, ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar het is wel vervelend dat ze ineens naar beneden komt en zegt dat haar man zo gaat beginnen met dat buffet, terwijl ik nog 2 uur had om schoon te maken. En nu moet ik het morgen doen.. Is gewoon irritant . Een open pak melk is houdbaar totdat het zuur ruikt of er stukjes in zitten als je het een beetje in de wasbak giet.. Ik houd niet van melk dus ik heb het bijna nooit in huis .
Reva, ga je die ham nou eten of niet ?
Tiana- Ratel
Ik heb vakantie!!!!!!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40