Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Foto!ProudMama schreef:Een heel lief kaartje!Alex schreef:Wat heb je van Q op de mat gevonden??
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha SS sterkte met deze zware dag dan!
Suus, gefeliciteerd met je broertje!!
Theedoosje, jammer! Maar ik denk dat ze er heel blij mee zal zijn! ALtijd leuk om iets te krijgen waar ook nog eens zoveel werk in is gestoken.
PM, niks rommelen, bevallen jij!
Ja ik denk het ook wel dat ze het leuk vind. En ja ik vind het ook als blijk van waardering voor de stagiaire dat er werk ingestoken wordt.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:
PM, niks rommelen, bevallen jij!
Tja, daat schijn je weeen voor nodig te hebben zeggen ze, die kan ik zelf niet maken...
Gast- Gast
ach het is alleen al fijn als je al iets krijgt. Ik ben leiding op Jong Nederland en we hadden afgelopen weekend een potje snoep met een kaars gekregen, stelt niks voor maar het idee dat je gewaardeerd word is al heel erg fijn
Gast- Gast
Ja dat is ook zo Lily. Maar toch. Voor mijn gevoel is dat dan zo dat het met stage wel wat mag zijn
Gast- Gast
Mijn dag is best wel druk vind ik , zo meteen aankleden en ontbijten, dan moet ik gaan schoonmaken bij de kookstudio (duurt zo'n 3 uur) en dan ga ik douchen en om 4 uur naar de fysio. En vanavond oppassen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, de badkamer is helemaal schoon en ikzelf ook. Nu moet ik alleen nog steeds van die vlieg af zien te komen die me al sinds gisteren lastigvalt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ach bij mij op stages mochten we nog iets krijgen en iets geven, vond het zo stom :S
Gast- Gast
Lily schreef:ach bij mij op stages mochten we nog iets krijgen en iets geven, vond het zo stom :S
Nog iets krijgen en geven.,..hoe bedoel je?
Gast- Gast
Lily schreef:sorry typfout nooit haha.
haha ja zat al te kijken welk woord er niet goed zou zijn
Maar hoezo niet dan?
Gast- Gast
ja dat mochten we niet van school uit, we mochten niks ontvangen als stagiaire en we mochten ook niks aan de stageplaats geven als bedankje. (Wat ik soms wel heb gedaan )
Gast- Gast
ach lag van de stageplaats af, heb in 3 jaar op 7 verschillende stageplaatsen gezeten geloof ik. Sommige stages liepen ook niet lekker of het klikte niet en dan geef ik ze uiteraard ook geen bedankje.
Aaah word gek van m`n computer, loopt gewoon een aantal keren per dag vast
Aaah word gek van m`n computer, loopt gewoon een aantal keren per dag vast
Gast- Gast
Aah oke dan viel het mee
Oh dat is vervelend. Heb ik laatste tjd ook met laptop. Hij moet weer eens opgeschoond worden en zo allemaal denk ik
Ik ben er overigens vandoor. Fijne dag iedereen!
Oh dat is vervelend. Heb ik laatste tjd ook met laptop. Hij moet weer eens opgeschoond worden en zo allemaal denk ik
Ik ben er overigens vandoor. Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Lotus: Heb je geen spuitbus tegen vliegen? Als je zo'n beest even in de spuitnevel hebt valt ie dood op de grond.
Gast- Gast
Nee, ik heb wel zo'n ding om vliegen te elektrocuteren, maar dat doet het niet meer, merkte ik gisteren.
Lotus- Ratel
Ik ben ook weg! Fijne dag allemaal!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hij gaat ook steeds op mijn armen zitten. Erg irritant.
Fijne dag Sg!
Fijne dag Sg!
Lotus- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: