Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:waarvoor moet je geopereerd worden?
Navelbreuk, kleine ingreep, maar ik zal wel blij zijn als het is gebeurd want ik heb er last van.
Gast- Gast
Alex schreef:Kun je niet alsnog morgen en overmorgen naar die gesprekken gaan? Of begin je gelijk n de vakantie bij dat bedrijf waar je nu je stage kunt lopen?
Ik begin inderdaad meteen na de vakantie, zij moeten ook weten waar ze aan toe zijn. En het is natuurlijk ook echt een luxeprobleem, het is een ontzettend leuke en leerzame stageplek dus ik mag helemaal niet zeuren. Het is gewoon zo dat ik die andere twee plekken in Amsterdam waren en dat voor het eventueel blijven hangen na de stage gunstiger zou zijn. Maar ik heb ze al afgebeld dus ik kan niet meer terug En dat hoeft ook niet, het is een superleuke plek waar ik mijn beide opleidingen kan combineren dus bij deze hou ik op met zeuren haha!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Oké, dan is het goed! Gefeliciteerd in dat geval
Dankjewel Hoe gaat het met jou?
Merai- Ratel
Wat goed, Merai! Gefeliciteerd! Slim dat je gelijk hebt afgebeld, dan heb je niks meer te twijfelen iig.
Gast- Gast
Merai, met mij gaat het wel goed. Ik ben vanmiddag naar de chirurg geweest en word binnen nu en 10 weken geopereerd aan mijn navelbreuk, dat wordt dus eind augustus/begin september. Verder ben ik nu goed bezig met het bijhouden van mijn eetdagboek, dat is ook niet zo heel moeilijk aangezien ik niet zoveel eet...
Gast- Gast
Thanx Reva! Dat was inderdaad ook mijn idee, ik heb het nu al toegezegd daar dus daar moet ik me lekker op gaan richten
Merai- Ratel
Alex schreef:Merai, met mij gaat het wel goed. Ik ben vanmiddag naar de chirurg geweest en word binnen nu en 10 weken geopereerd aan mijn navelbreuk, dat wordt dus eind augustus/begin september. Verder ben ik nu goed bezig met het bijhouden van mijn eetdagboek, dat is ook niet zo heel moeilijk aangezien ik niet zoveel eet...
Ik zag dat je er een topic over had geopend inderdaad, maar goed dat we je naar de dokter hebben gestuurd dus
Goed dat je je eetdagboek bijhoudt, schrijf je daarin ook op wat het eten met je doet? Want dat is mijns inziens minstens zo belangrijk. Hoe je je voelt, wat het oproept etc.
Merai- Ratel
De kapperszaak op de hoek zat me aan te staren; dus ik heb net mijn haar laten knippen.
Gast- Gast
Pippa schreef:De kapperszaak op de hoek zat me aan te staren; dus ik heb net mijn haar laten knippen.
En, tevreden? Hoe was het in het ziekenhuis?
Merai- Ratel
Pippa schreef:De kapperszaak op de hoek zat me aan te staren; dus ik heb net mijn haar laten knippen.
Dan is t maar goed dat er een kapper zit en geen plastisch chirurg!
Gast- Gast
Reva schreef:Pippa schreef:De kapperszaak op de hoek zat me aan te staren; dus ik heb net mijn haar laten knippen.
Merai- Ratel
Reva schreef:Pippa schreef:De kapperszaak op de hoek zat me aan te staren; dus ik heb net mijn haar laten knippen.
Gast- Gast
Ik zit in de zon voor mn werk, heb de deur dichtgetrokken met mn sleutels binnen . Die zaten in mn vestzak, maar ik had t warm
Gelukkig heb ik mntelefoon HTC bij me.
Gelukkig heb ik mn
Gast- Gast
Reva schreef:Lex, moet je daar alleen inschrijven wat je eet of ook gevoel etc.
Nu schrijf ik alleen wat ik eet, maar misschien is het wel eens nodig dat ik erbij schrijf wat ik voel enzo en dan doe ik dat ook gewoon. Ze nemen soms je eetdagboek in om te kijken of er een reden is voor het niet-eten, braken etc. en dan kunnen zij natuurlijk ook zien wat voor gevoel je had op bepaalde momenten. Dus ik denk dat dat wel positief is.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Pippa schreef:De kapperszaak op de hoek zat me aan te staren; dus ik heb net mijn haar laten knippen.
Haha, dan zal ik die beslissing niet zo spontaan genomen hebben gok ik zo
Gast- Gast
Ja, ik zal maandag eens vragen hoe of wat. Misschien is het voor mezelf ook wel prettig.
Gast- Gast
Vooruit, maar niet quoten.
Laatst aangepast door Pippa op di 5 jul 2011 - 3:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: