Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
zal ik dan hier ook maar hard GOEDEMORGEN roepen. Zo weet iedereen gelijk dat ik 'wakker' ben.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is het nog rustig hier.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi Smikkell! Hoe gaat het met je?
Lotus- Ratel
Tja het is ook nog vroeg he Sowieso merk ik dat het dagcafé vaak pas echt een beetje drukker begint te worden vanaf een uurtje of 15.00 uur.
Gast- Gast
Mja, bij vlagen vergeet ik dat het nog vroeg is, omdat ik al een paar uur wakker ben.
Lotus- Ratel
Dat weet ik geloof ik niet zo goedLotus schreef:Hoi Smikkell! Hoe gaat het met je?
Ik weet wel dat ik me graag beter zou willen voelen. Wat fitter en wat helderder!
Gast- Gast
**Komt elke dag rond een uur of 15.15 binnenvallen **Vergeet-me-nietje schreef:Tja het is ook nog vroeg he Sowieso merk ik dat het dagcafé vaak pas echt een beetje drukker begint te worden vanaf een uurtje of 15.00 uur.
Gast- Gast
Nog steeds zo'n vervelend ritme?Lotus schreef:Mja, bij vlagen vergeet ik dat het nog vroeg is, omdat ik al een paar uur wakker ben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat weet ik geloof ik niet zo goedLotus schreef:Hoi Smikkell! Hoe gaat het met je?
Ik weet wel dat ik me graag beter zou willen voelen. Wat fitter en wat helderder!
Dan hoop ik voor je dat je je snel beter voelt!
En nee, gelukkig is mijn ritme al een hele tijd redelijk goed. Hoewel het slapen weer meer problemen begint te geven, geloof ik, nu ik erover nadenk. Misschien is dat nog wel mijn eigen schuld ook.
Lotus- Ratel
Theedoosje schreef:Ik ben ondertussen druk bezig met afscheidskado voor onze stagiaire
Wat ben je precies aan het doen?
Lotus- Ratel
Ik vind het iig gezellig dat jij hier in de ochtend iedereen weer goedemorgen wens en zoveel interesse hebt in anderen. Ik heb je een beetje gemist
Gast- Gast
Haha blijkbaar valt dat op dan!Smikkell schreef:**Komt elke dag rond een uur of 15.15 binnenvallen **Vergeet-me-nietje schreef:Tja het is ook nog vroeg he Sowieso merk ik dat het dagcafé vaak pas echt een beetje drukker begint te worden vanaf een uurtje of 15.00 uur.
Lotus, als je al zo vroeg wakker bent, kan ik me voorstellen dat het nu niet meer vroeg voelt.
Gast- Gast
Ik breng gewoon veel gezelligheid mee en ben aanwezig voor 10..Vergeet-me-nietje schreef:Haha blijkbaar valt dat op dan!Smikkell schreef:**Komt elke dag rond een uur of 15.15 binnenvallen **Vergeet-me-nietje schreef:Tja het is ook nog vroeg he Sowieso merk ik dat het dagcafé vaak pas echt een beetje drukker begint te worden vanaf een uurtje of 15.00 uur.
Lotus, als je al zo vroeg wakker bent, kan ik me voorstellen dat het nu niet meer vroeg voelt.
Gast- Gast
Heb om 13.00 gesprek met het teamVergeet-me-nietje schreef:Smikkel weet je al wat je met therapie gaat doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het iig gezellig dat jij hier in de ochtend iedereen weer goedemorgen wens en zoveel interesse hebt in anderen. Ik heb je een beetje gemist
Dat doet me goed om te lezen. Ik vind het ook wel gezellig.
Lotus- Ratel
Ik ga nu de deur uit om iig vandaag mijn goede wil te laten zien
Tjuuuus en fijne dag allemaal. Tot vanmiddag (iets later dan 15.15 vandaag)!!!!
Tjuuuus en fijne dag allemaal. Tot vanmiddag (iets later dan 15.15 vandaag)!!!!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: