Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Mijn enkels hebben het formaat knie. Mijn knieen het formaat bovenbenen. Een dikke buik en dan heb ik gewoon dunne onderarmen, smalle polsen en vrij smal gezicht.
Net of ik van meerdere mensen in onderdelen in elkaar gezet ben
Dat is ook zo. Die dingen heten genen. Die gooien ze bij elkaar van twee personen en dan komt er zo'n mensachtig wezen uit!
Gast- Gast
June schreef:Lach je nou om het feit dat mijn eerste vriendje sexy enkels had?
Nee, omdat je PM succes wenst met de bevalling morgen
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:Mijn enkels hebben het formaat knie. Mijn knieen het formaat bovenbenen. Een dikke buik en dan heb ik gewoon dunne onderarmen, smalle polsen en vrij smal gezicht.
Net of ik van meerdere mensen in onderdelen in elkaar gezet ben
Dat is ook zo. Die dingen heten genen. Die gooien ze bij elkaar van twee personen en dan komt er zo'n mensachtig wezen uit!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Het was ook niet serieus hoor lieve Alex. Ik snap wel dat het er niks mee te maken heeft . Het leek me gewoon leuk om iemand anders even de schuld te geven van alles . Sorry, ik wist al niet of ik het kon maken
Gast- Gast
Alex schreef:June schreef:Lach je nou om het feit dat mijn eerste vriendje sexy enkels had?
Nee, omdat je PM succes wenst met de bevalling morgen
Het is eigenlijk onaardig dat jullie het niet doen!
Gast- Gast
June schreef:Het was ook niet serieus hoor lieve Alex. Ik snap wel dat het er niks mee te maken heeft . Het leek me gewoon leuk om iemand anders even de schuld te geven van alles . Sorry, ik wist al niet of ik het kon maken
Geeft niet joh. Ik ben niet boos ofzo.
Gast- Gast
June schreef:Nee, ik heb ook nooit gezegd dat je olifantenpoten hebt .Oké, nu stop ik echt.
Gast- Gast
Alex schreef:Trusten PM!
En succes met bevallen morgen!
Als we het maar vaak genoeg blijven roepen, dan gebeurt het vanzelf!
Gast- Gast
Alex schreef:Trusten PM!
Van mij ook, maar nadat je iets van mij hebt gevonden op je mat lekker verlaat
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
June schreef:Alex schreef:Trusten PM!
Als we het maar vaak genoeg blijven roepen, dan gebeurt het vanzelf!
Deze maand moet het sowieso wel lukken
Bimbam- Kletskop
Alex schreef:Daarom!
Maar ik ga even douchen en dan braaf slapen (denk ik). Ik was vanochtend al vroeg aan het studeren. Om 10.45 uur heb ik een tentamen gemaakt om daarna mee te werken aan een experiment. Vervolgens heb ik van 14.00 tot 22.00uur in de UB gezeten en toen ik thuis kwam ben ik ook nog gaan hardlopen (Auauauaua denken mijn knieën. Jeeeej! denkt mijn hoofd. Verder denkt mijn hoofd ook niks, dat is zo fijn aan hardlopen: een leeg hoofd!).
Maar goed ik wilde voor ik ging douchen dus duidelijk nog even laten weten hoe productief ik vandaag geweest ben. Morgen mijn laatste tentamen voor Nederlands en maandag nog eentje voor een minor, maar die is niet zo serieus. Morgen is het over met de stress
Gast- Gast
Qiara schreef:Alex schreef:Trusten PM!
Van mij ook, maar nadat je iets van mij hebt gevonden op je mat lekker verlaat
Oh No! Ik bedenk ineens dat ik jou ook nog iets moest sturen, maar nu is je scriptie al af .
Oké, ik bedenk iets nieuws
Gast- Gast
Kan iemand mij uitleggen waarom ik in dat lange bericht van mij, Alex heb lopen quoten ?
Gast- Gast
June schreef:Oh No! Ik bedenk ineens dat ik jou ook nog iets moest sturen, maar nu is je scriptie al af .
Oké, ik bedenk iets nieuws
En al die tijd vroeg ik me af waar je mijn adres voor nodig had
Maar hij is nog niet helemaal af, nog wat wijzigingen verwerken en dan hopelijk vrijdag de definitieve versie inleveren. En mijn scriptiebegeleidster gaat op vakantie, maar als het goed is, is mijn scriptie dan onder de tweede lezer... 4 augustus eindgesprek...
Qiara- Ratel
Ik wilde een masteragenda voor je kopen! Ik heb echt op heel veel plekken nog gekeken, maar toen waren ze nergens meer en daarna ben ik het dus vergeten . Ik heb zelf ook zo'n agenda op A4-formaat waar je per uur kunt noteren wat je moet doen . Het ziet er niet uit, iedereen lacht je uit, maar het is wél heel handig!
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Daarom!
Maar ik ga even douchen en dan braaf slapen (denk ik). Ik was vanochtend al vroeg aan het studeren. Om 10.45 uur heb ik een tentamen gemaakt om daarna mee te werken aan een experiment. Vervolgens heb ik van 14.00 tot 22.00uur in de UB gezeten en toen ik thuis kwam ben ik ook nog gaan hardlopen (Auauauaua denken mijn knieën. Jeeeej! denkt mijn hoofd. Verder denkt mijn hoofd ook niks, dat is zo fijn aan hardlopen: een leeg hoofd!).
Maar goed ik wilde voor ik ging douchen dus duidelijk nog even laten weten hoe productief ik vandaag geweest ben. Morgen mijn laatste tentamen voor Nederlands en maandag nog eentje voor een minor, maar die is niet zo serieus. Morgen is het over met de stress
June, yay , fijn dat de stress bijna over is. Hoe ging je tentamen? Wat goed dat je zo goed bezig bent! Succes morgen!
Qiara- Ratel
Tisser Stuiter, kun je niet slapen?
Bimbam- Kletskop
June schreef:Ik wilde een masteragenda voor je kopen! Ik heb echt op heel veel plekken nog gekeken, maar toen waren ze nergens meer en daarna ben ik het dus vergeten . Ik heb zelf ook zo'n agenda op A4-formaat waar je per uur kunt noteren wat je moet doen . Het ziet er niet uit, iedereen lacht je uit, maar het is wél heel handig!
Toch lief dat je ervoor bent wezen kijken! Lijkt me ook handig! Ook om eventueel op te schrijven wat je zoal doet, zodat je inzicht krijgt in hoe je je tijd besteed...
Qiara- Ratel
mmm nee ik was echt doodop en dacht zo in slaap te vallen maar sinds gisteren ben ik weer terug bij af, Mijn nacht rust zal iets van 2 uurtjes zijn...
Ik lag net in bed en begon meteen weer hele nare gedachtes te krijgen. Dat ik morgen van de trap ga afvallen op het werk en ik heb me in alle houdingen zien vallen.
En op dat moment hoor ik een slag en is mijn zoon uit bed gevallen net.....
ik kon wel janken...
Ik lag net in bed en begon meteen weer hele nare gedachtes te krijgen. Dat ik morgen van de trap ga afvallen op het werk en ik heb me in alle houdingen zien vallen.
En op dat moment hoor ik een slag en is mijn zoon uit bed gevallen net.....
ik kon wel janken...
Gast- Gast
Ah, Stuit, wat een timing ook
Qiara- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: