Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil pohost
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
M&M's
VeryCherry schreef:M&M's
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien gaan we vanmiddag campingstoelen kopen, dan kunnen ze nog mooi met mijn ouders mee, scheelt ons weer ruimte
Wat neem je mee naar een picknick die einde van de middag is en degene wie het georganiseerd heeft in principe de hapjes en drankjes meeneemt. Ik wil wel wat meenemen.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat neem je mee naar een picknick die einde van de middag is en degene wie het georganiseerd heeft in principe de hapjes en drankjes meeneemt. Ik wil wel wat meenemen.
Wijn! das gewoon altijd goed :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Reva schreef:Wat neem je mee naar een picknick die einde van de middag is en degene wie het georganiseerd heeft in principe de hapjes en drankjes meeneemt. Ik wil wel wat meenemen.
Ehm een bordje met wraps, een pakje lekkere koekjes, een fles drank, cakejes, brownies, een zak lekkere chips?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh dat duurt nog wel even...Alex schreef:Eind augustus, begin september word ik geopereerd.
Gast- Gast
Oeh wraaaaaps Ik zit alleen lang in de trein. Even over nadenken.
Lex, dat duurt nog even zeg! Is dat poliklinisch dan?
Ow en wijn is er al, ga ik vanuit. Neem voor de zekerheid wel nog twee flessen mee.
Lex, dat duurt nog even zeg! Is dat poliklinisch dan?
Ow en wijn is er al, ga ik vanuit. Neem voor de zekerheid wel nog twee flessen mee.
Gast- Gast
Goedemiddag dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja, duurt een week of 10, kan ook eerder. Ik hoor het wel. Ik heb 17 augustus een gesprek met de anesthesioloog.
Reev, het is inderdaad poliklinisch.
Reev, het is inderdaad poliklinisch.
Gast- Gast
Aardbeien (met slagroom)? Of een ander "toetje"?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja! Vanochtend sollicitatie gehad voor een stageplek en ben net al gebeld dat ik hem gekregen heb
Merai- Ratel
Thanx, ben ook echt blij!
Maar als ik een klein beetje mag zeuren over mijn luxeprobleem:
Eigenlijk zou ik morgen en overmorgen ook nog gesprekken hebben, maar omdat dit de laatste dag van deze instelling was dat hij open was voor de vakantie was het of ja zeggen, of de plek sowieso niet kunnen krijgen. Dat risico wil ik niet lopen omdat ik al een hele tijd op zoek ben naar een stage en omdat het verder echt perfect is, het klikte goed etc. maar die andere plekken waren ook heel leuk én dichterbij
Eigenlijk zou ik morgen en overmorgen ook nog gesprekken hebben, maar omdat dit de laatste dag van deze instelling was dat hij open was voor de vakantie was het of ja zeggen, of de plek sowieso niet kunnen krijgen. Dat risico wil ik niet lopen omdat ik al een hele tijd op zoek ben naar een stage en omdat het verder echt perfect is, het klikte goed etc. maar die andere plekken waren ook heel leuk én dichterbij
Merai- Ratel
Kun je niet alsnog morgen en overmorgen naar die gesprekken gaan? Of begin je gelijk n de vakantie bij dat bedrijf waar je nu je stage kunt lopen?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: