Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Meiden, ik ga een lekkere maaltijdsalade maken! Spreek jullie straks weer .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Drukke middag op mijn werk gehad, maar nu ben ik vrij Straks lekker uit eten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
+1ProudMama schreef:Ik blijf er om lachen, die opmerkingLily schreef:zo ben weer bijna afgewerkt
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:+1ProudMama schreef:Ik blijf er om lachen, die opmerkingLily schreef:zo ben weer bijna afgewerkt
+2
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goeieavond! (ja net, sinds 2 minuten zie ik)
Ik heb weer een lekker dagje gewerkt (lees: buitengespeeld) en vanmiddag naar de kapper geweest en nog een rondje door t dorp gemaakt, lekker 'shoppen' met een nagenoeg lege portemonnee, heerlijk!
Hoe is het met jullie?
Ik heb weer een lekker dagje gewerkt (lees: buitengespeeld) en vanmiddag naar de kapper geweest en nog een rondje door t dorp gemaakt, lekker 'shoppen' met een nagenoeg lege portemonnee, heerlijk!
Hoe is het met jullie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Haha Sjaan, klinkt goed! Had je het niet warm? En woon jij ook in Brabant?
Net even buitengespeeld met zoonlief, ik had er eigenlijk al snel weer genoeg van met dit warme weer
Net even buitengespeeld met zoonlief, ik had er eigenlijk al snel weer genoeg van met dit warme weer
Gast- Gast
Ik zit vlg mij al 1.5 uur met mijn voeten in een teiltje koud water, bevalt me best...
Vind het echt wel warm vandaag, maar dat zegt meer over mij als over het weer...
Vind het echt wel warm vandaag, maar dat zegt meer over mij als over het weer...
Gast- Gast
Ja het was wel warm, dus ik heb ook lekker in de schaduw gezeten Kon vandaag niet veel doen want heb erg veel pijn, dus heb vooral toezichtgehouden Kids hebben vanmiddag in het zwembadje gespeeld, dan heb je toch geen kind aan ze!
En ja, ik woon in Brabant, nog nét op het randje, aan de overzijde vd Maas ligt Nijmegen al haast!
PM, lekker zo'n voetenbadje! Hoe is het vandaag met je? Hoe was de controle?
En ja, ik woon in Brabant, nog nét op het randje, aan de overzijde vd Maas ligt Nijmegen al haast!
PM, lekker zo'n voetenbadje! Hoe is het vandaag met je? Hoe was de controle?
Whjahahaha de wilde ik whatsappen (mn Htc zegt hamlappen, gelukkig zag ik het). Hoezo verslaafd
Laatst aangepast door Reva op di 5 jul 2011 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaan: Alles was goed. Bloeddruk was stuk gezakt, suikers vond ze perfect, babyhartjes waren mooi...
Inwendige onderzoeken hoeven niet meer met 34 weken, dus dat scheelde weer.
Maandag weer echo, tot die tijd gewoon afwachten....
Inwendige onderzoeken hoeven niet meer met 34 weken, dus dat scheelde weer.
Maandag weer echo, tot die tijd gewoon afwachten....
Gast- Gast
Wat is dat??Reva schreef:De verdecchio is in de aanbieding, maar 2 nog iets. Oeh ah!
PM...
Je zei dat je een foto van de gelukkige wou (eerder vandaag!) maar je hoeft toch geen foto van mij ..
Je zei dat je een foto van de gelukkige wou (eerder vandaag!) maar je hoeft toch geen foto van mij ..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaantje schreef:Wat is dat??Reva schreef:De verdecchio is in de aanbieding, maar 2 nog iets. Oeh ah!
Lekkere wijn met mooie fles. Maar dan de tweede -e een -i
Gast- Gast
Als je het goed had gespeld had ik het ook niet herkend hoor Maar klinkt goed! Proost alvast, dan maar!Reva schreef:Sjaantje schreef:Wat is dat??Reva schreef:De verdecchio is in de aanbieding, maar 2 nog iets. Oeh ah!
Lekkere wijn met mooie fles. Maar dan de tweede -e een -i
Ik wil inmiddels uit mijn voetenbadje, maar heb er een flinke scheut olie in gedaan, dus durf niet zo naar de badkamer of keuken te lopen om een handdoek te pakken, ga zeker te weten onderuit.
Waar zijn mannen als je ze nodig hebt?!
Waar zijn mannen als je ze nodig hebt?!
Gast- Gast
Whahhahaha, nee, foto van je dateBurn schreef:PM...
Gast- Gast
Die hebben een feilloos instinct voor wanneer ze zich uit de voeten moeten maken...ProudMama schreef:Waar zijn mannen als je ze nodig hebt?!
Whahaha, hij mag van mij niet meer ver weg voor ik bevallen ben hoor. Zijn baas wilde hem deze week nog even een dagje naar Amsterdam sturen voor een heel simpel klusje. Dacht het niet...Sjaantje schreef:Die hebben een feilloos instinct voor wanneer ze zich uit de voeten moeten maken...ProudMama schreef:Waar zijn mannen als je ze nodig hebt?!
Gast- Gast
Oooooooooooooh! Ik dacht al!ProudMama schreef:Whahhahaha, nee, foto van je dateBurn schreef:PM...
Als je me zoekt op hyves.. En dan staat hij wel tussen m'n vrienden..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
PM, heeft ie zijn telefoon constant bij zich? Kun je hem mooi bellen of sms'en: Schat, wil je even dit voor me halen?? Schat, wil je even dat voor me doen??
Ja, en het leuke is dat ik onbeperkt kan zeuren, hij durft geen telefoontje meer te negerenSjaantje schreef:PM, heeft ie zijn telefoon constant bij zich? Kun je hem mooi bellen of sms'en: Schat, wil je even dit voor me halen?? Schat, wil je even dat voor me doen??
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: