Dagcafé
+20
silly-one
Toet
Happydobby
Bimbam
Leine
ExpressoB
Phileine
Sjaantje
Tiana
Qiara
Lotus
Snoes
Merai
Lejow
Caro
Spring
Burn
Suus
VeryCherry
Caroow
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Vlg mij ben ik vandaag zelfs te lui om te bevallenJune schreef:De dag is nog lang PM, ik heb er vertrouwen in!
Gast- Gast
Ik ben er ook weer even, zo boodschapjes doen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vuilniszakken, haarlak, melk, iets van groente graag.Qiara schreef:Ik ben er ook weer even, zo boodschapjes doen...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vuilniszakken, haarlak, melk, iets van groente graag.Qiara schreef:Ik ben er ook weer even, zo boodschapjes doen...
Als ik iets dichterbij woonde, zou ik het zo doen!
50 minuten rijden...
Laatst aangepast door Qiara op di 5 jul 2011 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Haha, nee, ik moet mijn dikke lijf zelf even in beweging brengen eigenlijk, maar heb geen puf om van de bank te komen...Qiara schreef:ProudMama schreef:Vuilniszakken, haarlak, melk, iets van groente graag.Qiara schreef:Ik ben er ook weer even, zo boodschapjes doen...
Gast- Gast
Hoi Smik!
Qiara- Ratel
Hoe gaat het met iedereen hier?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ProudMama schreef:Haha, nee, ik moet mijn dikke lijf zelf even in beweging brengen eigenlijk, maar heb geen puf om van de bank te komen...Qiara schreef:ProudMama schreef:Vuilniszakken, haarlak, melk, iets van groente graag.Qiara schreef:Ik ben er ook weer even, zo boodschapjes doen...
Geef ik je bij deze een zetje, kom op! Wat wil je gaan doen?
Qiara- Ratel
Lotus schreef:Hoe gaat het met iedereen hier?
Goed, ik sta op het punt mijn scriptie af te ronden (nog een paar dingetjes aanpassen), maar waarschijnlijk lager cijfer dan waar ik op had gehoopt , met jou?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Goed, ik sta op het punt mijn scriptie af te ronden (nog een paar dingetjes aanpassen), maar waarschijnlijk lager cijfer dan waar ik op had gehoopt , met jou?
Wat fijn dat je scriptie bijna af is! Waarom denk je dat je een lager cijfer krijgt?
Ik voel me lichamelijk weer vrij goed vandaag. Verder ben ik een beetje de kluts kwijt, maar dat komt wel weer in orde.
Lotus- Ratel
Ff boodschapje op de hoek. Maar zit nu met mijn voeten in een teiltje koud water, en dat bevalt me eigenlijk wel
*Whatsappt boodschappenlijstje naar vechtgenoot*
Gast- Gast
Lotus schreef:Qiara schreef:Goed, ik sta op het punt mijn scriptie af te ronden (nog een paar dingetjes aanpassen), maar waarschijnlijk lager cijfer dan waar ik op had gehoopt , met jou?
Wat fijn dat je scriptie bijna af is! Waarom denk je dat je een lager cijfer krijgt?
Ik voel me lichamelijk weer vrij goed vandaag. Verder ben ik een beetje de kluts kwijt, maar dat komt wel weer in orde.
Vandaag gesprek gehad met mijn scriptiebegeleidster, dat heeft ze aangegeven , omdat ik toch vrij veel begeleiding nodig heb gehad, wordt mijn cijfer daardoor gedrukt...
Fijn dat je je vandaag lichamelijk goed voelde! Ik hoop dat het snel in orde komt !
Qiara- Ratel
ProudMama schreef:Ff boodschapje op de hoek. Maar zit nu met mijn voeten in een teiltje koud water, en dat bevalt me eigenlijk wel
Oh, dat is lekker!
Gelijk heb je !
Qiara- Ratel
Jammer dat het je cijfer lager maakt. Maar wel fijn dat je bijna klaar bent, natuurlijk!
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Jammer dat het je cijfer lager maakt. Maar wel fijn dat je bijna klaar bent, natuurlijk!
Ja , het werd weleens tijd!
Qiara- Ratel
Helaas heb ik geen handdoek gepakt. Dus zal echt zo moeten blijven zitten tot mijn man er is, anders glij ik vást uit..
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dan Q? Als je klaar bent? Vakantie vieren?
Solliciteren tot ik er bij neer val of ik een baan heb, in de tussentijd vakantie vieren en een tussendoor-baantje zoeken...
Het kan wel 9 maanden duren voor je een gepaste baan hebt gevonden
Laatst aangepast door Qiara op di 5 jul 2011 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Zie je bijna over het hoofdSmikkell schreef:Haai
Hey Smik!!
Hoe is het vandaag met je?
Gast- Gast
En watvoor baan ben je naar op zoek? Kan altijd mijn ogen en oren open houden natuurlijk...Qiara schreef:ProudMama schreef:En dan Q? Als je klaar bent? Vakantie vieren?
Solliciteren tot ik er bij neer val of ik een baan heb, in de tussentijd vakantie vieren en een tussendoor-baantje zoeken...
Gast- Gast
ProudMama schreef:En watvoor baan ben je naar op zoek? Kan altijd mijn ogen en oren open houden natuurlijk...Qiara schreef:ProudMama schreef:En dan Q? Als je klaar bent? Vakantie vieren?
Oh, dat zou fijn zijn! Juridisch ondersteunende functie, junior juridisch adviseur / counsel. En tussendoor mag van alles zijn, misschien secretarieel...
Qiara- Ratel
Hee dames !
Pfff, ik ben ook weer wakker. Heb net 2x een dutje van een uur gedaan... Mijn lichaam is blijkbaar erg moe .
Pfff, ik ben ook weer wakker. Heb net 2x een dutje van een uur gedaan... Mijn lichaam is blijkbaar erg moe .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt wel lekker, even slapen! Waar ben je zo moe van?
Lotus- Ratel
Stylegirl schreef:Hee dames !
Dat is wel lekker zeg! Voel je je nu ook fitter?
Qiara- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: