cerazettepil en sexleven na de zwangerschap??
+2
Lejow
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
cerazettepil en sexleven na de zwangerschap??
ik zit met een probleempje...
Na de bevalling ben ik BV gaan geven en dus de cerazettepil gaan slikken... Maar nu is het zo dat ik gewoon eigenlijk helemaal geen zin meer heb in sex zegmaar.... K weet niet hoe het kan maar baal (en manlief ook) er wel van... Las wel dat dit evt een bijwerking kan zijn van de cerazette. Nu ben ik wel gestopt met de BV dus zou ik strax als deze op is wel weer op mn oude pil over kunnen gaan. Maar hebben jullie hier ook last van (gehad)?
Na de bevalling ben ik BV gaan geven en dus de cerazettepil gaan slikken... Maar nu is het zo dat ik gewoon eigenlijk helemaal geen zin meer heb in sex zegmaar.... K weet niet hoe het kan maar baal (en manlief ook) er wel van... Las wel dat dit evt een bijwerking kan zijn van de cerazette. Nu ben ik wel gestopt met de BV dus zou ik strax als deze op is wel weer op mn oude pil over kunnen gaan. Maar hebben jullie hier ook last van (gehad)?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: cerazettepil en sexleven na de zwangerschap??
Ik had een andere pil, maar had ook een libido van ver onder het vriespunt...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als je er met je oude pil geen last van had dan zou ik weer gewoon overstappen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb voordat wij voor een kindje gingen 2 verschillende pillen gebruikt. Microgynon 30 en de diane maar eenmaal gestopt kwam ik erachter dat ik veel meer zin kreeg in sex. Na de zwangerschap ga ik iets anders proberen. (nuvaring)
Moet alleen even kijken want ik wil BV gaan geven.
Moet alleen even kijken want ik wil BV gaan geven.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik de microgynon 30 gebruikte had ik er geen last van (dacht ik), maar toen ik gestopt was kreeg ik wel ineens veel meer zin in sex. Ben ook niet weer begonnen met de pil en mijn libido is echt heel erg hoog. Hoger dan voordat ik een kind had en dus nog de pil slikte.
Ik denk dat sowieso welke pil je ook slikt je er wel iets van merkt. Hormonen zitten er toch in.
Ik denk dat sowieso welke pil je ook slikt je er wel iets van merkt. Hormonen zitten er toch in.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb er van de pil nooit last van gehad.
Doordat ik Remicade kreeg daalde het bij mij tot ver onder 0....
Terwijl ik daarvoor elke avond wel wilde.
Doordat ik Remicade kreeg daalde het bij mij tot ver onder 0....
Terwijl ik daarvoor elke avond wel wilde.
Gast- Gast
denk als deze strip op is (ben bijna op de helft) dat ik weer terug ga op de microgynon 30 en dan even kijken of het beter word, en anders misschien eens wat anders of niets proberen... maar vond het fijne van de pil dat je het een beetje kunt plannen/verschuiven/doorslikken als het niet uitkwam en bij niets gebruiken is dat weer lastiger...
eerst maar eens kijken of het beter word met de microgynong 30
eerst maar eens kijken of het beter word met de microgynong 30
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Door borstvoeding blijft je prolactineniveau hoog, wat ook je libido kan beinvloeden. Dit neemt langzaam na het stoppen met borstvoeding weer af.
Gast- Gast
Na de zwangerschap van de oudste ook met cerazette begonnen, omdat ik bv gaf. En wat je zegt, had een libido van niks. Na het stoppen met bv, na 3 maanden, weer over gegaan op microgynon (mijn oude pil). En ondanks dat ik voor mijn zwangerschap er geen last van had, nu nog steeds een laag libido. Daarna nog verschillende anticonceptie middelen gebruikt, maar alles had hetzelfde effect. Uiteindelijk dus maar gestopt en alleen condooms gebruikt en toen pas ging het weer goed.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook weer de cerazette, omdat we nog steeds niet goed weten wat we willen, maar ik herken het zeker. Na de geboorte van onze zoon heb ik deze pil 2 maanden gebruikt, maar dat was echt drama. Toen ik gestopt was, was het meteen weer in orde.
Nu toch weer deze pil sinds een maand, en weer drama.
Maar ik heb even geen andere keus, buiten condooms dan, dus we laten het maar ff zo.
Nu toch weer deze pil sinds een maand, en weer drama.
Maar ik heb even geen andere keus, buiten condooms dan, dus we laten het maar ff zo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» Eten en zwangerschap
» Tweede zwangerschap
» Zwangerschap & PTC
» Sex en zwangerschap
» Eten en zwangerschap
» Tweede zwangerschap
Pagina 1 van 1