mag een baby (8mnd) pannekoek?
+9
Bloem86
Darius
Liadan
Linda
minoessepoes
Susan
loesje
Pien
Teddyaapje
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
mag een baby (8mnd) pannekoek?
Wij eten vanavond pannekoeken, ik vroeg me af of T. deze ook mag. Ik heb de pannekoekenmix van Koopmans die je met water aanmaakt.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: mag een baby (8mnd) pannekoek?
Geen idee of het mag maar ik zou het niet doen. Zit totaal geen voedingsstoffen in....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik denk ook niet dat hij het mag en waarom zou je het geven hij vind een gewone maaltijd net zo lekker denk ik.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Hij krijgt er wel broccolli bij. De pannekoek is dus eigenlijk ipv aardappel.
Ik zag op de verpakking dat er wel melk in is verwerkt. Doe t dus maar niet.
Ik zag op de verpakking dat er wel melk in is verwerkt. Doe t dus maar niet.
Teddyaapje- Ratel
loesje schreef:ik denk ook niet dat hij het mag en waarom zou je het geven hij vind een gewone maaltijd net zo lekker denk ik.
Omdat we rapley doen en hij met de pot mee eet normaal gesproken.
Teddyaapje- Ratel
Er zit idd gewoon melk in, ondanks dat je het aanlengt met water. Ik heb een lactose intolerantie en mag die pannenkoeken dus ook niet...
Gast- Gast
Misschien als je ze helemaal zelf maakt en je gebruikt babyvoeding in plaats van gewone melk, dat het dan wel mag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik was er idd over aant denken om ze zelf te maken van bv. Misschien dat ik dat doe dan!
Teddyaapje- Ratel
Je zou wel van de melk die je je zoontje normaal geeft een beslag kunnen maken van bloem, en een ei en dan pannenkoeken kunnen bakken.
Maar in zo'n pak pannenkoekenmix zit inderdaad melkpoeder en dat is dus niet geschikt.
Maar in zo'n pak pannenkoekenmix zit inderdaad melkpoeder en dat is dus niet geschikt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
In de pakken waar je zelf melk en ei moet toevoegen zit geen melk in. Dus die kan je idd gebruiken met de melk die je gebruikt voor je zoontje.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb ze wel eens gemaakt met borstvoeding (alleen mijn dochter houdt niet van pannenkoeken dus ze heeft er maar 2 happen van op toen).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Linda schreef:In de pakken waar je zelf melk en ei moet toevoegen zit geen melk in. Dus die kan je idd gebruiken met de melk die je gebruikt voor je zoontje.
Op het pak staat dat er wel melk is toegevoegd
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:Linda schreef:In de pakken waar je zelf melk en ei moet toevoegen zit geen melk in. Dus die kan je idd gebruiken met de melk die je gebruikt voor je zoontje.
Klopt, in die pakken waar water bij moet, zit melkpoeder in. Maar bij de pakken waar je zelf melk en eieren bij moet doen, dus nog niet, dus daar kun je andere melk voor gebruiken.
Gast- Gast
Ik heb toen Yrsa nog geen gewone melk dronk vaak van die kant-en-klare pakjes Nutrilon gebruikt als ik iets maakte waar melk doorheen ging. Borstvoeding kan op zich ook, maar ik vond het wel handig om niet apart te hoeven koken.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij gebruiken trouwens ook wel eens een mix waar je alleen melk aan hoeft toe te voegen, misschien dat die ook wel kan. Die mix zit in zo'n plastic fles die je kan schudden. Je hebt ook een meergranenversie.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat susan zegt , gewoon met opvolgmelk maken.
Pien, een keer pannenkoeken is heus geen drama hoor....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Susan schreef:Wij gebruiken trouwens ook wel eens een mix waar je alleen melk aan hoeft toe te voegen, misschien dat die ook wel kan. Die mix zit in zo'n plastic fles die je kan schudden. Je hebt ook een meergranenversie.
Deze heb ik toevallig vanmiddag voor de eerste keer gebruikt! Ook de meergranenversie! I.se heeft een klein pannenkoekje gegeten! Ze vond t heerlijk!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Darius schreef:Wat susan zegt , gewoon met opvolgmelk maken.
Dat lijkt mij ook, hij krijgt toch gewoon nog BV.
Patat en pannekoeken moet gewoon af en toe best kunnen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
mijn dochtertje heeft toevallig gisteren een halve pannekoek op. en ze smulde ervan
gr liesje
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
is het dan een ramp, of anders gezegd als een kind wat nog aan de bv of flesvoeding zit een keer een melkproduct krijgt? Daar is toch niets mis mee? Ik bedoel ze mogen vanaf deze leeftijd ook danootjes, en mijn dochter eet ook wel eens een hapje vanillevla. En je hebt toch ook van die potjes fruit met zuivel...
Ik ben benieuwd, want een stukje pannenkoek met gewone melk lijkt mij dan toch ook te kunnen ( inderdaad niet als volledige maaltijd, maar meer in de zin van een hapje meeproeven)
Ik ben benieuwd, want een stukje pannenkoek met gewone melk lijkt mij dan toch ook te kunnen ( inderdaad niet als volledige maaltijd, maar meer in de zin van een hapje meeproeven)
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Nijntje schreef:is het dan een ramp, of anders gezegd als een kind wat nog aan de bv of flesvoeding zit een keer een melkproduct krijgt? Daar is toch niets mis mee? Ik bedoel ze mogen vanaf deze leeftijd ook danootjes, en mijn dochter eet ook wel eens een hapje vanillevla. En je hebt toch ook van die potjes fruit met zuivel...
+1..
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Teddyaapje schreef:Linda schreef:In de pakken waar je zelf melk en ei moet toevoegen zit geen melk in. Dus die kan je idd gebruiken met de melk die je gebruikt voor je zoontje.
Klopt, in die pakken waar water bij moet, zit melkpoeder in. Maar bij de pakken waar je zelf melk en eieren bij moet doen, dus nog niet, dus daar kun je andere melk voor gebruiken.
Ja, zo bedoelde ik het inderdaad.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:_Leaf_ schreef:Teddyaapje schreef:Linda schreef:In de pakken waar je zelf melk en ei moet toevoegen zit geen melk in. Dus die kan je idd gebruiken met de melk die je gebruikt voor je zoontje.
Ja, zo bedoelde ik het inderdaad.
oh zo, had t niet goed gelezen!
Teddyaapje- Ratel
Nijntje schreef:is het dan een ramp, of anders gezegd als een kind wat nog aan de bv of flesvoeding zit een keer een melkproduct krijgt? Daar is toch niets mis mee? Ik bedoel ze mogen vanaf deze leeftijd ook danootjes, en mijn dochter eet ook wel eens een hapje vanillevla. En je hebt toch ook van die potjes fruit met zuivel...
Dat denk ik eerlijk gezegd ook...zolang ze geen kma hebben kan het eigenlijk geen kwaad toch? Of kunnen ze die nog ontwikkelen als je ze voor 1 jaar melk geeft?
Teddyaapje- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» autostoel 8mnd t/m 12 jaar, vraag
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby tv...???
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby tv...???
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: