Elise of Santana appels
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Elise of Santana appels
Helaas ben ik allergisch voor appels, als ik een appel eet gaan mijn keel, ogen, neus en mond branden en krijg ik overal jeuk.
Nu heb ik gehoord dat er Elise of Santana appels te koop zijn, die mensen met een allergie wel gewoon kunnen eten.
Zijn die gewoon bij de AH/C1000 te koop, weet iemand dat?
Nu heb ik gehoord dat er Elise of Santana appels te koop zijn, die mensen met een allergie wel gewoon kunnen eten.
Zijn die gewoon bij de AH/C1000 te koop, weet iemand dat?
Gast- Gast
Re: Elise of Santana appels
Ja, bij de AH verkopen ze sowieso de Santana. Ik heb die ook een keer gekocht omdat ik er ook gevoelig voor ben en er zat toen een klein foldertje in de verpakking erbij over de appelsoort icm allergieën.
Hier bij de C1000 verkopen ze ze volgens mij niet in zo'n verpakking per 4 stuks, maar weet niet zeker of ze ze misschien wel los verkopen.
Hier bij de C1000 verkopen ze ze volgens mij niet in zo'n verpakking per 4 stuks, maar weet niet zeker of ze ze misschien wel los verkopen.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Bij de AH verkopen ze Santana, maar heel beperkt, want het is maar in 1 kort seizoen verkrijgbaar, heb ik gehoord. Ze hebben dus al maanden geen Santana meer, niet bij de AH's waar ik ben geweest iig. Dus ik denk dat je bij AH ze nu niet gaat vinden. Ik ben zelf ook allergisch en ik vind het juist zo jammer dat je ze maar af en toe kunt halen. Biologische winkel heb ik zelf nog niet geprobeerd, weet iemand misschien of ze daar 1 van beide appels wel wat langer aanbieden?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Owja, je mag ze trouwens alleen eten als je milde appelallergie hebt hè! Dus altijd voorzichtig proberen!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Je hebt die andere bij de biologische supermarkt, die kan mijn zusje wél verdragen terwijl ze verder allergisch is voor appels.
Edit; ik bedoel de Elise.
Edit; ik bedoel de Elise.
Gast- Gast
Grappig, ik wist niet dat er een appelmerk naar mij is vernoemd
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: