Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Laarzen?! De mussen vallen dood van het dak hier...
Mijn controle was gewoon GOED en zelfs gezellig, ze nam echt even de tijd en heeft me nog wat extra dingen uitgelegt!
Bloeddruk goed ondanks mijn enorme benen en enkels, kinderen doen het goed, bloedsuikers vond ze perfect.
Ben gelijk helemaal relaxt, ga er nu gewoon van genieten ipv hopen op deze week bevallen!
Mijn controle was gewoon GOED en zelfs gezellig, ze nam echt even de tijd en heeft me nog wat extra dingen uitgelegt!
Bloeddruk goed ondanks mijn enorme benen en enkels, kinderen doen het goed, bloedsuikers vond ze perfect.
Ben gelijk helemaal relaxt, ga er nu gewoon van genieten ipv hopen op deze week bevallen!
Laatst aangepast door ProudMama op ma 4 jul 2011 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, ik heb geen last van die verstandkiezen, ook niet van de gaatjes. Dus van mij hoeven ze niet getrokken te worden, gewoon een verdoving erin en vullen die handel.
Maar, vandaag heb ik alleen intake, dus ze gaan vast niks doen. (behalve afkeurend kijken dan..)
Maar, vandaag heb ik alleen intake, dus ze gaan vast niks doen. (behalve afkeurend kijken dan..)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zuuucht, ik heb super pijn in mijn buik en ben misselijk. En mijn zoon wil alwéér niet slapen en dat maakt me zo chagrijnig omdat ik nog zoveel moet doen..
Gast- Gast
Ja joh, zo wil ik me nog wel paar dagen voelen ipv zo gespannend, uitgeput en opgejaagd. Straks val ik van pure ontspanning nog in slaapReva schreef:Wat fijn dat je je zo voelt, PM! Nu lekker genieten idd
Gast- Gast
Ha wat fijn PM!!!
Caroow, waarom gaan ze afkeurend kijken?
Storm, vervelend van je buikpijn en misselijkheid! Kun je niks doen zolang je zoontje niet slaapt?
Caroow, waarom gaan ze afkeurend kijken?
Storm, vervelend van je buikpijn en misselijkheid! Kun je niks doen zolang je zoontje niet slaapt?
Gast- Gast
Hij is een echte rommelmaker, zodra ik de ene kant van de kamer heb opgeruimd ligt aan de andere kant van de kamer weer alles overhoop. Zo blijf ik bezig, dus wil ik dat op mijn gemak doen als meneer in bed ligt.Vergeet-me-nietje schreef:
Gast- Gast
Is buikpijn en misselijk niet juist een signaal dat je even wat rustiger aan moet doen?Storm schreef:Zuuucht, ik heb super pijn in mijn buik en ben misselijk. En mijn zoon wil alwéér niet slapen en dat maakt me zo chagrijnig omdat ik nog zoveel moet doen..
Gast- Gast
PM, wat fijn dat alles goed is! Ik ben blij dat je je zo ontspannen voelt nu, dat mag ook wel weer eens een keer!
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het niet, eigenlijk. Ik heb een hele rare pijn in mijn buik, kan er mijn vinger niet op leggen wat het nou is. Het doet zeer met lopen en geeft af en toe een steek. Zelfs als ik gewoon zit heb ik pijn.ProudMama schreef:Is buikpijn en misselijk niet juist een signaal dat je even wat rustiger aan moet doen?Storm schreef:Zuuucht, ik heb super pijn in mijn buik en ben misselijk. En mijn zoon wil alwéér niet slapen en dat maakt me zo chagrijnig omdat ik nog zoveel moet doen..
Gast- Gast
Heb je ook koorts? En zit het hoog of laag?Storm schreef:Ik weet het niet, eigenlijk. Ik heb een hele rare pijn in mijn buik, kan er mijn vinger niet op leggen wat het nou is. Het doet zeer met lopen en geeft af en toe een steek. Zelfs als ik gewoon zit heb ik pijn.ProudMama schreef:Is buikpijn en misselijk niet juist een signaal dat je even wat rustiger aan moet doen?Storm schreef:Zuuucht, ik heb super pijn in mijn buik en ben misselijk. En mijn zoon wil alwéér niet slapen en dat maakt me zo chagrijnig omdat ik nog zoveel moet doen..
Gast- Gast
Reva schreef:Kut, ik heb ruim 200 euro te weinig salaris gehad
Das kut! Hoe kan dat?
Gast- Gast
Nee ik heb geen koorts. De buikpijn zit heel laag, het lijkt wel van mijn baarmoeder af te komen ofzo.
Gast- Gast
Heb net een lijstje gemaakt met wat we allemaal nog moeten hebben voor de vakantie, is gelukkig niet veel
Scheelt weer een hoop zooi in de auto.
Scheelt weer een hoop zooi in de auto.
De gaan afkeurend kijken omdat mijn gebit veel weg heeft van een gatenkaas.
Ik had een wachttijd bij mijn nieuwe verzekering dus ik kon niet eerder
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Of je blaas? Woon je dichtbij je huisarts? Anders zou ik voor de zekerheid even urine afgeven, je weet het nooit.Storm schreef:Nee ik heb geen koorts. De buikpijn zit heel laag, het lijkt wel van mijn baarmoeder af te komen ofzo.
Gast- Gast
Volgende week al *telt al heftig de dagen af*
LOL Caroow, nou dan moet je je maar even over die blikken heenzetten omwille van de mooie besparing
Gast- Gast
Heee, ik zie zon! Dat is lang geleden!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: