Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Oh mooi, ik weet nog wel ongeveer waar het is maar niet precies wélke van alle terrasjes die daar zitten hahaha! Overigens, PM, ik ben ook best herkenbaar met m'n rolstoelQiara schreef:Sjaantje schreef:Q, ga je ook mee? Nog meer liefhebbers?Qiara schreef:Dat is zo leukik ben alleen vergeten wáár dat terrasje precies is...
Ik wel, ik ben er geweest met Smik
Whahahaha dat zou ik bijna vergeten
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:joh er is een mega up tempo hier zo !! Ik houd het niet meer bij hahaahaha
Watje!
Ik houd ook van jou schatje !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Stuiterbal schreef:joh er is een mega up tempo hier zo !! Ik houd het niet meer bij hahaahaha
Watje!
Ik houd ook van jou schatje !
Weet ik toch, liefie!
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:June schreef:ProudMama schreef:Incognito gaat mij niet lukken op het moment, reuzenbuik en klompvoeten zijn te herkenbaar.
Die hebben we hier ook veel hoor!
Probeer je nou gemeen te doen?
Nee, eerlijk
O ja, je bent gewoon jezelf
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En zéker de combinatie van PM en mijAlex schreef:Sjaantje schreef:Oh mooi, ik weet nog wel ongeveer waar het is maar niet precies wélke van alle terrasjes die daar zitten hahaha! Overigens, PM, ik ben ook best herkenbaar met m'n rolstoelQiara schreef:Sjaantje schreef:Q, ga je ook mee? Nog meer liefhebbers?Qiara schreef:Dat is zo leukik ben alleen vergeten wáár dat terrasje precies is...
Ik wel, ik ben er geweest met Smik
Whahahaha dat zou ik bijna vergeten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga lekker naar bed, voeten in de lucht, ff dat vocht er weer uit.
Duimen jullie morgen voor me dat het doorzet? 34 weken vind ik echt een mooi moment om te bevallen. Ze zijn helemaal 'af'.
Duimen jullie morgen voor me dat het doorzet? 34 weken vind ik echt een mooi moment om te bevallen. Ze zijn helemaal 'af'.
Gast- Gast
Ik ga voor je duimen, PM! Take care!
Hoe laat moet je morgen voor controle trouwens?
Hoe laat moet je morgen voor controle trouwens?
Gast- Gast
Trusten PM, ik duim!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ProudMama schreef:Ik ga lekker naar bed, voeten in de lucht, ff dat vocht er weer uit.
En 5 juli is gewoon een super datum !!!! ik duim !!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ga lekker naar bed, voeten in de lucht, ff dat vocht er weer uit.
Vind ik ook! Hup baby's! Gaaaaaan!
Slaap lekker en heel veel succes met de bevalling morgen !
Gast- Gast
PM, wat spannend!
'Helaas' moet ik morgen weer werken, dus geen tijd om steeds hier te checken hoe het met je is Maar veel succes en ik duim voor je dat alles goed gaat!
'Helaas' moet ik morgen weer werken, dus geen tijd om steeds hier te checken hoe het met je is Maar veel succes en ik duim voor je dat alles goed gaat!
Alex (op voorwaarde dat ik niet ook de rest moet gaan omschrijven, want eigenlijk haat ik het intens), ik zou jou omschrijven als: lief, oplettend, geïnteresseerd, intelligent, (onterecht) onzeker (over verkeerde zaken), emotioneel en heel mooi.
Gast- Gast
June, ik denk dat je daarmee een heel mooie beschrijving van Lex geeft!
Iemand anders die mij wil omschrijven ?
Qiara- Ratel
Truste PM!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik pak nog een red bulleke
Toet- Lady Post-a-lot
June schreef:Alex (op voorwaarde dat ik niet ook de rest moet gaan omschrijven, want eigenlijk haat ik het intens), ik zou jou omschrijven als: lief, oplettend, geïnteresseerd, intelligent, (onterecht) onzeker (over verkeerde zaken), emotioneel en heel mooi.
Ben ik het mee eens!
Qiara- Ratel
toetje_ schreef:Ik pak nog een red bulleke
Ik wil niet als je moeder klinken, maar is dat wel verstandig zo vlak voor je gaat slapen?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: