Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
June wat is er mis met een braaf imago?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jij hebt tenminste een imago, je zou maar helemaal niet in lijstjes genoemd worden
Toet- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Zo even snel voor ik naar bed ga nog even forummen hahaha
Het huisje is helemaal in de feest stijl.... Cadeau staat klaar, kroon staat klaar.....
over een half uurtje is mijn bink gewoon al 2 jaar !!!!!
Wat lief dat je het zo goed voor hem wilt organiseren allemaal. Je bent een lieve moeder !
Voel jij je inmiddels wat rustiger?
Gast- Gast
Het huisje is helemaal in de feest stijl.... Cadeau staat klaar, kroon staat klaar.....
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
toetje_ schreef:Jij hebt tenminste een imago, je zou maar helemaal niet in lijstjes genoemd worden
Gast- Gast
En dan op verjaardag iedereen: Nou, ik denk echt dat ze wel tot de 37 weken blijven zitten hoor meid... Dat voorgevoel heb ik echt!June schreef:Ik gun het je zo!ProudMama schreef:Dat beloof ik mezelf ook iedere keer, maar tot nu toe... Zelfs in 5 dagen tijd was er niks verandert.June schreef:Ik weet niet, je zou natuurlijk over tien minuten ineens ontzettende weeën kunnen krijgen. Ik hoop echt dat je gauw zult bevallen!
En dan denken ze dat ze je er een plezier mee doen als ze dat zeggen
Gast- Gast
toetje_ schreef:Jij hebt tenminste een imago, je zou maar helemaal niet in lijstjes genoemd worden
Ik word ook nooit meer genoemd hoor, sinds ik minder post. Maar als er al mensen zijn die een beeld van me hebben, dan vinden ze me schattig. Dat ben ik niet .
Gast- Gast
Alex schreef:toetje_ schreef:June wat is er mis met een braaf imago?
Dat vraag ik me ook af!
Het is niet zo erg, mits het waar is. Ik durf niemand te meeten, dat wordt een grote schok
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dan op verjaardag iedereen: Nou, ik denk echt dat ze wel tot de 37 weken blijven zitten hoor meid... Dat voorgevoel heb ik echt!
Gast- Gast
Dat is het ook. Vraag me ook af hoe dat past. En of ze elkaar geen zeer doen als ze zo aan het schoppen zijn...June schreef:ProudMama schreef:Maar aan de andere kant ga ik het ook wel vreselijk missen, die buik. Je bent nooit alleen, je voelt vanalles bewegen en je hebt ze nooit meer zo veilig en zo dichtbij als nu.
Ik vind het zó gek dat er een mens in je kan zitten. Als ik daarover na ga denken, slaap ik weer een uur niet. Ik vind dat gewoon bizar.
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:toetje_ schreef:June wat is er mis met een braaf imago?
Dat vraag ik me ook af!
Het is niet zo erg, mits het waar is. Ik durf niemand te meeten, dat wordt een grote schok
Je wil mij wel meeten en ik jou ook.
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dan op verjaardag iedereen: Nou, ik denk echt dat ze wel tot de 37 weken blijven zitten hoor meid... Dat voorgevoel heb ik echt!
En dan wil je schreeuwen: "Houd je bek! Ze gaan er gewoon morgen uit. Hoor je me?!" Maar dat kan niet natuurlijk, want het is zo goed bedoeld..
Gast- Gast
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ben je zo'n losgeslagen figuur dan?June schreef:Alex schreef:toetje_ schreef:June wat is er mis met een braaf imago?
Dat vraag ik me ook af!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat is het ook. Vraag me ook af hoe dat past. En of ze elkaar geen zeer doen als ze zo aan het schoppen zijn...
Wat een leuke Willem-Wevervraag! Dat vroeg ik me nooit af, tot nu
Alex: precies, dat wil je nu nog wel, omdat je me nog niet echt ontmoet hebt .
Gast- Gast
Bij mij vroegen ze allemaal heel lollig of het er echt maar 1 was. Alsof ik om zo'n enorme buik gevraagd had.
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:Dat is het ook. Vraag me ook af hoe dat past. En of ze elkaar geen zeer doen als ze zo aan het schoppen zijn...
Wat een leuke Willem-Wevervraag! Dat vroeg ik me nooit af, tot nu
Alex: precies, dat wil je nu nog wel, omdat je me nog niet echt ontmoet hebt .
Ik zorg voor versterking (Smikkie en Merai).
Gast- Gast
Zullen wij gewoon een x bij June op het terrasje gaan zitten?Alex schreef:June schreef:Alex schreef:toetje_ schreef:June wat is er mis met een braaf imago?
Dat vraag ik me ook af!
Je wil mij wel meeten en ik jou ook.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ben je zo'n losgeslagen figuur dan?
Oké, misschien ben ik toch wel braaf en schattig. Daar identificeer ik mezelf inderdaad eerder mee dan met losgeslagen
Gast- Gast
Ja, stralend zwanger hoorJune schreef:ProudMama schreef:En dan op verjaardag iedereen: Nou, ik denk echt dat ze wel tot de 37 weken blijven zitten hoor meid... Dat voorgevoel heb ik echt!
En dan wil je schreeuwen: "Houd je bek! Ze gaan er gewoon morgen uit. Hoor je me?!" Maar dat kan niet natuurlijk, want het is zo goed bedoeld..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zullen wij gewoon een x bij June op het terrasje gaan zitten?incognito
Jaaaaaaa
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:toetje_ schreef:June wat is er mis met een braaf imago?
Dat vraag ik me ook af!
Tss stel je niet aan, je hebt al lang gemeet.
Toet- Lady Post-a-lot
June schreef:Stuiterbal schreef:Zo even snel voor ik naar bed ga nog even forummen hahaha
Wat lief dat je het zo goed voor hem wilt organiseren allemaal. Je bent een lieve moeder !
Voel jij je inmiddels wat rustiger?
aaahhhh dank je hier ga ik natuurlijk van stralen van zo'n woorden.
Ik heb vanmiddag op het punt gestaan alles af te blazen. Maar mijn zoon heeft ook recht op zijn verjaardag. Ook hij heeft het niet makkelijk met dit alles. En dus dubbel zoveel reden om morgen even alle zorgen te gaan vergeten !!!
Ben inmiddels gekalmeerd !
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: