Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vond hem niet mooi. Dus het was een sta-in-de-weg.Sjaantje schreef:Waarom vond je het een klereding?
Gast- Gast
Dat klinkt al een stuk beter dan wat je voorheen zei: namelijk dat je voor hém beslist dat hij niet bij je moet zijn omdat ie dan ongelukkig zou worden. Snap je het verschil?Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:De keuzessssss liggen niet bij jou, ABE! De keuze ligt bij jou om je lekker in je vel te voelen en met hem een relatie te willen. Wat hij wil, is dan logischerwijs zijn eigen keuze...
En als jij hem blijft aantrekken en afstoten, dan kun je toch nooit een gelijkwaardige relatie hebben? Of zie ik dat nu verkeerd?
Maar de keuzes liggen nooit bij mij. Nooit. Ik kan niet kiezen tussen afstoten of aantrekken. Wat ik ook kies, het is nooit goedgenoeg. Dus ik kies nu voor mezelf, maak hem deelgenoot van wat me bezighoudt en daarna wil hij me wel of neit. Of andersom, wil ik hem wel of niet.
Ik weet even niet of ik je nu compleet begrijp.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sja, da's een goeie redenAngel Blue Eyes schreef:Ik vond hem niet mooi. Dus het was een sta-in-de-weg.Sjaantje schreef:Waarom vond je het een klereding?
Au...Reva schreef:*steekt hand in het vuur*
DAS GEEN EXPEDIT.
Sjaantje schreef:Dat klinkt al een stuk beter dan wat je voorheen zei: namelijk dat je voor hém beslist dat hij niet bij je moet zijn omdat ie dan ongelukkig zou worden. Snap je het verschil?Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:De keuzessssss liggen niet bij jou, ABE! De keuze ligt bij jou om je lekker in je vel te voelen en met hem een relatie te willen. Wat hij wil, is dan logischerwijs zijn eigen keuze...
En als jij hem blijft aantrekken en afstoten, dan kun je toch nooit een gelijkwaardige relatie hebben? Of zie ik dat nu verkeerd?
Maar de keuzes liggen nooit bij mij. Nooit. Ik kan niet kiezen tussen afstoten of aantrekken. Wat ik ook kies, het is nooit goedgenoeg. Dus ik kies nu voor mezelf, maak hem deelgenoot van wat me bezighoudt en daarna wil hij me wel of neit. Of andersom, wil ik hem wel of niet.
Ik weet even niet of ik je nu compleet begrijp.
Ja.
Ik maak hem deelgenoot van en hij zij tot mijn schrik dat hij begrip had voor mijn denkwijze. Dat is al heel wat. Gelukkig. Maar ik dacht altijd dat ik hem gewoon kon afwijzen, zonder te laten weten wat er mis was. Nu doe ik het even anders. Maar zegt neit dat ik op het eind krijg wat ik wil, want wellicht wil hij gewoon heel iemand anders dan mij. En dan is het fijn om te veinzen dat de keuze bij mij ligt.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Au...Reva schreef:*steekt hand in het vuur*
DAS GEEN EXPEDIT.
Klopt, dat is er één van, god hoe heet die winkel ook alweer..... Kom ik op terug...
Gast- Gast
ABE, hoe zou jij het vinden als ik voor jou bepaal dat jij mijn vriendinnetje niet wilt zijn?
Dat verklaart waarom je het een klereding vindt...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Au...Reva schreef:*steekt hand in het vuur*
DAS GEEN EXPEDIT.
Klopt, dat is er één van, god hoe heet die winkel ook alweer..... Kom ik op terug...
Sjaantje schreef:ABE, hoe zou jij het vinden als ik voor jou bepaal dat jij mijn vriendinnetje niet wilt zijn?
Nou, dat is niet zo erg. Want jij bepaald niet of ik jouw vriendinnetje wel of neit wil zijn. Kijk, als je mijn niet als vriendinnetje wilt, is dat wat anders
Gast- Gast
Was dat trouwens de beruchte foto waarop mijn kaartje te zien was, ABE? Ik weet niet eens meer wat ik je toen gestuurd heb eigenlijk? Maar er was een foto waar ie op stond
You get it!!!Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:ABE, hoe zou jij het vinden als ik voor jou bepaal dat jij mijn vriendinnetje niet wilt zijn?
Nou, dat is niet zo erg. Want jij bepaald niet of ik jouw vriendinnetje wel of neit wil zijn. Kijk, als je mijn niet als vriendinnetje wilt, is dat wat anders
Sjaantje schreef:Dat verklaart waarom je het een klereding vindt...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Au...Reva schreef:*steekt hand in het vuur*
DAS GEEN EXPEDIT.
Gaan we zo beginnen. Ik heb hem zelf ook niet gekocht, maar "gekregen". En hij komt van...Nog steeds mindless
Gast- Gast
Trendhopper?
Sjaantje schreef:Was dat trouwens de beruchte foto waarop mijn kaartje te zien was, ABE? Ik weet niet eens meer wat ik je toen gestuurd heb eigenlijk? Maar er was een foto waar ie op stond
Zou heel goed mogelijk zijn. Ik weet het niet. Ik was toen kennelijk nog netjes met kaartjes e.d..
Gast- Gast
JJOOEEE-HOOEEE!!! Is er nog iemand wakker?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, we slapen!
Ik vond net nog deze foto;
Ik vond net nog deze foto;
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 3 jul 2011 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Whoeoe! Waar kom jij zo laat vandaan?toetje_ schreef:JJOOEEE-HOOEEE!!! Is er nog iemand wakker?
ABE, de keuken zag er vorige wk toch een stuk mooier uit
Niet als dit;
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 3 jul 2011 - 12:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee veel mooier!
Ik heb gewerkt tot 23.00 en daarna een borreltje gedronken. (Zondag = horeca avond bij ons, dan komen alle koks e.d. uit de buurt borrelen)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Klinkt gezellig, Toet! Nu net pas thuis dus?
Sjaan gaat lekker slapen... ben hartstikke moe ineens.
Morgen laatste dag vakantie, even van genieten!
Welterusten allemaal en tot morgen!
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: