Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zei vandaag dat ik wilde gaan kijken voor de Allstars die in de aanbieding zijn bij Trekpleister en toen vielen mijn zwager en schoonmoeder bijna van hun stoel van verbazing (ik loop ALTIJD op hakken).
Gast- Gast
Ik loop altijd niet op hakken
Ik kan het gewoon niet...
Ik kan het gewoon niet...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Smikkell schreef:Doe niet zo gek.Alex schreef:Wow! Straks gaan jullie elkaar nog waarderen, Lejow en Reva.
Nou, moehaha
Ben jij nou van litje getokt
Nee, van Lotje.
Gast- Gast
Smik: Goed van jou! Dan ga ik nu niet nog meer vragen stellen, dan ga eerst maar je dingen doen. Ik weet dat ik morgen een mail van je krijg .
Alex, als ik tegen je zou zeggen dat het nergens voor nodig is om het te delen met het toilet, dan levert dat waarschijnlijk niets op (ook al meen ik het wel en als het wel wat op zou leveren, stond ik morgen nog op je stoep, want ik kom live ontzettend overtuigend over ). Dus wens ik je maar heel veel sterkte en zeg ik dat ik het echt rot voor je vindt . Lief van je schoonvader dat hij dat voor je gehaald heeft, maar voel je daar niet schuldig om. Je hebt wel wat beters aan je hoofd! Ik hoop echt dat je over een tijdje kunt zien wat ik zie, al is het maar 10%. Als ik maar 10% van jouw schoonheid had, dan was ik namelijk ook al erg tevreden .
Alex, als ik tegen je zou zeggen dat het nergens voor nodig is om het te delen met het toilet, dan levert dat waarschijnlijk niets op (ook al meen ik het wel en als het wel wat op zou leveren, stond ik morgen nog op je stoep, want ik kom live ontzettend overtuigend over ). Dus wens ik je maar heel veel sterkte en zeg ik dat ik het echt rot voor je vindt . Lief van je schoonvader dat hij dat voor je gehaald heeft, maar voel je daar niet schuldig om. Je hebt wel wat beters aan je hoofd! Ik hoop echt dat je over een tijdje kunt zien wat ik zie, al is het maar 10%. Als ik maar 10% van jouw schoonheid had, dan was ik namelijk ook al erg tevreden .
Gast- Gast
Volgens mij ben ik 1.78. Ligt eraan of ik met mn kont tegen de muur sta ja of nee
Zal ik hem zelf maken? Dat zeg meer over de kont. Ja.
Zal ik hem zelf maken? Dat zeg meer over de kont. Ja.
Gast- Gast
Mag ik meedoen??? Ik ben 1.60m!Reva schreef:Wat een dwergenpubliek hier.
Lexie, ik ben supertrots op je!
Voor de rest, hoe is het hier?
Ik werd vanmorgen vroeg (10.45u) door mijn allerliefste zussie wakker gebeld met de vraag of ik zin had om vanmiddag mee te gaan naar oma en dan zouden we naar de speeltuin gaan die vlak bij haar is. Superleuk geweest!
Vanavond bij zus en zwager gegeten, paps kwam ook nog en daarna nog lekker in de tuin gezeten en ben nu net pas thuis
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex schreef:Q en June, bedankt trouwens voor jullie lieve woorden. Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf dat ik vandaag geweest ben. Niet dat ik gelijk weer 2x naar de plee ben geweest.
Graag gedaan en daar ga je nu aan werken
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Alex schreef:Q en June, bedankt trouwens voor jullie lieve woorden. Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf dat ik vandaag geweest ben. Niet dat ik gelijk weer 2x naar de plee ben geweest.
Graag gedaan en daar ga je nu aan werken
+ 1
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Ik zei vandaag dat ik wilde gaan kijken voor de Allstars die in de aanbieding zijn bij Trekpleister en toen vielen mijn zwager en schoonmoeder bijna van hun stoel van verbazing (ik loop ALTIJD op hakken).
Aanbieding? Allstars? Ik wil Allstars! Waar?
Ik loop ook het liefst op hakken, maar tegenwoordig heb ik een vriend die maar 4 cm. groter is (dat houdt me niet heel erg tegen trouwens) én ik heb heel veel last van mijn knieën (die houden me wel tegen ).
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Ik zei vandaag dat ik wilde gaan kijken voor de Allstars die in de aanbieding zijn bij Trekpleister en toen vielen mijn zwager en schoonmoeder bijna van hun stoel van verbazing (ik loop ALTIJD op hakken).
Ik loop ook het liefst op hakken, maar tegenwoordig heb ik een vriend die maar 4 cm. groter is (dat houdt me niet heel erg tegen trouwens) én ik heb heel veel last van mijn knieën (die houden me wel tegen ).
http://www.trekpleister.nl/folder/Trekpleister_2011-27-trekpleister/magazine.html
Lejow- Lady Post-a-lot
June schreef:Alex schreef:Ik zei vandaag dat ik wilde gaan kijken voor de Allstars die in de aanbieding zijn bij Trekpleister en toen vielen mijn zwager en schoonmoeder bijna van hun stoel van verbazing (ik loop ALTIJD op hakken).
Bij Trekpleister, voor 29,95.
Gast- Gast
Qiara schreef:
Mijn paspoort: 1,68
Mijne 1,69
Smik: Jij bent een dwerg, maar je hebt zo'n grote persoonlijkheid dat het je lengte compenseert
Gast- Gast
Ohh.. ze hebben allemaal een print, dat vind ik wel een beetje jammer. Bedenk net ook dat ik geen FLAUW benul heb van waar ik hier een Trekpleister kan vinden, terwijl ik je zo vijf plekken aan kan wijzen waar een Kruidvat zit
Wel bedankt voor de moeite
Wel bedankt voor de moeite
Gast- Gast
Reva schreef:Van Allstars ga je raar lopen.
Skeelt, ik schijn volgens een groep 7 leerling te lopen als een pinguin..
Wellicht haalt het me juist op
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat doe ik zonder Allstars ook welReva schreef:Van Allstars ga je raar lopen.
Reva schreef:Van Allstars ga je raar lopen.
Geen punt, ik loop toch al raar en ik ben raar. Dan schept het in ieder geval ook niet de verwachting dat ik heel normaal ben!
Ontdekking van de eeuw: in deze wereldstad zit geen Trekpleister
Gast- Gast
Lejow schreef:Reva schreef:Van Allstars ga je raar lopen.
Gast- Gast
June schreef:Smik: Goed van jou! Dan ga ik nu niet nog meer vragen stellen, dan ga eerst maar je dingen doen. Ik weet dat ik morgen een mail van je krijg .
Als ik maar 10% van jouw schoonheid had, dan was ik namelijk ook al erg tevreden .
+1 , Smik!
En June, jij hebt die 10% en meer!
Laatst aangepast door Qiara op ma 4 jul 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ach, hebben we toch een band met elkaar
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik voel me groot! Ben 1.79 meter...
En ik ben met mijn vriendje in Istanbul aan het chatten, leuk!
En ik ben met mijn vriendje in Istanbul aan het chatten, leuk!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Reva schreef:Van Allstars ga je raar lopen.
Ik met de kids van het kdv, we waren dieren aan het nadoen:
Sjaan: 'Hoe doet een pinguin dan?'
Kindje (3jr): 'Die waggelt met zijn kontje als hij loopt!'
Ander kindje (3jr): 'Ja, net als Sjaan, die waggelt ook met haar kontje als ze loopt!'
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: