Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Reva, wat is het verhaal achter je onderschrift?!
Dat zegt de vader van Bambi. En ik kon me er wel in vinden.
Gast- Gast
Ahh Bambi, ik ben meer van pinokkio.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva, wat is het verhaal achter je onderschrift?!
Dat zegt de vader van Bambi. En ik kon me er wel in vinden.
Gast- Gast
Nee, ik huil nooit bij films. Vandaag heb ik van iemand The Notebook gekregen, in de hoop dat ik daarvan ga huilen..Alex schreef:Moesten jullie huilen bij Bambi?
Gast- Gast
Ik huil zelfs bij Hitch.
*geeft stokbroodjes met pesto door* (met servetje eronder hoor, Lex Grootgeschapen)
*geeft stokbroodjes met pesto door* (met servetje eronder hoor, Lex Grootgeschapen)
Gast- Gast
Bambi 2 heb ik niet gezien.
The Notebook heb ik wel gezien trouwens, ik moest vet hard huilen.
The Notebook heb ik wel gezien trouwens, ik moest vet hard huilen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik huil zelfs bij Hitch.
Thanks!
Gast- Gast
Haha, helaas heb ik dat niet altijd bij de Kersteditie. Ik jank alleen vrijwel nooit om mezelf.. Ja, van het lachen.
Gast- Gast
Ja, ik kan mezelf op sommige momenten ook best grappig vinden. Ik moet ook vaak om jou huilen (van het lachen).
Gast- Gast
Tranen van het lachen heb ik wel. Te erg gewoon. Ik zal jullie verslag doen als ik de film heb gezien. Ik denk dat ik hem morgen ga kijken.
Geen idee waar iedereen is. Ik zit achter de laptop aan mijn evaluatie te werken. Moet hem morgen inleveren maar ben nog niet tevreden.
Geen idee waar iedereen is. Ik zit achter de laptop aan mijn evaluatie te werken. Moet hem morgen inleveren maar ben nog niet tevreden.
Gast- Gast
Hier
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:*geeft stokbroodjes met pesto door* (met servetje eronder hoor, Lex Grootgeschapen)
Lekker!
Qiara- Ratel
Ik heb alleen maar gehuild bij P.S. I love you, maar goed. Ik gok, Smikkell, dat jij gaat zeggen dat ik geen goede maatstaf ben .
Alex: hoe is het met je?
Reva: ik heb je lijstje bekeken en vind je avondeten vooral heel weinig. Middageten zou ik zelf ook niet op kunnen leven trouwens, maar dat is nog niet zo schokkend .
Alex: hoe is het met je?
Reva: ik heb je lijstje bekeken en vind je avondeten vooral heel weinig. Middageten zou ik zelf ook niet op kunnen leven trouwens, maar dat is nog niet zo schokkend .
Gast- Gast
Ik ben benieuwd, Smik! Hij schijnt wel mooi te zijn. Ik heb hem zelf ook, maar moet hem nog kijken
Qiara- Ratel
Alex, je moet ook de gewone Desire nemen!! Of de Desire S. De HD is heel groot. Bovendien hebben Smikkell en ik de gewone Desire, dus dan hoor je bij ons .
Wie wil dat nou niet?!
Wie wil dat nou niet?!
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi Q!
Hoi June!
June schreef:
Heee Q!
Hoi!
Qiara- Ratel
Ik moet nog 9 maanden voor nieuwe phone
Ik wil ook HTC of Sony Ericsson, die telefoons bevielen me altijd goed, weet niet waarom ik naar Samsung ben overgestapt, spijt
Ik wil ook HTC of Sony Ericsson, die telefoons bevielen me altijd goed, weet niet waarom ik naar Samsung ben overgestapt, spijt
Laatst aangepast door Qiara op ma 4 jul 2011 - 9:13; in totaal 2 keer bewerkt
Qiara- Ratel
June schreef:Alex, je moet ook de gewone Desire nemen!! Of de Desire S. De HD is heel groot. Bovendien hebben Smikkell en ik de gewone Desire, dus dan hoor je bij ons .
Wie wil dat nou niet?!
Oh ja ... daar heb je een punt.
Maar Reva heeft de HD en die maakt hele mooie woorden.
Gast- Gast
June, moet nou uitgerekend jij dat lijstje bekijken
Maar dank je. Ik moet er echt even voor gaan zitten denk ik.
Maar dank je. Ik moet er echt even voor gaan zitten denk ik.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: