Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Jaja, op die leeftijd zijn ze tenslotte totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet dubbelzinnig...Maple schreef:Haha, nee, 17. Maar hij bedoelt kennelijk wat anders, want op mijn reactie dat ik dat toch écht niet hoef te weten, vraagt hij zich af wat ie verkeerd zegtProudMama schreef:Neefje klinkt als 5 jaar oud... maar hopen dat ik er naast zit?!
Nee, en hij al helemáál niet
Stuiter: Ik hoop dat je morgen alsnog een fijne dag hebt op de verjaardag van S, en niet dat dit een donkere rand gaat vormen om de dag heen...
Gast- Gast
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd is..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
We hebben bij mijn schoonouders gegeten en ipv gezond gingen ze barbecuen. Ik heb niet veel op, alles is hartstikke vet.
Gast- Gast
Komt wel goed. Ik ga morgen feesten !!! Mijn zoon van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in het zonnetje zetten tot ik er zelf bij neer val hahaha Hij heeft wel een feestje verdiend dacht ik zo (en mama ook hahahaa)
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haai!
Zolang het Bruce is van Finding Nemo maar ik me niet druk.
Lex, wat balen! Kun je niet gewoon zeggen dat je dat liever niet wil?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Komt wel goed. Ik ga morgen feesten !!! Mijn zoon van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in het zonnetje zetten tot ik er zelf bij neer val hahaha Hij heeft wel een feestje verdiend dacht ik zo (en mama ook hahahaa)
Goedzo!!
Gast- Gast
Ik heb vandaag een productief middagje gehad wat betreft foto's. Hier een linkje naar de foto's: http://www.flickr.com/photos/svanbreugel/sets/72157627114181930/
Niet quoten please, haal het straks weer weg ivm naam.
Niet quoten please, haal het straks weer weg ivm naam.
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op ma 4 jul 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Chocolate Cookie"]Ik heb vandaag een productief middagje gehad wat betreft foto's. Hier een linkje naar de foto's:
quote]
Mooi!!!
quote]
Mooi!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Thanks lady's
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
+1Zwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik heb vandaag een productief middagje gehad wat betreft foto's. Hier een linkje naar de foto's:
Mooi!!!
Gast- Gast
kheb 't gewoon wéér benauwd. Begin me af te vragen of het niet gewoon gevolg van hooikoorts is, ipv astma, oid...
Gast- Gast
Ik niet, maar wel trek in lekkere dingenReva schreef:Ik heb honger
Wat is het rustig hier!!
Gast- Gast
Maple, ik heb ook astma, maar krijg door mijn hooikoorts ook meer last van de benauwdheid (vooral van berken, stomme piemelhoofdbomen ).
Gast- Gast
Reva schreef:Lex, wat balen! Kun je niet gewoon zeggen dat je dat liever niet wil?
Ik denk dat ik dat in het vervolg maar doe ... ook al had mijn schoonvader heel lief mager vlees voor me gekocht maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik het ook aan de wc geef (wat ik net wel heb gedaan). Dan kan ik beter iets eten bij ze wat ik gewoon binnen hou.
Gast- Gast
Idd, Lex! Al vind ik het wel gul van je dat je deelt (GRAPJE HE, voordat er mensen bovenop duiken).
En ik had je whatsapp gestuurd hoor.
En ik had je whatsapp gestuurd hoor.
Gast- Gast
Ik vind die 250 Italiaanse wokgroenten wel wat overdreven
Maar ik vind het niet veel! Ook al eet ik nog minder, maar ik tel niet.
Maar ik vind het niet veel! Ook al eet ik nog minder, maar ik tel niet.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: