Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Zininzon zo 3 jul 2011 - 11:20

Ik ga slapen!
Anders word ik morgen zeker niet op tijd wakker om de week te beginnen in de sportschool. Week niet geweest door de ontsteking in m'n buik
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:22

Slaap lekker, ZiZ! En sportze morgen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Zininzon zo 3 jul 2011 - 11:23

Dank je.

Jullie ook alvast welterusten!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:23

Sjaantje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Sjaantje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Ik was echt heel erg verliefd. Verliefder dan verliefd. Maar het werd me te eng. En vluchte. Wie weet geldt het laatste ook voor ons. Maar dan moet deze E. eerst niet meer zo jaloers zijn op de andere E. en dealen met het feit dat we gewoon een vriendschap hebben.
Ben je nu nog steeds verliefd?

Nee. Ik denk heel erg veel aan hem. We hebben ontzettend veel contact. Maar ik heb juist geen irl ommegang met hem, bang om weer zo verliefd te worden. Nu ik zelf niet lekker in mijn vel zit, gun ik hem al het beste, maar niet met mij. Dat is ook wat ik hem vanavond stuurde en kreeg als antwoord dat hij het goed vond dat ik eerlijk was en het snapte wat ik zei. Ik wil nu werken aan mezelf en dan hoort hij wellicht wel of niet in mijn toekomst. Tijd zal het leren.

Mijn eerste gedachte: 'mag hij ook zelf bepalen of hij jou de moeite waard vind om een relatie mee te hebben?'
Buiten dat ben ik het wel met je eens dat het belangrijk is dat je zelf lekker in je vel zit, dus ik hoop dat je dat punt echt gauw zal bereiken!

Alles in dit leven gaat goed. Ik heb heerlijk werk. Ik word eindelijk aangezien voor wat ik ben; Namelijk best goed in mijn werk. Ik heb het druk, druk, druk op het werk. Het is nu alleen nog maar het werk en als ik weekend heb lig ik te slapen, omdat ik zo moe ben dat er eigenlijk niets anders meer is dan werk. Mijn collega's zijn mijn vriendinnen/vrienden en ik heb het gevoel geen privéleven meer te hebben. Laatst zat ik met een collega te eten en ging het over E., want E. is ook haar ex-collega, en dan denk ik:"Verdomd, ook dat is al verbonden met het werk". Ik word gek van het werk. Gek van de drukte en gek van het feit dat werk en privé zo met elkaar zijn verbonden. (Heeft ook wel iets goeds, maar dat daargelaten)

En nee, momenteel heeft E. niets te willen. Pas als ik weer beter in mijn vel zit, mag hij mss iets willen. Slecht he.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:27

Dit is een deel van mijn huis:
*weg*

En nu vraag ik me af of het mooi is om een Expedit te gaan gebruiken als tv-meubel (wel op z'n kant dan):
Dagcafé - Pagina 3 Expedit-boekenkast__0092707_PE229406_S4

Al dan niet met een paar bakken erin:
Dagcafé - Pagina 3 64290_PE173180_S3

Ik heb al eens zitten denken om de ladekastjes die je rechts ziet, als tv-meubel te gaan gebruiken en dan een Expedit neer te zetten waar die ladekastjes nu staan, maar dan weet ik weer niet waar ik mijn stereo en ziggo-kastje moet laten. Die kunnen wellicht handiger in de Expedit gezet worden met de tv erboven hangend aan de muur.

Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?

Laatst aangepast door Sjaantje op zo 3 jul 2011 - 13:30; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:27

Ja sorry, ABE, dat vind ik inderdaad slecht. E. is een volwassen vent en hij moet zelf zijn keuzes mogen maken. Jij mag best vinden dat JIJ dit moment niet geschikt vindt voor een relatie maar dat moet je bij jezelf houden en niet voor hem gaan bepalen.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:28

Sjaan, ik vind het mooi zoals het nu is. Niet aanpassen met zo'n lelijke expidit.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:29

Punt is dat het huidige tv-meubel nog uit de tijd van Mr. Ex is en dus weg moet! Ook qua kleur steekt het af aangezien de laatjes en het tafeltje in de hoek al van Ikea is.
Daarnaast vind ik Expedit gewoon erg mooi!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:30

Sjaantje schreef:Ja sorry, ABE, dat vind ik inderdaad slecht. E. is een volwassen vent en hij moet zelf zijn keuzes mogen maken. Jij mag best vinden dat JIJ dit moment niet geschikt vindt voor een relatie maar dat moet je bij jezelf houden en niet voor hem gaan bepalen.

Maar hoe moet ik het dan doen?

Want ik vind mezelf waardeloos, niets waard en leef voor mijn werk waar ik nog iets ben. Hoe kan ik E. dan gelukkig makne? Mag ik dan aub bepalen dat hij beter af is zonder mij? Want ik zie met absoluut niet momenteel. Hij wordt ongelukkig door mij, dat weet ik zeker.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:30

Reva I love you Expedit, in alle soorten en maten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:31

Sjaantje schreef:Punt is dat het huidige tv-meubel nog uit de tijd van Mr. Ex is en dus weg moet! Ook qua kleur steekt het af aangezien de laatjes en het tafeltje in de hoek al van Ikea is.
Daarnaast vind ik Expedit gewoon erg mooi!

Ga je de tv dan op de kast zetten? Ik zou het niet doen, maar als dat nog nodig is om ex uit het leven te bannen, dan moet je het doen!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:32

Nee, dat mag je niet. Heb ik ook geleerd in therapie dus het zal wel waar zijn.
Zoals ik al zei: hou je beslissingen bij jezelf en ga niet, ik herhaal: GA NIET voor een ander denken.

Als jij vindt dat je momenteel dusdanig slecht in je vel zit en dat hij daardoor ongelukkig wordt, kun je hem beter helemaal loslaten en eerst volledig op jezelf focussen. Je blijft nu in een vicieuze cirkel zitten en daar wordt helemaal niemand happy van. Toch?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:33

Angel Blue Eyes schreef:Ga je de tv dan op de kast zetten? Ik zou het niet doen, maar als dat nog nodig is om ex uit het leven te bannen, dan moet je het doen!
Ja de tv op de kast, maar de kast dan dus wel op z'n kant he... dus in de breedte ipv in de hoogte!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:33

Reva schreef:Reva I love you Expedit, in alle soorten en maten.
Me 2! Maar kan er hier amper eentje kwijt Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:33

Alex I love you Expedit, ik heb er 2!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:34

Tenzij.... ik er eentje in het hoekje plaats waar nu de ladekastjes staan! cheers
Maar zou dat niet te massief worden???

Dagcafé - Pagina 3 Expedit-boekenkast__0092723_PE229445_S4
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:35

Angel Blue Eyes schreef:
Zininzon schreef:Wat denk je dat er fake aan haar is ABE?

Iemand kan niet zolang tegen kritiek kunnen. Het is al zes jaar hetzelfde. Alles dat ze opent op het forum is slecht. En ze wordt afgekraakt waar het kan. Je kunt me niet vertellen dat je voor de lol continu in de zeik wilt worden genomen. Ik denk juist dat we haar lol zijn. Dat ze dondersgoed weet wat voor reacties ze krijgt op haar topic, maar deze blijft openen, omdat ze er dik lol in heeft dat wij zo reageren.

Ik heb CBL een paar keer ontmoet, en wat je zegt is echt niet waar. Zo is CBL 'gewoon'. Dit is hoe ze is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:36

Alex schreef:

Alex I love you Expedit, ik heb er 2!

Ik ook!

Gast
Gast

Je hebt ook wel gelijk.

Maar ik wil hem helemaal niet loslaten. Het gaat goed tussen ons, verder. Ik heb hem aan het werk gekregen. En ondanks dat hij het een K-baan vindt, gaat hij elke dag weer heen. Hij is mijn gelijke. Hij zei ook vandaag; Ik voeg je niet toe op facebook, omdat je me er net zo hard weer afknikkert als het even niet zint wat ik zeg. Heeft hij gelijk in. Zo vullen we elkaar aan. Dus ik moet één ding zeker doen; Dat is mijn eigen sores opruimen en zo snel mogelijk en het daarna leuk met hem hebben, als hij het uberhaupt wel leuk met mij wil hebben. Want ik zeg wel stoer dat de keuzes bij mij liggen, maar als ik weer lekker in mijn vel zit, in hoeverre wil hij mij nog?

Gast
Gast

Jen_ schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Zininzon schreef:Wat denk je dat er fake aan haar is ABE?

Iemand kan niet zolang tegen kritiek kunnen. Het is al zes jaar hetzelfde. Alles dat ze opent op het forum is slecht. En ze wordt afgekraakt waar het kan. Je kunt me niet vertellen dat je voor de lol continu in de zeik wilt worden genomen. Ik denk juist dat we haar lol zijn. Dat ze dondersgoed weet wat voor reacties ze krijgt op haar topic, maar deze blijft openen, omdat ze er dik lol in heeft dat wij zo reageren.

Ik heb CBL een paar keer ontmoet, en wat je zegt is echt niet waar. Zo is CBL 'gewoon'. Dit is hoe ze is.

Ik heb haar nog nooit ontmoet. Dus vandaar ook mijn eigen bevindingen. smile

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:38

De keuzessssss liggen niet bij jou, ABE! De keuze ligt bij jou om je lekker in je vel te voelen en met hem een relatie te willen. Wat hij wil, is dan logischerwijs zijn eigen keuze...

En als jij hem blijft aantrekken en afstoten, dan kun je toch nooit een gelijkwaardige relatie hebben? Of zie ik dat nu verkeerd?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:40

Dit was de mijne, mijn vader heeft hem nu. Bij hen staat hij best leuk, zelf vond ik het gewoon een klereding.

Dagcafé - Pagina 3 100_0933

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:41

Waarom vond je het een klereding?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 11:42

Sjaantje schreef:De keuzessssss liggen niet bij jou, ABE! De keuze ligt bij jou om je lekker in je vel te voelen en met hem een relatie te willen. Wat hij wil, is dan logischerwijs zijn eigen keuze...

En als jij hem blijft aantrekken en afstoten, dan kun je toch nooit een gelijkwaardige relatie hebben? Of zie ik dat nu verkeerd?

Maar de keuzes liggen nooit bij mij. Nooit. Ik kan niet kiezen tussen afstoten of aantrekken. Wat ik ook kies, het is nooit goedgenoeg. Dus ik kies nu voor mezelf, maak hem deelgenoot van wat me bezighoudt en daarna wil hij me wel of neit. Of andersom, wil ik hem wel of niet.

Ik weet even niet of ik je nu compleet begrijp. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 3 jul 2011 - 11:42

Hee dat is trouwens een andere maat dan ik op ikea.nl heb gevonden... of ben ik nou zo scheel?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud