Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Meiden please ...ben nu goed bezig om geen verkeerde dingen te nemen...lees ik hier lekkere ijs en zo ... whaaah
Gast- Gast
Daarom bedacht ik het me ook PM, omdat je zei dat we dingen noemden die jij niet mocht
Gast- Gast
Daarom heb ik vanavond gewoon tortellinie op met een hele komkommer erbij. IJs laat ik lekker staan ook al krijg ik er nu ook zin in.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had voor vanavond maar braaf gekookte aardappelen met spinazie en een groenteburger gemaakt. Morgen en overmorgen kookt manlief, vast niet supergezond (nouja, niet ongezond, maar laat gerust de groenten achterwege haha ) en donderdag eet ik alleen en ben ik uit werk geneigd om snel naar een ongezonde hap te grijpen, en vrijdag eten we vaak ff bij de mac of snackbar. Dus nu maar even gezond.
Gast- Gast
BUUURP. Zo, geef die boer een stoel.
Ik heb heel veel italiaanse wokgroenten op met stukjes quorn er doorheen. Ow en appelmoes Die stond niet op de planning, maar hij sprong (okee, okee, viel) uit de koelkast dan is het een teken van boven.
Ik heb heel veel italiaanse wokgroenten op met stukjes quorn er doorheen. Ow en appelmoes Die stond niet op de planning, maar hij sprong (okee, okee, viel) uit de koelkast dan is het een teken van boven.
Gast- Gast
Met een stukje hulp van jou Reev?
Hallo iedereen!
Hallo iedereen!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Met een stukje hulp van jou Reev?
Hallo iedereen!
Ja, ik dacht als ik goed hard aan het quornbakje trek, dan moet die appelmoes van de plank vallen
Gast- Gast
Ik heb 1 gekookte aardappel (ja, het is de moeite ), bloemkool en een kipschnitzel op. Was heerlijk.
Heb nu een heel klein beetje buikpijn
Heb nu een heel klein beetje buikpijn
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Met een stukje hulp van jou Reev?
Hallo iedereen!
Ja, ik dacht als ik goed hard aan het quornbakje trek, dan moet die appelmoes van de plank vallen
Haha dan is het zeker een teken van boven dat het je gelukt is
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Met een stukje hulp van jou Reev?
Hallo iedereen!
Haha dan is het zeker een teken van boven dat het je gelukt is
Gast- Gast
Yeey! Spontane actie: ik ga straks met een vriendin naar de bioscoop
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Gezellig! Naar welke film?
Zwoesj- Ratel
Gezellig! Ben beniewd hoe hij is!
Zwoesj- Ratel
Hoi Stuiterbal! Hoe is het?
Zwoesj- Ratel
Haha, nee, 17. Maar hij bedoelt kennelijk wat anders, want op mijn reactie dat ik dat toch écht niet hoef te weten, vraagt hij zich af wat ie verkeerd zegtProudMama schreef:Neefje klinkt als 5 jaar oud... maar hopen dat ik er naast zit?!
Gast- Gast
@zwoesj: wel oke. Ik heb vanmiddag flink gehuild en daarna maar bij een geraapt en me gestort op de verjaardag van mijn zoon voor morgen. Dus boodschappen gedaan enz. Ik heb nu enorme hoofdpijn maar goed. Mijn vriendin komt zo om het huis te versieren en dan kan ik even met haar erover praten !
Ik ben nog steeds van slag erdoor.
Ik ben nog steeds van slag erdoor.
Gast- Gast
Jaja, op die leeftijd zijn ze tenslotte totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet dubbelzinnig...Maple schreef:Haha, nee, 17. Maar hij bedoelt kennelijk wat anders, want op mijn reactie dat ik dat toch écht niet hoef te weten, vraagt hij zich af wat ie verkeerd zegtProudMama schreef:Neefje klinkt als 5 jaar oud... maar hopen dat ik er naast zit?!
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: