Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
ga nog even voor een paar extra dagen, is beter voor de kids.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Oww spikkels! Mijn schoonouders hebben een ijskraampje in het eetcafé en ze staren me elke keer aan!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb er zelf toch geen invloed op... het is gewoon afwachten.
Seks! Macaroni! Macaroniseks?
Gast- Gast
Seks mag officieel niet, en man wil niet. Macaroni zitten teveel koolhydraten in. En seks met macaroni lijkt me zo`n viezen bende worden...Reva schreef:ProudMama schreef:Heb er zelf toch geen invloed op... het is gewoon afwachten.
Seks! Macaroni! Macaroniseks?
Gast- Gast
Ik las het woord groentekroket en kwijl gewoon bijna. Honger
34 weken, das echt ver
Toen kwam superreva ook ter wereld ongeveer.
34 weken, das echt ver
Toen kwam superreva ook ter wereld ongeveer.
Gast- Gast
en wanneer wordt je ingeleid/ingelijd? als het te lang duurt? of moet je echt de tijd van je ticker uitzitten?
Gast- Gast
Tussen de 36 en 37 weken.Lily schreef:en wanneer wordt je ingeleid/ingelijd? als het te lang duurt? of moet je echt de tijd van je ticker uitzitten?
Gast- Gast
Het is trouwens inleiden, maar het is ook lijden, dus van mij mag het allebeiLily schreef:en wanneer wordt je ingeleid/ingelijd? als het te lang duurt? of moet je echt de tijd van je ticker uitzitten?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het is trouwens inleiden, maar het is ook lijden, dus van mij mag het allebeiLily schreef:en wanneer wordt je ingeleid/ingelijd? als het te lang duurt? of moet je echt de tijd van je ticker uitzitten?
Gast- Gast
Ananas en bitter lemon voor PM!!
Ik heb wel eens een bevalling meegemaakt dat de vrouw aardig inscheurde (totaal), maar dat ook de benen meescheurde, PM, dat heb ik nooit gezien
Ik heb wel eens een bevalling meegemaakt dat de vrouw aardig inscheurde (totaal), maar dat ook de benen meescheurde, PM, dat heb ik nooit gezien
Gast- Gast
Psychiaters zijn zeker veemde wezens en ijsjes met smikkels, uhh spikkels zouden er hier ook wel ingaan!
Gast- Gast
Lekker Smikkell, geeft me echt de hoop op een ongecompliceerde bevalling...Smikkell schreef:Ananas en bitter lemon voor PM!!
Mijn benen scheuren bijna van het vocht. Het wordt met de dag gekker...
Gast- Gast
Waarom zeg je niet meer afgewerkt?Lily schreef:ik ben weer klaar met werken, fijne avond en tot morgen!
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: