Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik weet alleen niet of je dat in combi met ibuprofen mag gebruiken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja dat wilde ik inderdaad doen, maar ik heb het al zo ontzettend warm nu, dat dat echt niet lekker voelt haha! Denk straks nog maar weer even douchen en dan de straal op mijn rug, misschien is dat wel even lekker nog. Maar zo rot heb ik me echt al lang niet gevoeld..
Gast- Gast
girli schreef:Ik weet alleen niet of je dat in combi met ibuprofen mag gebruiken.
Ik heb ze ook niet in huis, dus voor vandaag maakt dat niet uit Als ik er morgen nog last van heb, ga ik die eens halen.
Gast- Gast
Dankjewel! Ah mijn vriend sprak ik net, die was vergeten dat ik morgen naar de reumatoloog toe moet, en moet nu naar een klant toe op hetzelfde tijdstip en nu voelt die zich héel schuldig. Maar ik had er eigenlijk niet eens op gerekend dat hij mee zou gaan
Gast- Gast
Ibuprofen mag je volgens mij niet slikken in combi met Feminax, werd ik laatst voor gewaarschuwd bij de drogist.
Bij mij was het vorige week ook zo heftig! Gelukkig deden de staalpillen bij mij wonderen, alleen jammer dat ik dan weer last krijg van obstipatie...
Bij mij was het vorige week ook zo heftig! Gelukkig deden de staalpillen bij mij wonderen, alleen jammer dat ik dan weer last krijg van obstipatie...
Gast- Gast
Vervelend dat de ibuprofen niet werkt. Ik ben blij dat ik hier al een tijd geen last van heb gehad. Echt naar, als je er zoveel last van hebt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn buik is nu vooral heel erg van slag, ik ben onwijs misselijk en zit continu op de WC. Misschien maar weer wat maanden door gaan slikken
Gast- Gast
Ik ben er weg van.
Laatst aangepast door Storm op ma 4 jul 2011 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Pippa: Ben je wel gewoon op de normale dag ongesteld geworden?
Uhmm.. ja!
Gast- Gast
Dag storm
en hallo meiden
en hallo meiden
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Leaf: Roosvicee Laxo!
Haha ja een glas melk werkt in mijn geval ook (lactose intolerantie) maar daar krijg ik ook buikpijn van
Gast- Gast
silly-one- Ratel
speciaal voor reva
silly-one- Ratel
Ooooh dat ijsje! Wil ik! En ik wil ook pizza! En mn salaris van juni! En naar huis!
Gast- Gast
Dat ijsje kan geregeld worden en de pizza ook, maar de rest moet toch nog een geduld hebben
silly-one- Ratel
Huis nog uurtje/anderhalf misschien, salaris zal wel weer pas de zesde zijn. Belachelijk.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: