Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Hoooi!
Ik ben er ook weer even, ben weer terug op kantoor
Ik ben er ook weer even, ben weer terug op kantoor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Ooh jammer! Ik had vrijdag geen tijd meer om naar het postkantoor te gaan, omdat ik ineens het nieuws van mijn schoonzusje tussendoor kreeg en dat ging uiteraard even voor. Anders zal het er morgen wel zijn.
Tuurlijk, bedenk me net ineens dat het maandag is, dan krijgen we sowieso bijna nooit post
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ze waren in de aanbieding vandaag, Lex. Ik heb me ingehouden
Ook geen chips gekocht
Smikkell, italiaanse wokgroenten
Ook geen chips gekocht
Gast- Gast
Oh ja, mijn broertje is vanmorgen gezakt voor zijn rijexamen, hij had een ingreep, en hij voelt zich nu zooo klote.
Voor iedereen die hun huishouden binnen anderhalf uur kunnen doen, leer het me. Want ik ben alweer vanaf half één bezig en nog niet eens op de helft. En ik heb er nu dan ook echt geen zin meer in.
Gast- Gast
Waarom neem je dan geen schoonmaakster??Angel Blue Eyes schreef:Voor iedereen die hun huishouden binnen anderhalf uur kunnen doen, leer het me. Want ik ben alweer vanaf half één bezig en nog niet eens op de helft. En ik heb er nu dan ook echt geen zin meer in.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Voor iedereen die hun huishouden binnen anderhalf uur kunnen doen, leer het me. Want ik ben alweer vanaf half één bezig en nog niet eens op de helft. En ik heb er nu dan ook echt geen zin meer in.
Oh, ik ben een ster in het snel doen van het huishouden, stel het alleen zo lang mogelijk uit. Ik weet hoe laat mijn vriend thuis komt, dus dat is een stimulans om het wel te doen Maar als ik eenmaal begin ben ik heel snel klaar. Oké, grote schoonmaak duurt wat langer, maar met de dagelijkse dingen ben ik zo klaar.
Maak je lijstjes met wat je moet doen? Bij mij werkt dat heel goed.
Storm schreef:Waarom neem je dan geen schoonmaakster??Angel Blue Eyes schreef:Voor iedereen die hun huishouden binnen anderhalf uur kunnen doen, leer het me. Want ik ben alweer vanaf half één bezig en nog niet eens op de helft. En ik heb er nu dan ook echt geen zin meer in.
Haha, dat topic was zo leuk
Gast- Gast
@ ABE; heb je mijn pm nog gelezen?
Storm schreef:Waarom neem je dan geen schoonmaakster??Angel Blue Eyes schreef:Voor iedereen die hun huishouden binnen anderhalf uur kunnen doen, leer het me. Want ik ben alweer vanaf half één bezig en nog niet eens op de helft. En ik heb er nu dan ook echt geen zin meer in.
Omdat ik het ergens ook weer zonde van mijn geld vind.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:@ ABE; heb je mijn pm nog gelezen?
Nee. En ik heb net even gekeken. Ik heb ook geen pm van je gehad.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:VeryCherry schreef:@ ABE; heb je mijn pm nog gelezen?
Hmmm, was niks bijzonders verder, maar ik zie hem nu ook niet meer in mijn verzonden berichten staan
VeryCherry schreef:Angel Blue Eyes schreef:Voor iedereen die hun huishouden binnen anderhalf uur kunnen doen, leer het me. Want ik ben alweer vanaf half één bezig en nog niet eens op de helft. En ik heb er nu dan ook echt geen zin meer in.
Oh, ik ben een ster in het snel doen van het huishouden, stel het alleen zo lang mogelijk uit. Ik weet hoe laat mijn vriend thuis komt, dus dat is een stimulans om het wel te doen Maar als ik eenmaal begin ben ik heel snel klaar. Oké, grote schoonmaak duurt wat langer, maar met de dagelijkse dingen ben ik zo klaar.
Maak je lijstjes met wat je moet doen? Bij mij werkt dat heel goed.
Nouhou. Ben er nu achter dat ik gewoon dagelijks wat moet gaan doen. Maar heb de pest aan stofzuigen en eigenlijk overal aan. Dus ik stel het uit, met als gevolg dat ik vandaag dus de hele dag bezig ben. Daar moet ik toch een andere werkwijze in gaan hanteren.
Gast- Gast
PM is weer thuis. Niet veel slechter tov gister, dus morgen weer gewoon voor zwangerschapscontrole.Reva schreef:Hoe was t met PM gegaan, weet iemand dat?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Angel Blue Eyes schreef:VeryCherry schreef:@ ABE; heb je mijn pm nog gelezen?
Hmmm, was niks bijzonders verder, maar ik zie hem nu ook niet meer in mijn verzonden berichten staan
Vreemd!
Gast- Gast
Met of zonder pizzabodem?Reva schreef:Ze waren in de aanbieding vandaag, Lex. Ik heb me ingehouden
Ook geen chips gekocht
Gast- Gast
Reva schreef:Ze waren in de aanbieding vandaag, Lex. Ik heb me ingehouden
Ook geen chips gekocht
Goedzo! Bewaar die chips maar voor onze date!
Gast- Gast
Hele huis in 1,5 uur? Ik ben echt een halve dag bezig.
1,5 uur per ruimte is het eerder!
Gast- Gast
Dan maak je er een flinke troep van of niet?Smikkell schreef:Hele huis in 1,5 uur? Ik ben echt een halve dag bezig.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oh ik kan het soms zo verschrikkelijk vervelend vinden als je door whatsapp miscommunicatie krijgt met mensen :cyclops:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind whats app sowieso irritant als het steeds niet werkt.Atelier Madame schreef:Oh ik kan het soms zo verschrikkelijk vervelend vinden als je door whatsapp miscommunicatie krijgt met mensen :cyclops:
Gast- Gast
Of je hebt grote ruimtes. Of smetvrees.Atelier Madame schreef:Dan maak je er een flinke troep van of niet?Smikkell schreef:Hele huis in 1,5 uur? Ik ben echt een halve dag bezig.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: