Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Lex, ik vind het heel goed dat je gegaan bent en dat je het aangegaan bent, ondanks de twijfels en dat je het eng vond. Er zullen inderdaad nog wel moeilijkere en mindere momenten komen, maar je doet het ergens voor. Ik hoop dat je vooral gewoon blijft gaan, ook als het even wat minder makkelijk gaat. En dat je je fijn voelt en blijft voelen in de groep en ook die moeilijke punten durft toe te laten als ze er zijn.
Ik las iets over je eetdagboek. Wees daar ook echt eerlijk in en schaam je niet. Gebruik het om situaties, zoals die met de poffertjes, in te schijven en bespreek dat daar ook.
Ik vind je heel dapper, dat je deze stap hebt genomen. Trots op jou!
Ik las iets over je eetdagboek. Wees daar ook echt eerlijk in en schaam je niet. Gebruik het om situaties, zoals die met de poffertjes, in te schijven en bespreek dat daar ook.
Ik vind je heel dapper, dat je deze stap hebt genomen. Trots op jou!
Gast- Gast
Ladies, ik ga even naar de bank om geld te storten en even (kort) de stad in .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik was niet de enige die een grote bek gaf, er waren gelijk nog een aantal collega's die het zagen en die gelijk riepen: Blijf met je handen van haar af, viespeuk!
Gast- Gast
Alex schreef:Storm schreef:Niemand die wil reageren op mijn enge-chauffeur verhaal? ik weet namelijk echt niet hoe ik met dit soort lui om moet gaan.
Sorry, even gemist! Maar wat creapy
Gewoon lief zwaaien en geen aandacht meer aan besteden. Ik werkte ook eens in een mannenbedrijf, ook van die vieze vrachtwagenchauffeurs (niet generaliserend bedoeld) en die gaven dan een tik tegen m'n kont ofzo. Daar gaf ik gelijk een grote bek op en denk maar niet dat ze het nog eens deden.
Edit: dat ieman ook echt aan je zit gaat echt veel te ver. Ik vind die chauffeur bij Storm al te ver gaan. Bah!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 4 jul 2011 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Friends is echt mijn humor
Ik lach na al die jaren gewoon nog hardop.. Die witte box gekocht met ING speerpunten
Cool, waar vind je die?
Gast- Gast
Haha, dat is stiekem wel cool, mannen die het voor je opnemenAlex schreef:Ja, ik was niet de enige die een grote bek gaf, er waren gelijk nog een aantal collega's die het zagen en die gelijk riepen: Blijf met je handen van haar af, viespeuk!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Reva schreef:Friends is echt mijn humor
Ik lach na al die jaren gewoon nog hardop.. Die witte box gekocht met ING speerpunten
Cool, waar vind je die?
Gast- Gast
Reva schreef:Friends is echt mijn humor
Speerpunten??
Bij mij ook
Heb ook de afleveringen van de serie Joey gekeken, die vond ik ook leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik weet hoe moeilijk en zwaar het kan zijn. Ik weet hoe groot de stap is om het aan te gaan en te beginnen. Maar ik weet ook hoeveel je er aan zou kunnen hebben als je wilt en het ook echt aangaat!Alex schreef:Wat een lieve reactie, Smikkie. Dank je wel
Gast- Gast
Storm schreef:Haha, dat is stiekem wel cool, mannen die het voor je opnemenAlex schreef:Ja, ik was niet de enige die een grote bek gaf, er waren gelijk nog een aantal collega's die het zagen en die gelijk riepen: Blijf met je handen van haar af, viespeuk!
Ja joh, echt vet verontwaardigd. En dan ook nog discussies gaan voeren als: 'Als er íemand aan haar kont mag zitten dan ben ík het wel' (de jongere zeer aantrekkelijke mannen van wie ik het wel kon hebben dat ze dat zeiden ). Maar aanraken deden ze nooit, ze hadden diep respect voor mij. En terecht
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Reva schreef:Friends is echt mijn humor
Cool, waar vind je die?
In stieren! Stiekem ben ik een torero!
Gast- Gast
Reva schreef:_Leaf_ schreef:Reva schreef:Friends is echt mijn humor
Cool, waar vind je die?
In stieren! Stiekem ben ik een torero!
Dat is zielig!
Gast- Gast
Haha oh wow! Dan was je zeker wel populair bij de mannenAlex schreef:Storm schreef:Haha, dat is stiekem wel cool, mannen die het voor je opnemenAlex schreef:Ja, ik was niet de enige die een grote bek gaf, er waren gelijk nog een aantal collega's die het zagen en die gelijk riepen: Blijf met je handen van haar af, viespeuk!
Ja joh, echt vet verontwaardigd. En dan ook nog discussies gaan voeren als: 'Als er íemand aan haar kont mag zitten dan ben ík het wel' (de jongere zeer aantrekkelijke mannen van wie ik het wel kon hebben dat ze dat zeiden ). Maar aanraken deden ze nooit, ze hadden diep respect voor mij. En terecht
Gast- Gast
Hey meiden, ik ben er ook eventjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Haha oh wow! Dan was je zeker wel populair bij de mannenAlex schreef:Storm schreef:Haha, dat is stiekem wel cool, mannen die het voor je opnemenAlex schreef:Ja, ik was niet de enige die een grote bek gaf, er waren gelijk nog een aantal collega's die het zagen en die gelijk riepen: Blijf met je handen van haar af, viespeuk!
Uh ja Ik was 1 van de 4 vrouwen en die andere 3 waren oud, dik of zeer refo.
Gast- Gast
Hee VC!
Zo, ik heb gestofzuigd (stofgezogen?) en ik wacht nu tot mijn moeder me terugbelt, dus kan ff relaxen.
Zo, ik heb gestofzuigd (stofgezogen?) en ik wacht nu tot mijn moeder me terugbelt, dus kan ff relaxen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Zo, ik heb gestofzuigd(stofgezogen?)en ik wacht nu tot mijn moeder me terugbelt, dus kan ff relaxen.
Gast- Gast
Ik wil naar Alexandrium
Maar heb geen zin om op te staan
Is dat wat..
Maar heb geen zin om op te staan
Is dat wat..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh bah, ik moet nog stofzuigen en afwassen, mijn schoonbroertje staat over een uurtje op de stoep
Nee, die is hier nog niet geweest, maar ik wacht nog even af, want die is hier altijd veel te laat
Ooh jammer! Ik had vrijdag geen tijd meer om naar het postkantoor te gaan, omdat ik ineens het nieuws van mijn schoonzusje tussendoor kreeg en dat ging uiteraard even voor. Anders zal het er morgen wel zijn.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: