Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Weer thuis van controle, alles was beetje hetzelfde.
Morgen weer de normale zwangerschapscontrole.
Pfft, heb vanavond nog verjaardag, dus hou mijn schoenen maar aan denk ik, als ik ze nu uit doe kom ik er nooit meer in.
Ben ff boodschapje doen, hopen dat dat lukt zonder dat mijn voeten barsten
Morgen weer de normale zwangerschapscontrole.
Pfft, heb vanavond nog verjaardag, dus hou mijn schoenen maar aan denk ik, als ik ze nu uit doe kom ik er nooit meer in.
Ben ff boodschapje doen, hopen dat dat lukt zonder dat mijn voeten barsten
Gast- Gast
Ik heb de 15th aniversery box van friends, die is uncut en unseen, heel veel scenes dus die op de andere DVD's niet voorkomen en die zelfs IK dus niet ken.
Nu zaten we gisteren deze aflevering te kijken, en daar kwam dit stukje voorbij (en dan vooral rond 2.20min)
Ik pieste echt zowat in mijn broek vant lachen
Nu zaten we gisteren deze aflevering te kijken, en daar kwam dit stukje voorbij (en dan vooral rond 2.20min)
Ik pieste echt zowat in mijn broek vant lachen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Nou, hup Mappie, schoenen aan en naar de brievenbus.
Ja, hup Mappie, schoenen aan en naar de brievenbus.
Gast- Gast
Irritant! Ik kan geen filmpjes meer online kijken Youtube doet het niet, RTLgemist doet het niet ... iemand die weet hoe dit nou weer kan?
Gast- Gast
Juist dat stukje op 2:20 vond ik niet zo grappig maar de rest wel! Haha.Lejow schreef:
Gast- Gast
Iets met flash player die gechrast is ofzo? of Java?
Misschien dat even opnieuw downloaden enzo?
Jammer, want hij is echt funny
Lejow- Lady Post-a-lot
Purple schreef:Juist dat stukje op 2:20 vond ik niet zo grappig maar de rest wel! Haha.Lejow schreef:
Serieus...
Monica.. That's not funny!
Uh.. ok..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vond Phoebe grappig toen Monica haar dr hand gaf en toen Chandler zo keek! Hahaha.Lejow schreef:Serieus...
Monica.. That's not funny!
Uh.. ok..
Gast- Gast
Lejow schreef:Iets met flash player die gechrast is ofzo? of Java?
Hmm ... Java heeft een nieuwe update beschikbaar staat er, maar als ik die wil downloaden doet ie het niet. Beuh.
Gast- Gast
Whahahahha lejow! Ik heb ook die uncut erbij gekocht paar maanden terug. En ik heb friends elke nacht urenlang in bed aan, gewoon met mn bril af en ogen dicht en dan lig ik gewoon te luisteren.. Of mee te praten Maar ik ben gewoon zo ziek verslaafd dat als er ook maar 1 zinnetje is in de aflevering die niet in de zwarte box zit, dat ik 'ontwaak' En het zijn er nogal wat!
Gast- Gast
Oke...ik dacht even dat ik het verkeerd verstaan had maar een chauffeur van het bedrijf zei net 'lieverd' tegen me door de telefoon. Nu komt ie net binnen en steekt hij quasi-geil een tong naar me uit. Ieuw! Ik moet echt NIKS van hem hebben, wat een engerd..
Gast- Gast
Reva schreef:Whahahahha lejow! Ik heb ook die uncut erbij gekocht paar maanden terug. En ik heb friends elke nacht urenlang in bed aan, gewoon met mn bril af en ogen dicht en dan lig ik gewoon te luisteren.. Of mee te praten Maar ik ben gewoon zo ziek verslaafd dat als er ook maar 1 zinnetje is in de aflevering die niet in de zwarte box zit, dat ik 'ontwaak' En het zijn er nogal wat!
Dat heb ik dus ook!! Ik weet precies wat 'nieuw' is. Ik kan ook hele scenes meepraten inderdaad
Lejow- Lady Post-a-lot
Eigenlijk ging het wel gewoon goed. Niet eng, niet vervelend, niet huilen, geen vreemde spanningen, gewoon goed. Misschien dat het nog komt, het vervelende, het huilen, de vreemde spanningen, maar voor vandaag was het appeltje eitje. Wegen vond ik niet leuk, maar dat hoort erbij (helaas).
Ik baal wel gelijk, want ik kwam mijn dochter halen bij mijn schoonouders en toen gingen ze net aan tafel om poffertjes te eten en ik durfde niet te zeggen dat ik niet wilde en toen heb ik dus meegegeten. En net thuis wilde ik ze aan het toilet geven, maar dat lukte niet. En nu voel ik me klote. Bah. Maar ik heb wel 2 uur (32 kilometer) gefietst, dat compenseert het hopelijk een beetje.
Ik baal wel gelijk, want ik kwam mijn dochter halen bij mijn schoonouders en toen gingen ze net aan tafel om poffertjes te eten en ik durfde niet te zeggen dat ik niet wilde en toen heb ik dus meegegeten. En net thuis wilde ik ze aan het toilet geven, maar dat lukte niet. En nu voel ik me klote. Bah. Maar ik heb wel 2 uur (32 kilometer) gefietst, dat compenseert het hopelijk een beetje.
Gast- Gast
Niemand die wil reageren op mijn enge-chauffeur verhaal? ik weet namelijk echt niet hoe ik met dit soort lui om moet gaan.
Leaf, ik vind friends ook niet leuk, je bent niet de enige!
Leaf, ik vind friends ook niet leuk, je bent niet de enige!
Gast- Gast
Storm schreef:Niemand die wil reageren op mijn enge-chauffeur verhaal? ik weet namelijk echt niet hoe ik met dit soort lui om moet gaan.
Sorry, even gemist! Maar wat creapy
Gewoon lief zwaaien en geen aandacht meer aan besteden. Ik werkte ook eens in een mannenbedrijf, ook van die vieze vrachtwagenchauffeurs (niet generaliserend bedoeld) en die gaven dan een tik tegen m'n kont ofzo. Daar gaf ik gelijk een grote bek op en denk maar niet dat ze het nog eens deden.
Gast- Gast
Friends is echt mijn humor
Ik lach na al die jaren gewoon nog hardop.. Die witte box gekocht met ING speerpunten
Speerpunten??
Ik lach na al die jaren gewoon nog hardop.. Die witte box gekocht met ING speerpunten
Speerpunten??
Laatst aangepast door Reva op ma 4 jul 2011 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oke, vies kijken is nog 1 ding maar je echt aanraken, dat zou mij veel te ver gaan...Alex schreef:Storm schreef:Niemand die wil reageren op mijn enge-chauffeur verhaal? ik weet namelijk echt niet hoe ik met dit soort lui om moet gaan.
Sorry, even gemist! Maar wat creapy
Gewoon lief zwaaien en geen aandacht meer aan besteden. Ik werkte ook eens in een mannenbedrijf, ook van die vieze vrachtwagenchauffeurs (niet generaliserend bedoeld) en die gaven dan een tik tegen m'n kont ofzo. Daar gaf ik gelijk een grote bek op en denk maar niet dat ze het nog eens deden.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: