Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, ja van iedereen kan ik het niet onthouden hoor
Maar het valt me met name op dat cbl hier en irl snel in conflictsituaties terecht komt, terwijl ze zelf volgens mij niet in de gaten heeft dat ze het soms nogal apart of onhandig aanpakt.
Maar het valt me met name op dat cbl hier en irl snel in conflictsituaties terecht komt, terwijl ze zelf volgens mij niet in de gaten heeft dat ze het soms nogal apart of onhandig aanpakt.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga slapen, wij zijn moe! Morgen weer een dag therapie
Tjuus lieve mensen en andere forummers.
Tjuus lieve mensen en andere forummers.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het zijn steeds weer de zelfde mensen die er als de kippen bij zijn en negatieve reacties geven. Echt basisschool-pest-gedrag!Sjaantje schreef:Mijn algemene indruk van CBL is wel dat ze behoorlijk negatief in het leven staat maar misschien valt het me op omdat ik zelf alles zo positief mogelijk benader? Ik vind het ergens wel vervelend voor haar, maar krijg tegelijkertijd het idee dat ze er zelf niet zo'n last van heeft.
Maar het is wel zo dat het vaak gebeurt dat de manier waarop er op CBL wordt gereageerd, haar reacties triggeren..
CBL heeft ook humor. En ik denk dat als we haar in het echt zouden kennen, dat de negativiteit wel mee zal vallen. Inmiddels ben ik van mening dat CBL zo fake is als maar kan zijn.
Gast- Gast
Trusten Smikkel
Zininzon- Ratel
Wat denk je dat er fake aan haar is ABE?
Zininzon- Ratel
Tjuus, Smikkie! Slaap lekker en succes morgen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Smikkell schreef:Leuk topic:
Laat je persoonlijkheid testen en post hier de uitslagen
Ik ben bang dat ze me dan komen halen, maar het lijkt me een hilarisch topic
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Leuk topic:
Ik zeg altijd maar zo: 'er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten'
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Leuk topic:
Thanks, Zininzon
Gast- Gast
Zininzon schreef:Wat denk je dat er fake aan haar is ABE?
Iemand kan niet zolang tegen kritiek kunnen. Het is al zes jaar hetzelfde. Alles dat ze opent op het forum is slecht. En ze wordt afgekraakt waar het kan. Je kunt me niet vertellen dat je voor de lol continu in de zeik wilt worden genomen. Ik denk juist dat we haar lol zijn. Dat ze dondersgoed weet wat voor reacties ze krijgt op haar topic, maar deze blijft openen, omdat ze er dik lol in heeft dat wij zo reageren.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Getsie wat een negatieve instelling... Kun je niet gewoon ongedwongen met hem omgaan, samen op vakantie en dan maar zien wat het kan worden?Angel Blue Eyes schreef:Maar ja, we zijn maar scharrels/vrienden.
Even tussen jou en mij, en het halve forum, ik had een jaar een relatie als ik niet had teruggenomen wat ik wel heb teruggenomen. Ik zei tegen hem dat ik verliefd op hem was en nam het terug toen hij duidelijk mij ook de liefde wilde verklaren. Nu durf ik niets meer. Het is net The Nanny, he told me he loved me and took it back.
Waarom nam je het terug? Was je niet écht verliefd? Durfde je niet?
Weet je toevallig ook hoe het bij The Nanny is afgelopen??? They lived happily ever after...
Angel Blue Eyes schreef:Zininzon schreef:Wat denk je dat er fake aan haar is ABE?
Iemand kan niet zolang tegen kritiek kunnen. Het is al zes jaar hetzelfde. Alles dat ze opent op het forum is slecht. En ze wordt afgekraakt waar het kan. Je kunt me niet vertellen dat je voor de lol continu in de zeik wilt worden genomen. Ik denk juist dat we haar lol zijn. Dat ze dondersgoed weet wat voor reacties ze krijgt op haar topic, maar deze blijft openen, omdat ze er dik lol in heeft dat wij zo reageren.
Ik twijfel tussen jouw theorie en een blinde vlek bij haarzelf
Zininzon- Ratel
Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Getsie wat een negatieve instelling... Kun je niet gewoon ongedwongen met hem omgaan, samen op vakantie en dan maar zien wat het kan worden?Angel Blue Eyes schreef:Maar ja, we zijn maar scharrels/vrienden.
Even tussen jou en mij, en het halve forum, ik had een jaar een relatie als ik niet had teruggenomen wat ik wel heb teruggenomen. Ik zei tegen hem dat ik verliefd op hem was en nam het terug toen hij duidelijk mij ook de liefde wilde verklaren. Nu durf ik niets meer. Het is net The Nanny, he told me he loved me and took it back.
Waarom nam je het terug? Was je niet écht verliefd? Durfde je niet?
Weet je toevallig ook hoe het bij The Nanny is afgelopen??? They lived happily ever after...
Ik was echt heel erg verliefd. Verliefder dan verliefd. Maar het werd me te eng. En vluchte. Wie weet geldt het laatste ook voor ons. Maar dan moet deze E. eerst niet meer zo jaloers zijn op de andere E. en dealen met het feit dat we gewoon een vriendschap hebben.
Gast- Gast
Reva schreef:Zininzon schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Leuk topic:
Thanks, Zininzon
Gast- Gast
Zininzon schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zininzon schreef:Wat denk je dat er fake aan haar is ABE?
Ik twijfel tussen jouw theorie en een blinde vlek bij haarzelf
Heb ik ook lang tussen getwijfeld. Tot ze iets meer open werd en ze gewoon een humorvol mensje is. Dus ik geloof echt dat ze lang niet zo achterlijk is als ze zichzelf hier doet voorkomen.
Gast- Gast
Ben je nu nog steeds verliefd?Angel Blue Eyes schreef:Ik was echt heel erg verliefd. Verliefder dan verliefd. Maar het werd me te eng. En vluchte. Wie weet geldt het laatste ook voor ons. Maar dan moet deze E. eerst niet meer zo jaloers zijn op de andere E. en dealen met het feit dat we gewoon een vriendschap hebben.
Reva durft zeker niks meer te zeggen, bang dat ik haar gek vind
Zininzon- Ratel
Sjaantje schreef:Ben je nu nog steeds verliefd?Angel Blue Eyes schreef:Ik was echt heel erg verliefd. Verliefder dan verliefd. Maar het werd me te eng. En vluchte. Wie weet geldt het laatste ook voor ons. Maar dan moet deze E. eerst niet meer zo jaloers zijn op de andere E. en dealen met het feit dat we gewoon een vriendschap hebben.
Nee. Ik denk heel erg veel aan hem. We hebben ontzettend veel contact. Maar ik heb juist geen irl ommegang met hem, bang om weer zo verliefd te worden. Nu ik zelf niet lekker in mijn vel zit, gun ik hem al het beste, maar niet met mij. Dat is ook wat ik hem vanavond stuurde en kreeg als antwoord dat hij het goed vond dat ik eerlijk was en het snapte wat ik zei. Ik wil nu werken aan mezelf en dan hoort hij wellicht wel of niet in mijn toekomst. Tijd zal het leren.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik moest even Alex updaten.
Moet ook gebeuren..
Werd al bang dat je je echt aangesproken voelde
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Reva schreef:Ik moest even Alex updaten.
Moet ook gebeuren..
Mwah.
Zolang ik nog als een niet-gek functioneer in de echte wereld, mag het op het forum anders worden beoordeeld.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Ben je nu nog steeds verliefd?Angel Blue Eyes schreef:Ik was echt heel erg verliefd. Verliefder dan verliefd. Maar het werd me te eng. En vluchte. Wie weet geldt het laatste ook voor ons. Maar dan moet deze E. eerst niet meer zo jaloers zijn op de andere E. en dealen met het feit dat we gewoon een vriendschap hebben.
Nee. Ik denk heel erg veel aan hem. We hebben ontzettend veel contact. Maar ik heb juist geen irl ommegang met hem, bang om weer zo verliefd te worden. Nu ik zelf niet lekker in mijn vel zit, gun ik hem al het beste, maar niet met mij. Dat is ook wat ik hem vanavond stuurde en kreeg als antwoord dat hij het goed vond dat ik eerlijk was en het snapte wat ik zei. Ik wil nu werken aan mezelf en dan hoort hij wellicht wel of niet in mijn toekomst. Tijd zal het leren.
Mijn eerste gedachte: 'mag hij ook zelf bepalen of hij jou de moeite waard vind om een relatie mee te hebben?'
Buiten dat ben ik het wel met je eens dat het belangrijk is dat je zelf lekker in je vel zit, dus ik hoop dat je dat punt echt gauw zal bereiken!
Misschien is functioneren als gek in de echt wereld nog wel knapper trouwens...Reva schreef:Zininzon schreef:Reva schreef:Ik moest even Alex updaten.
Moet ook gebeuren..
Mwah.
Zolang ik nog als een niet-gek functioneer in de echte wereld, mag het op het forum anders worden beoordeeld.
Zininzon- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: