Dagcafé
+19
VeryCherry
Snack a Jack
Rush
Caroow
Burn
Moezie
Jordana
Bimbam
Lotus
Lejow
Atelier Madame
Chocolate Cookie
silly-one
Marie
Suus
Toet
Zininzon
Tiana
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben nog steeds een beetje ziek.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, het duurt nu al een paar dagen en ik heb het er een beetje mee gehad. Maar goed, het zal wel weer een keer over gaan.
Lotus- Ratel
Zo ik ben er weer ! De afspraak bij mijn therapeut stond voor morgen, die had ze verkeerd doorgegeven , heel fijn, ook dat ze me aan de balie gewoon door hebben laten lopen terwijl ze wisten dat zij vandaag vrij was en ik daar dus 20 minuten voor niets heb zitten wachten!!!!!
Maar ik ben daarna boodschappen gaan doen, dus heb mijn tijd toch nuttig besteed . Niet helemaal voor niks zo vroeg opgestaan.
Lejow: succes met het maken van de cupcakes, klinkt goed!
Lotus: beterschap!
Stuiterbal: Succes bij de arbo-arts.
Reva: moet jij niet werken ?
Maar ik ben daarna boodschappen gaan doen, dus heb mijn tijd toch nuttig besteed . Niet helemaal voor niks zo vroeg opgestaan.
Lejow: succes met het maken van de cupcakes, klinkt goed!
Lotus: beterschap!
Stuiterbal: Succes bij de arbo-arts.
Reva: moet jij niet werken ?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat stom dat ze dat aan de balie niet hebben gezegd! Heb je dé boodschappen gedaan, haha? Ik ben aan het werk! Was om 8u al op een basisschool, nu weer op kantoor. Half 12 weer afspraak, maar is hier op kantoor. Daarna drie buitenafspraken, o.a. bij de brandweerman En laatste uurtjes weer hier. Hoop nog even boodschappen te kunnen doen tussendoor. Na mn werk vaak geen zin meer in.
Gast- Gast
Dat is stom, Sg! Dat hadden ze je dan inderdaad wel even mogen vertellen.
Lotus- Ratel
Reva schreef:Wat stom dat ze dat aan de balie niet hebben gezegd! Heb je dé boodschappen gedaan, haha? Ik ben aan het werk! Was om 8u al op een basisschool, nu weer op kantoor. Half 12 weer afspraak, maar is hier op kantoor. Daarna drie buitenafspraken, o.a. bij de brandweerman En laatste uurtjes weer hier. Hoop nog even boodschappen te kunnen doen tussendoor. Na mn werk vaak geen zin meer in.
Ja dé boodschappen, ben er helemaal klaar voor ! Ik laat wel weten hoe het hier gaat haha . Oke, dan mag je wel forummen vind ik .
Tiana- Ratel
Vind ik ook En ik heb geen pauze, dus die maak ik zelf
Maar ik ben benieuwd hoe het gaat idd
Maar ik ben benieuwd hoe het gaat idd
Gast- Gast
Handig, zelf de pauze maken . Ik kijk trouwens uit naar de lunch, want ik heb honger ! Ik eet nu maar even een appel .
Tiana- Ratel
Gatverdamme, ik heb me verslapen, was bijna anderhalf uur te laat. Voor het eerst in 2,5 jaar..
Gast- Gast
Oh, wat rotStorm schreef:Gatverdamme, ik heb me verslapen, was bijna anderhalf uur te laat. Voor het eerst in 2,5 jaar..
Voelt erg rot, maar is menselijk hoor meid!
Gast- Gast
Ja inderdaad, ik heb me ook niet gedoucht, moest hals over kop mijn zoontje wegbrengen dus ik voel me helemaal sticky nu Gelukkig heb ik gisteravond nog gedoucht, dat scheelt wel. Maar het voelt toch vies.ProudMama schreef:Oh, wat rotStorm schreef:Gatverdamme, ik heb me verslapen, was bijna anderhalf uur te laat. Voor het eerst in 2,5 jaar..
Voelt erg rot, maar is menselijk hoor meid!
Gast- Gast
Wat vervelend, Storm!
Lotus- Ratel
Morning! Ik ben alweer klaar voor vandaag. Wc schoon, opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, lekker uitgebreid gedouched, net ontbijt achter m'n kiezen... Fijn om dan de hele dag nog voor jezelf te hebben
Gast- Gast
Wat ben je al actief geweest, Maple! Wat ga je de rest van de dag doen?
Lotus- Ratel
Storm: Zolang je geen zwem vliegen achter je aan hebt en je papieren krom trekken als je uitademt is er geen reden tot zorg toch
Mappie: Lekker!!
Mappie: Lekker!!
Gast- Gast
Ja, ik heet geen RevaReva schreef:Bah, verslapen voel je de hele dag nog vind ik.
Heb je wel een bh aan?
Gast- Gast
wat heb jij toch een heerlijke humor!ProudMama schreef:Storm: Zolang je geen zwem vliegen achter je aan hebt en je papieren krom trekken als je uitademt is er geen reden tot zorg toch
Gast- Gast
Reva schreef:Bah, verslapen voel je de hele dag nog vind ik.
Heb je wel een bh aan?
Storm, vervelend dat je je verslapen hebt, straks maar douchen als je weer thuis bent dan !
Maple, actief bezig hoor !
Tiana- Ratel
Lotus schreef:Wat ben je al actief geweest, Maple! Wat ga je de rest van de dag doen?
Niet zo heel veel. Moet nog even ruziën met een rits in m'n tas, kijken of ik die kan maken, even een brief vor m'n man op de post doen en misschien nog een wasje draaien, maar verder ook niet.
Oh, dat klinkt best wel burgerlijk eigenlijk he
Gast- Gast
Maple schreef:Lotus schreef:Wat ben je al actief geweest, Maple! Wat ga je de rest van de dag doen?
Niet zo heel veel. Moet nog even ruziën met een rits in m'n tas, kijken of ik die kan maken, even een brief vor m'n man op de post doen en misschien nog een wasje draaien, maar verder ook niet.
Haha, een beetje wel ja.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Maple schreef:Lotus schreef:Wat ben je al actief geweest, Maple! Wat ga je de rest van de dag doen?
Haha, een beetje wel ja.
Shit, val ik ff door de mand als burgertrutje
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: