Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Dat is wel de bedoeling voor ik uit elkaar plof...Alex schreef:Ze gaat vast een keer bevallen, Jade
Hoi trouwens!
Gast- Gast
Je hebt anders nog 49 minuten hoor... Sjee....ProudMama schreef:Vandaag niet meer gok ikJade schreef:Ga je bevallen pm
Goedenavond trouwens!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Dat is wel de bedoeling voor ik uit elkaar plof...Alex schreef:Ze gaat vast een keer bevallen, Jade
Hoi trouwens!
Jij ploft niet uit elkaar! Dat gebeurt als je nog een maand doorloopt en dat gebeurt niet.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Je hebt anders nog 49 minuten hoor... Sjee....ProudMama schreef:Vandaag niet meer gok ikJade schreef:Ga je bevallen pm
Goedenavond trouwens!
Lekker positief ben jij!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:
Mag ik nog wat kwijt voor iedereen gaat slapen?
Een liefdesverklaring aan mij?
Altijd
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Je hebt anders nog 49 minuten hoor... Sjee....ProudMama schreef:Vandaag niet meer gok ikJade schreef:Ga je bevallen pm
Goedenavond trouwens!
Lekker positief ben jij!
Maple schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Mag ik nog wat kwijt voor iedereen gaat slapen?
Een liefdesverklaring aan mij?
Altijd
Naja eigendunk
Ben weer thuis
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jade schreef:Ik las ontsluiting
Dat las jij goed. Vrouwen kunnen nog wel 2 weken doorlopen met een paar cm ontsluiting
Gast- Gast
Lieve Maple, ik hou zo ontzettend veel van jou. Je bent lief, vrolijk, altijd goedgemutst en tevens altijd op maandag vrij.
Ik wilde iets vertellen, maar ben het even kwijt. Merkte dat ikzelf vaag begon te doen. Dan maar niets plaatsen, toch?
Ik wilde iets vertellen, maar ben het even kwijt. Merkte dat ikzelf vaag begon te doen. Dan maar niets plaatsen, toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:IK vrees dat het best nog weleens 2,5 week kan duren
Die tijd is vast zo voorbij! Het is beter voor je kindjes.. dus zul je nog gewoon 2,5 week naar ons allemaal moeten luisteren!
Gast- Gast
Helaas wel ja... Zit nog maar op 1 cm, moeten er nog 9 bij. En dat gaat meestal niet ongemerkt. En binnen een paar minuten helaas...Alex schreef:Jade schreef:Ik las ontsluiting
Dat las jij goed. Vrouwen kunnen nog wel 2 weken doorlopen met een paar cm ontsluiting
Gast- Gast
Alex schreef:Jade schreef:Ik las ontsluiting
Maar PM is natuurlijk een bijzonder geval!
Gast- Gast
Tsja, het kan snel gaan, maar het hoeft niet. Ik heb de 10 cm niet gehaald in ieder geval. Volgens mij de 8 cm niet eens ...
Gast- Gast
Megara schreef:Het zal hier wel een stuk stiller zijn als PM eenmaal bevallen is.
Nou kan ik niet meer slapen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Die ene cm had ik dinsdag ook al. Dus snel gaat het niet.Alex schreef:Tsja, het kan snel gaan, maar het hoeft niet. Ik heb de 10 cm niet gehaald in ieder geval. Volgens mij de 8 cm niet eens ...
Gast- Gast
Nou, dat zal écht een leegte gaan geven *snik*Megara schreef:Het zal hier wel een stuk stiller zijn als PM eenmaal bevallen is.
ProudMama schreef:Die ene cm had ik dinsdag ook al. Dus snel gaat het niet.Alex schreef:Tsja, het kan snel gaan, maar het hoeft niet. Ik heb de 10 cm niet gehaald in ieder geval. Volgens mij de 8 cm niet eens ...
Nee, dat kun je wel zeggen
Gast- Gast
Waarom?Jordana schreef:Megara schreef:Het zal hier wel een stuk stiller zijn als PM eenmaal bevallen is.
Nou kan ik niet meer slapen
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Die ene cm had ik dinsdag ook al. Dus snel gaat het niet.Alex schreef:Tsja, het kan snel gaan, maar het hoeft niet. Ik heb de 10 cm niet gehaald in ieder geval. Volgens mij de 8 cm niet eens ...
Nee, dat kun je wel zeggen
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: