Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Mwah... Spreken is zilver, zwijgen is goud...Alex schreef:ProudMama schreef:Weet je wat ik lekker vind?Alex schreef:ProudMama schreef:Wat hebben jullie toch met chips?!
Dat vinden wij lekker.
Vertel!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:MAPPIE !!!!!!!
Sjattie!! Oh wat zeg ik nou, wat wordt het dagcafé weer klef Hoest met jou??
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mwah... Spreken is zilver, zwijgen is goud...Alex schreef:ProudMama schreef:Weet je wat ik lekker vind?Alex schreef:ProudMama schreef:Wat hebben jullie toch met chips?!
Dat vinden wij lekker.
Vertel!
Jaja, terugkrabbelen he?
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:MAPPIE !!!!!!!
Ik voel me echt goed !!! Eindelijk Eindelijk... ik zit hier gewoon met een lach op me gezicht op de bank !
En met jou poepie ???
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Mwah... Spreken is zilver, zwijgen is goud...Alex schreef:ProudMama schreef:Weet je wat ik lekker vind?Alex schreef:ProudMama schreef:Wat hebben jullie toch met chips?!
Dat vinden wij lekker.
Vertel!
Jaja, terugkrabbelen he?
Ja, mietje!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik vind PP ook echt helemaal niks. Hij heeft wel vaker van die stomme dingen...Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Ik vind 20 graden een mooie zomerdag. 30 graden ben ik geen fan van!Angel Blue Eyes schreef:Piet Paulusma: Het wordt echt een mooie zomerdag, morgen. Het wordt 20 graden.
Nou, ik zeg het zo en ik besef me dat het dom overkomt. Maar toen we de twee dagen hitte hadden van 30+ zei hij dat het bbqweer een 10 waard was. Hoe dan? Het vlees hoefde niet eens op de Bbq, want het liep zo het bord wel af.
20 graden valt voor mij normaal ook niet onder zomerdag hoor, dus ben het wel met je eens
Gast- Gast
Ga geen lijstje maken, alles wat ik lekker vind mag ik niet. En anders zegt mijn man gewoon ff nee op mijn voorstel. Dusse...Bimbam schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Mwah... Spreken is zilver, zwijgen is goud...Alex schreef:ProudMama schreef:Weet je wat ik lekker vind?Alex schreef:ProudMama schreef:Wat hebben jullie toch met chips?!
Dat vinden wij lekker.
Vertel!
Jaja, terugkrabbelen he?
Ja, mietje!
Gast- Gast
Komt door mij natuurlijk scheet, die lach Fijn dat je je zo goed voelt!!Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:MAPPIE !!!!!!!
Ik voel me echt goed !!! Eindelijk Eindelijk... ik zit hier gewoon met een lach op me gezicht op de bank !
En met jou poepie ???
Met mij gaat het ook wel goed eigenlijk vandaag
Gast- Gast
Looptieten zijn niet leukReva schreef:Je sekstopic loopt echt als een tiet, ABE
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik vind PP ook echt helemaal niks. Hij heeft wel vaker van die stomme dingen...Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Ik vind 20 graden een mooie zomerdag. 30 graden ben ik geen fan van!Angel Blue Eyes schreef:Piet Paulusma: Het wordt echt een mooie zomerdag, morgen. Het wordt 20 graden.
Nou, ik zeg het zo en ik besef me dat het dom overkomt. Maar toen we de twee dagen hitte hadden van 30+ zei hij dat het bbqweer een 10 waard was. Hoe dan? Het vlees hoefde niet eens op de Bbq, want het liep zo het bord wel af.
20 graden valt voor mij normaal ook niet onder zomerdag hoor, dus ben het wel met je eens
Hij doet ook het weer op RTV Noord en ik heb eens aandachtig naar deze man geluisterd. Hij denkt heel veel, vermoed het ook, en al met al zijn zijn voorspellingen bagger. Maar iemand die veel denkt/vermoed is niet iemand die juist kan voorspellen of waar je iemand op kunt aanspreken.
Gast- Gast
Deed je je man een eerbaar voorstel? En dan zegt hij nee? Zwanger ben je al, dat kan het probleem niet zijn ...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Looptieten zijn niet leukReva schreef:Je sekstopic loopt echt als een tiet, ABE
Ik weet er alles van!
Laatst aangepast door Alex op zo 3 jul 2011 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Looptieten zijn niet leukReva schreef:Je sekstopic loopt echt als een tiet, ABE
Nee he. Iedereen wordt spontaan droog van het klussen/konijnen. Maar ik heb me aan mijn belofte gehouden; Ik heb een topic geopend.
Gast- Gast
Maple schreef:Komt door mij natuurlijk scheet, die lach Fijn dat je je zo goed voelt!!Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:MAPPIE !!!!!!!
En met jou poepie ???
Met mij gaat het ook wel goed eigenlijk vandaag
Wat fijn om te horen !!!!!!
Gast- Gast
Ik ga naar bed. Welterusten allemaal en een fijne avond!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nou daar ben ik weer Tijdje met m'n tante aan de foon gehangen en kom hier nog eventjes spieken maar ga zo wel lekker slapen zzzzzzzzz....
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ze zei vanmiddag met 1 cm onsluiting: Ik kan het hoofdje voelen. Dus hij durft niet.Alex schreef:Deed je je man een eerbaar voorstel? En dan zegt hij nee? Zwanger ben je al, dat kan het probleem niet zijn ...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze zei vanmiddag met 1 cm ontsluiting: Ik kan het hoofdje voelen. Dus hij durft niet.Alex schreef:Deed je je man een eerbaar voorstel? En dan zegt hij nee? Zwanger ben je al, dat kan het probleem niet zijn ...
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: