Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ook hoor Alex. En dan moet je mijn zusjes zien. Stuk voor stuk mooi en slank. Zit je dan...
Gast- Gast
Alex schreef:June, ik ben mezelf al jaaaaren (zo lang ik me kan herinneren) aan het vergelijken met andere mensen (voornamelijk vrouwen). Andere vrouwen zijn altijd mooier, langer, slanker, leuker dan ik. Ik ben lelijk, ik ben dik, mijn heupen zijn te breed, mijn bovenbenen zijn te dik en mijn knieën zijn gek. Oh ja, en ik heb ook nog rare tenen. Anderen hebben dat allemaal niet. Snap je?
Hihi, ik heb hetzelfde lijstje (zelfs de tenen, mijn tweede en derde lijken net of ze uit elkaar komen ofzo ). En knieën ook. Laatst nog met mn moeder aan de telefoon, ik stond naakt voor de spiegel en vroeg haar welke richting haar knieën stonden als ze gewoon recht stond. En hoe die van mij stonden en dat ik ze niet helemaal recht kreeg. Of nou ja, wel recht, maar dan stonden mn voeten overdreven gezegd een kwartslag naar binnen. Maar mn moeder wist het niet, dus die heb ik naar boven gestuurd naar de spiegel en gevraagd dr broek uit te trekken, whahahaha
Maar ik vind je mooi in ieder geval Nu jij nog.
Gast- Gast
Ik ben er oprecht van overtuigd dat ik beter in mijn vel zit als ik slank(er) ben.June schreef:Storm schreef:Alex, dat herken ik wel hoor, dat vergelijken met andere vrouwen de hele tijd. Daarom ga ik vanaf morgen ook op dieet, hopelijk ben ik over een tijdje net zo slank als 'al die andere vrouwen'
Daarom doe ik het juist niet. Ik word toch nooit zo slank als al die andere vrouwen. In mijn hoofd blijf ik toch wel de dikste. Dan kan ik dat beter aanpakken dan mijn gewicht..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ook hoor Alex. En dan moet je mijn zusjes zien. Stuk voor stuk mooi en slank. Zit je dan...
Maar jij hebt 2 baby's in je buik
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell: Bambix???
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Storm schreef:Oeh, dat is helemaal zuur ja..ergens ook wel verstandig en logisch, maar wel heel klote.Alex schreef:Storm, ik mág geeneens een baby. Als ik nu zwanger word moet ik stoppen met de behandeling.
Er is verstand en er is gevoel. En mijn gevoel is zo sterk momenteel, ik moet en zal een baby. Maar gelukkig zit er nog een klein beetje verstand dat zegt dat het niet handig is om nu zwanger te zijn en een kind te krijgen. Dat kleine beetje verstand staat wel zwak tegen dat supersterke gevoel, helemaal nu er in de familie en bij vrienden steeds meer zwangeren/baby's bij komen, maar ik heb nog wel iemand nodig die die baby met mij wil maken en mijn man werkt echt niet mee, ik moet eerst beter worden en stabiel zijn en werk hebben etc. voor we een broertje of zusje voor A. gaan creëren.
Gast- Gast
Oké Storm, als dat maar zo is . Ik ben bang dat ik daarin door kan slaan en dat het niet gauw goed genoeg is. Als jij van jezelf weet dat je niet zo bent, dan is het goed. Ik vind je helemaal niet dik en heel mooi , maar dat maakt weinig uit waarschijnlijk!
Gast- Gast
Niks aan toe te voegen!Reva schreef:Alex schreef:June, ik ben mezelf al jaaaaren (zo lang ik me kan herinneren) aan het vergelijken met andere mensen (voornamelijk vrouwen). Andere vrouwen zijn altijd mooier, langer, slanker, leuker dan ik. Ik ben lelijk, ik ben dik, mijn heupen zijn te breed, mijn bovenbenen zijn te dik en mijn knieën zijn gek. Oh ja, en ik heb ook nog rare tenen. Anderen hebben dat allemaal niet. Snap je?
Hihi, ik heb hetzelfde lijstje (zelfs de tenen, mijn tweede en derde lijken net of ze uit elkaar komen ofzo ). En knieën ook. Laatst nog met mn moeder aan de telefoon, ik stond naakt voor de spiegel en vroeg haar welke richting haar knieën stonden als ze gewoon recht stond. En hoe die van mij stonden en dat ik ze niet helemaal recht kreeg. Of nou ja, wel recht, maar dan stonden mn voeten overdreven gezegd een kwartslag naar binnen. Maar mn moeder wist het niet, dus die heb ik naar boven gestuurd naar de spiegel en gevraagd dr broek uit te trekken, whahahaha
Maar ik vind je mooi in ieder geval Nu jij nog.
Lex, naast het gewone verlangen naar een baby, is alles wat niet mag of kan altijd aantrekkelijker! Dus ik vind het absoluut niet gek dat je verlangen nu zo sterk is!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja ik snap het. Lijkt me onwijs lastig om zo'n sterk gevoel te hebben dat je iets wilt en het kan/mag niet. Wil je man over een tijdje wel weer een kindje?Alex schreef:.Storm schreef:Oeh, dat is helemaal zuur ja..ergens ook wel verstandig en logisch, maar wel heel klote.Alex schreef:Storm, ik mág geeneens een baby. Als ik nu zwanger word moet ik stoppen met de behandeling.
Gast- Gast
Dankje June ik heb niet het idee dat ik door ga slaan, ik wil gewoon minimaal 5 kilo eraf hebben en als het kan een kilo of 7,of 8. Dan zit mijn kleding weer prettiger en voel ik mezelf ook weer veel zekerder!June schreef:Oké Storm, als dat maar zo is . Ik ben bang dat ik daarin door kan slaan en dat het niet gauw goed genoeg is. Als jij van jezelf weet dat je niet zo bent, dan is het goed. Ik vind je helemaal niet dik en heel mooi , maar dat maakt weinig uit waarschijnlijk!
Wil jij ook afvallen dan?
Gast- Gast
Daarvoor ook al hoorStylegirl schreef:ProudMama schreef:Ik ook hoor Alex. En dan moet je mijn zusjes zien. Stuk voor stuk mooi en slank. Zit je dan...
Maar jij hebt 2 baby's in je buik
Maar aan de andere kant: Ik ben een vrouw, ik heb tieten. Ik heb een kont!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maar aan de andere kant: Ik ben een vrouw, ik heb tieten. Ik heb een kont!!
Ik hoop het, Storm. Het is nogal een issue in onze relatie, hij is er telkens 'nog niet aan toe'. En natuurlijk kan ik hem niet dwingen, maar hij zegt steeds dat het nog wel komt en als het dan zover is wil hij ineens toch nog niet. En dat frustreert me ook heel erg. Maar ik denk dat het wel goed komt, waarschijnlijk als A. (bijna) 3 is.
Gast- Gast
Ik denk ook dat hij bij moet trekken Alex, A. is natuurlijk nog jong!
Heb je zin in onze shoot 23 juli?
Gast- Gast
Storm schreef:PM heb jij facebook?
Ga je hetgene boven jouw post even controleren?
Gast- Gast
Shit...je hebt me door....Reva schreef:Storm schreef:PM heb jij facebook?
Ga je hetgene boven jouw post even controleren?
Gast- Gast
Hyves?ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Storm schreef:Ik denk ook dat hij bij moet trekken Alex, A. is natuurlijk nog jong!
Dat is ook zo! En hij wil dat wij ons kind/onze kinderen alles kunnen bieden en op dit moment lukt het ons maar net om A. alles te geven wat ze nodig heeft. Ik moet gewoon eerst een goede baan hebben, eventueel verhuizen we naar een andere plaats voor K. z'n werk en dan kijken we wel waar het schip strandt. We zijn ook allebei nog jong en we zullen niet de enige zijn die twee kinderen hebben met een leeftijdsverschil van 4 jaar.
Ik heb heel veel zin in 23 juli! Ik ben heel bang dat ik stom/lelijk/dik zal zijn op de foto's, dus ik knijp 'm heel hard ... maar ik denk dat het wel goed komt (D. kennende ).
Gast- Gast
NeeSjaantje schreef:Hyves?ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Wel een hond
Gast- Gast
Goh, hebben PM en Reva ook eens iets gemeen! Geen Hyves, geen Facebook, geen Twitter! Alleen msn (alleen Reva is er nooit en PM wel gelukkig).
Gast- Gast
ProudMama schreef:NeeSjaantje schreef:Hyves?ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Wel een hond
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Alex schreef:Storm schreef:Ik denk ook dat hij bij moet trekken Alex, A. is natuurlijk nog jong!
Dat is ook zo! En hij wil dat wij ons kind/onze kinderen alles kunnen bieden en op dit moment lukt het ons maar net om A. alles te geven wat ze nodig heeft. Ik moet gewoon eerst een goede baan hebben, eventueel verhuizen we naar een andere plaats voor K. z'n werk en dan kijken we wel waar het schip strandt. We zijn ook allebei nog jong en we zullen niet de enige zijn die twee kinderen hebben met een leeftijdsverschil van 4 jaar.
Ik heb heel veel zin in 23 juli! Ik ben heel bang dat ik stom/lelijk/dik zal zijn op de foto's, dus ik knijp 'm heel hard ... maar ik denk dat het wel goed komt (D. kennende ).
Gaat Wollie foto's maken?? Leuk
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: