Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Succes morgen, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gedaan. Ik zie enorme buik...Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Ik ook, maar na een aantal keer ging het wel wennen en gaf ik me steeds meer. Nu mis ik het gewoonAlex schreef:En iedereen is vast onwijs dun en dan kom ik met m'n dikke kont en ik haat praten in een groep.
Nee, jij bent zoooo onwijs dik wil je zeggen. Echt niet meis! Kijk nog maar eens een keer in die spiegel.
Ohhhhhhhhhhhhhhh... je bedoelde Alex...
Gast- Gast
Lees ik daar ff overheen
Das inderdaad tactloos, zo iets zou R. ook kunnen zeggen..
Das inderdaad tactloos, zo iets zou R. ook kunnen zeggen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
June, ik ben mezelf al jaaaaren (zo lang ik me kan herinneren) aan het vergelijken met andere mensen (voornamelijk vrouwen). Andere vrouwen zijn altijd mooier, langer, slanker, leuker dan ik. Ik ben lelijk, ik ben dik, mijn heupen zijn te breed, mijn bovenbenen zijn te dik en mijn knieën zijn gek. Oh ja, en ik heb ook nog rare tenen. Anderen hebben dat allemaal niet. Snap je?
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi Bimbambom!
Dat laatste denk ik er ook altijd achter
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
+1Stylegirl schreef:Alex schreef:Hoi Bimbambom!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex, dat herken ik wel hoor, dat vergelijken met andere vrouwen de hele tijd. Daarom ga ik vanaf morgen ook op dieet, hopelijk ben ik over een tijdje net zo slank als 'al die andere vrouwen'
Gast- Gast
Hoi Alex! Ik heb idd geen lelijke tenen. Helaas heb ik wel een dikke buik. Dus.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Alex schreef:June, ik ben mezelf al jaaaaren (zo lang ik me kan herinneren) aan het vergelijken met andere mensen (voornamelijk vrouwen). Andere vrouwen zijn altijd mooier, langer, slanker, leuker dan ik. Ik ben lelijk, ik ben dik, mijn heupen zijn te breed, mijn bovenbenen zijn te dik en mijn knieën zijn gek. Oh ja, en ik heb ook nog rare tenen. Anderen hebben dat allemaal niet. Snap je?
Ik snap het heel goed. Ik vind anderen ook altijd een stuk mooier/beter/slanker etc. Ik snap ook dat het één van de redenen is dat je therapie nodig hebt . Ik hoop gewoon dat het je gaat lukken dat een beetje los te laten, ook al is dat nog zo moeilijk. Dat gun ik je!
Gast- Gast
En ik lees dat je heel graag nu een baby wil, maar is het wel verstandig op dit moment?
Gast- Gast
Bleh.. Morgen om 9 uur een afspraak bij de GGZ. Geen zin in .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Storm, ik mág geeneens een baby. Als ik nu zwanger word moet ik stoppen met de behandeling.
Gast- Gast
Storm schreef:Alex, dat herken ik wel hoor, dat vergelijken met andere vrouwen de hele tijd. Daarom ga ik vanaf morgen ook op dieet, hopelijk ben ik over een tijdje net zo slank als 'al die andere vrouwen'
Daarom doe ik het juist niet. Ik word toch nooit zo slank als al die andere vrouwen. In mijn hoofd blijf ik toch wel de dikste. Dan kan ik dat beter aanpakken dan mijn gewicht..
Gast- Gast
Storm schreef:Alex, dat herken ik wel hoor, dat vergelijken met andere vrouwen de hele tijd. Daarom ga ik vanaf morgen ook op dieet, hopelijk ben ik over een tijdje net zo slank als 'al die andere vrouwen'
Daar hoef jij niet veel van af te doen hoor van die kilo's Hoop dat je beter over je zelf gaat denken als je wel wat kwijt bent. Maar goed ik vind je nu al een prachtige meid
Gast- Gast
Ik denk aan bambixStylegirl schreef:Alex schreef:Hoi Bimbambom!
Gast- Gast
Oeh, dat is helemaal zuur ja..ergens ook wel verstandig en logisch, maar wel heel klote.Alex schreef:Storm, ik mág geeneens een baby. Als ik nu zwanger word moet ik stoppen met de behandeling.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk aan bambixStylegirl schreef:Alex schreef:Hoi Bimbambom!
Dat staat hier in de kast!
Gast- Gast
Volgens mij is iedere vrouw kritischer voor zichzelf dan voor anderen. Stom eigenlijk.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: