Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen! Pfff dit zijn geen tijden om op zondag wakker te worden!
Lex Grootgeschapen, wat droomde je?
June, studeer ze! Leuk dat het uit eten fijn was!
TD, gezellig he, de hele avond op terras, vind ik ook heel leuk!
Maple, kan je niet ergens naartoe voor Maple tijd?
Storm, jammer van IKEA, tien uur is ook wel laat eigenlijk, haha. Zou wel leuk zijn
Lex Grootgeschapen, wat droomde je?
June, studeer ze! Leuk dat het uit eten fijn was!
TD, gezellig he, de hele avond op terras, vind ik ook heel leuk!
Storm, jammer van IKEA, tien uur is ook wel laat eigenlijk, haha. Zou wel leuk zijn
Gast- Gast
Oke moet je je adres nog even PM-en hahahaStuiterbal schreef:Storm schreef:He wanneer is S. jarig?? Maandag of dinsdag?
Dinsdag !!!!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:June schreef:
Stuiterbal: details ?
mmmmm..... hij zoent lekker hoor
Jeeeeeej en hoe zijn de plannen verder?
uhmmm oke misschien heel gemeen van mij maar aangezien hij nogal hotel de botel van me is.... ga ik het even rustig aan doen en laat hem "achter" me aan lopen. Dus ipv komende week weer meteen afspreken kan ik echt serieus pas over 3 weken in het weekend !!
Ik heb alle tijd en ik wil mezelf beschermen dat ik niet te hard van stapel loop !
oeeefff maar hij is wel heel leuk hoor hahaha
Gast- Gast
Ik vond het al zo gek, maar vriend wist zeker dat die tot 22:00 open zou zijn. Maar wat bleek, het was alleen op zaterdag 25 juni tot 22:00 openReva schreef:Storm, jammer van IKEA, tien uur is ook wel laat eigenlijk, haha. Zou wel leuk zijn
Gast- Gast
Ik stem voor een Ikea die 24/7 open is. Met een Ikea- drive voor de hotdogs.
Stuiter: Gaaf dat je date zo leuk was!!
Stuiter: Gaaf dat je date zo leuk was!!
Gast- Gast
Reva > ja terrassen is zooo leuk als je leuk gezelschap hebt Lekker mensen kijken, vele vriendengroepen hadden een vrijgezellenavond en undercoveragenten maakt het ook leuk
Gast- Gast
Reva schreef:
Zie ergens onderaan vorige pagina, haha. Dit topic gaat soms zó snel dat ik het soms vervelend vind om een reactie ergens onderaan de vorige pagina te hebben
Ik ga maar ff stofzuigen en dweilen...
Gast- Gast
Maple schreef:Reva schreef:
Zie ergens onderaan vorige pagina, haha. Dit topic gaat soms zó snel dat ik het soms vervelend vind om een reactie ergens onderaan de vorige pagina te hebben
Ik ga maar ff stofzuigen en dweilen...
Hmm...ja ik zou ook tijd voor mezelf willen. En met ontzettende voorkeur gewoon thuis idd.. lastig!
Zuig ze
Gast- Gast
Ja vertel eens, wat was dat met de undercover agenten?Theedoosje schreef:Reva > ja terrassen is zooo leuk als je leuk gezelschap hebt Lekker mensen kijken, vele vriendengroepen hadden een vrijgezellenavond en undercoveragenten maakt het ook leuk
Gast- Gast
Nou idd.Storm schreef:Reva....het is pas half 11, en nu al aan sex denken..
Misschien moeten we een date met de brandweerman voor d'r regelen?
Gast- Gast
Haha, zonder bril/ lenzen kan ik niet eens lezen wat ik zit te typenStorm schreef:Ik ga even m'n lenzen in doen en eten maken, tot zo!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik wist helemaal niet dat de universiteit op zondag open was haha, ook wel logisch eigenlijk. Lijkt me stiekem wel heerlijk om lekker in je eigen tempo te studeren, naar school te gaan wanneer het je uitkomt...
De bieb is open van 10-17, de rest is wel gesloten . Ik doe een letterenstudie en al mijn boeken staan in de algemene bibliotheek. Heel handig dus, want die is elke dag open. Ik kan niet helemaal op mijn eigen tempo studeren, want ik heb wel verplichte colleges e.d., maar nu heb ik tentamenweken en hoef ik alleen maar te studeren en tentamens te maken !
Stuiterbal: Fijn dat hij lekker zoent. Ging je 'm zoenen omdat je zijn accent beu was ?
Maple: vervelend. Misschien een keer op een rustig moment een gesprekje over voeren?
Reva: Wat actief dat jij dit geen tijdstip vindt om op te staan, maar wel bereid bent om meteen op iedereen te reageren .
Gast- Gast
goedemorgen ladies!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
June schreef:
Maple: vervelend. Misschien een keer op een rustig moment een gesprekje over voeren?
En dan? Hem uit z'n eigen huis wegjagen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nou idd.Storm schreef:Reva....het is pas half 11, en nu al aan sex denken..
Misschien moeten we een date met de brandweerman voor d'r regelen?
Ik was gewoon attent richting Maple.
Gast- Gast
Storm schreef:Reva....het is pas half 11, en nu al aan sex denken..
Ik heb weleens vroeger op de dag seks hoor . Laat staan hoe vaak ik er eerder op de dag aan denk .
Gast- Gast
hahahahahaha June..... nee hoor je raakt eraan gewend zijn accent en nog erger... je neemt het automatisch over ! Hij was heel erg zijn best aan het doen om mij jij en je te noemen terwijl ik hem U ging noemen :P
Gast- Gast
Maple schreef:June schreef:
En dan? Hem uit z'n eigen huis wegjagen?
Dat is toch geen wegjagen? Ik zou ook tijd voor mezelf nodig hebben af en toe. Is het alleen zijn huis dan?
Stuiterbal: Ik neem dat ook altijd heel erg over, haha. Wel fijn dat jullie allebei die neiging hebben .
Gast- Gast
Mja, dat is waarJune schreef:Storm schreef:Reva....het is pas half 11, en nu al aan sex denken..
Ik heb weleens vroeger op de dag seks hoor . Laat staan hoe vaak ik er eerder op de dag aan denk .
Gast- Gast
Storm schreef:Ja vertel eens, wat was dat met de undercover agenten?Theedoosje schreef:Reva > ja terrassen is zooo leuk als je leuk gezelschap hebt Lekker mensen kijken, vele vriendengroepen hadden een vrijgezellenavond en undercoveragenten maakt het ook leuk
haha ja was wel lachen. Er reed een auto op de mark vond ik vreemd maar oke. Maar er was zo'n dronkelap/verslaafde zeg maar die ging zich verstoppen bij terras waar wij zaten whaha.
Toen stapten die 'agenten' uit en hadden hem gevonden en namen hem mee (geen grote sensatie maar was gewoon hylarisch het verstoppen en het zoeken whaha)
Oh en GI is gierig
Gast- Gast
Dat had ik dus toen ik thuis kwam nadat ik een weekendje met jou in Limboland had gezeten....ik had zelf een Limburgs accentStuiterbal schreef:hahahahahaha June..... nee hoor je raakt eraan gewend zijn accent en nog erger... je neemt het automatisch over ! Hij was heel erg zijn best aan het doen om mij jij en je te noemen terwijl ik hem U ging noemen :P
Gast- Gast
June schreef:Storm schreef:Ik wist helemaal niet dat de universiteit op zondag open was haha, ook wel logisch eigenlijk. Lijkt me stiekem wel heerlijk om lekker in je eigen tempo te studeren, naar school te gaan wanneer het je uitkomt...
De bieb is open van 10-17, de rest is wel gesloten . Ik doe een letterenstudie en al mijn boeken staan in de algemene bibliotheek. Heel handig dus, want die is elke dag open. Ik kan niet helemaal op mijn eigen tempo studeren, want ik heb wel verplichte colleges e.d., maar nu heb ik tentamenweken en hoef ik alleen maar te studeren en tentamens te maken !
Stuiterbal: Fijn dat hij lekker zoent. Ging je 'm zoenen omdat je zijn accent beu was ?
Reva: Wat actief dat jij dit geen tijdstip vindt om op te staan, maar wel bereid bent om meteen op iedereen te reageren .
Ja, komt doordat ik zo attent ben.
En omdat ik nog in bed naar slapend gezelschap lig te kijken. Dus wellicht dat ik ook weer in slaap val.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: