Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Wat ga je eten, Reva?
Gebakken aardappeltjes met rozemarijn en kipfilet (gesneden door mn papa ) met pesto
Gast- Gast
Lex Grootgeschapen, de foto van A. is trouwens weg (als bruidsmeisje), kreeg net PM. Die ander, met dat streepjesshirt moet je even nog naar kijken.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Wat ga je eten, Reva?
Gebakken aardappeltjes met rozemarijn en kipfilet (gesneden door mn papa ) met pesto
Heb je nog een portie over?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Een vriendin nam haar telefoon gisteravond niet op omdat ze in België zat vind ik wel een beetje gek, of niet?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Reva schreef:Alex schreef:Wat ga je eten, Reva?
Heb je nog een portie over?
Ligt allemaal nog in de koelkast. Of nou ja, de aardappels (zonder rozemarijn) en de kipfilet (zonder pesto). Het is nog veeeel te vroeg.
Gast- Gast
Storm schreef:Een vriendin nam haar telefoon gisteravond niet op omdat ze in België zat vind ik wel een beetje gek, of niet?
Dat zou ik ook niet doen hoor, is best duur bellen dan. Ik zou wel meteen terugbellen als ik weer in Nederland was.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Wat staat er op jouw menu?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Als een vriendin belt neem ik eigenlijk altijd op, je kunt dan toch gewoon zeggen dat je in het buitenland zit, dat hoeft toch niet lang te duren? Maar goed, misschien ligt het aan mij, ik vind het raar om dan gewoon niet op te nemen..Stylegirl schreef:Storm schreef:Een vriendin nam haar telefoon gisteravond niet op omdat ze in België zat vind ik wel een beetje gek, of niet?
Dat zou ik ook niet doen hoor, is best duur bellen dan. Ik zou wel meteen terugbellen als ik weer in Nederland was.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Is dat met gerookte zalm? Dan heb ik dat laatst ook op en dat was heerlijk
Tiana- Ratel
Storm schreef:Als een vriendin belt neem ik eigenlijk altijd op, je kunt dan toch gewoon zeggen dat je in het buitenland zit, dat hoeft toch niet lang te duren? Maar goed, misschien ligt het aan mij, ik vind het raar om dan gewoon niet op te nemen..Stylegirl schreef:Storm schreef:Een vriendin nam haar telefoon gisteravond niet op omdat ze in België zat vind ik wel een beetje gek, of niet?
Oh ja dat zou ik wel even zeggen dan, maar daarna terugbellen als ik in Nederland ben .
Tiana- Ratel
Ja! En echt mijn hele huis meurt nu naar visStylegirl schreef:Sjaantje schreef:Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Is dat met gerookte zalm? Dan heb ik dat laatst ook op en dat was heerlijk
Sjaantje schreef:Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Ik hou niet van zalm, brrr. K. zal je er wel blij mee maken
Geen idee wat wij eten! Man is ziek en A. ligt nog te slapen, dus ik denk dat het brood met ei wordt of een soepje. Makkelijk in ieder geval.
Gast- Gast
Reva schreef:Wel cool dat ik gewoon jouw foto's kan laten verwijderen trouwens MUHAHAHAHHAHA.
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Geen idee wat wij eten! Man is ziek en A. ligt nog te slapen, dus ik denk dat het brood met ei wordt of een soepje. Makkelijk in ieder geval.
Als je ei eet hoor je er helemaal bij vandaag in het Dagcafé. Slaapt ze dan vanavond nog wel??
Gast- Gast
K. krijgt niks Alles is voor Sjaan!!!Alex schreef:Sjaantje schreef:Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Reva schreef:Alex schreef:
Als je ei eet hoor je er helemaal bij vandaag in het Dagcafé. Slaapt ze dan vanavond nog wel??
Ja hoor, ze sliep pas om half 5. Toen viel ze achterop de fiets in slaap
Gast- Gast
Sjaantje schreef:K. krijgt niks Alles is voor Sjaan!!!Alex schreef:Sjaantje schreef:Wat er over is van gister: pasta met zalm en asperges! Met een tomatensoepje voorafAlex schreef:Wat ga je eten, Sjaan?
Whaha, ik bedoelde ook niet dat je hem wat moet geven meer dat je hem wel blij kan maken met zalm. Snappie? Hij blijft gewoon van jou pasta met zalm en asperges af
Gast- Gast
Haha dan is het goed Volgende keer zal ik hem uitnodigenAlex schreef:Whaha, ik bedoelde ook niet dat je hem wat moet geven meer dat je hem wel blij kan maken met zalm. Snappie? Hij blijft gewoon van jou pasta met zalm en asperges af
Sjaantje schreef:Haha dan is het goed Volgende keer zal ik hem uitnodigenAlex schreef:Whaha, ik bedoelde ook niet dat je hem wat moet geven meer dat je hem wel blij kan maken met zalm. Snappie? Hij blijft gewoon van jou pasta met zalm en asperges af
Hahahaha weet wat je zegt! Als hij weet dat er zalm is dan komt ie het halen, hoor!
Gast- Gast
Komt ie er ook zo'n takke-end voor rijden? Kan ie beter naar de supermarkt en zelf zalm kopen
Shiiiiiit heb nog een filmpje gevonden plus 1 waar mijn vriend in aan het dansen is..
Zwoesj- Ratel
Waar blijven de links dan?Zwoesj schreef:Shiiiiiit heb nog een filmpje gevonden plus 1 waar mijn vriend in aan het dansen is..
Sjaantje schreef:Waar blijven de links dan?Zwoesj schreef:Shiiiiiit heb nog een filmpje gevonden plus 1 waar mijn vriend in aan het dansen is..
Zoek en gij zult vinden
Zwoesj- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: