Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Is het heel ernstig als je, 4 jaar na het verbreken van je relatie, tijdens het opruimen foto's van je ex tegenkomt en dan met zeer veel genoegen die foto's allemaal doormiddenscheurt?
Nee, das grappig juist
Gast- Gast
ProudMama schreef:
Heb gebeld, en ze vinden het toch slim als ik ff langs kom, dus ga maar...
Tot straks.
Maar het laatste bericht is:
ProudMama schreef:Zo, weer thuis.
Bloeduitslagen waren iets minder als de vorige keer, maar mocht kiezen wat ik wilde. Blijven ter observatie of naar huis en morgen weer terug.
Dus gekozen voor het laatste, ben toch liever thuis. Morgen weer CTG en aan de datascoop.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, ik laat hier wel weten hoe het gaat en of het vol te houden is, want anders stop ik er weer mee ..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:ProudMama schreef:
Heb gebeld, en ze vinden het toch slim als ik ff langs kom, dus ga maar...
Tot straks.
Maar het laatste bericht is:ProudMama schreef:Zo, weer thuis.
Bloeduitslagen waren iets minder als de vorige keer, maar mocht kiezen wat ik wilde. Blijven ter observatie of naar huis en morgen weer terug.
Dus gekozen voor het laatste, ben toch liever thuis. Morgen weer CTG en aan de datascoop.
Oh, mooi zo! Tenminste, dat ze naar huis mocht!
Gast- Gast
Danku. Dan ga ik kijken of ik nog wat foto's kan vinden
Fijn dat het met PM toch aardig goed ging!
Fijn dat het met PM toch aardig goed ging!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stylegirl schreef:Ja, ik laat hier wel weten hoe het gaat en of het vol te houden is, want anders stop ik er weer mee ..
Gast- Gast
Het laatste bericht is 3 min oud.. Dus ik denk dat zij zich hier ook zelf wel komt melden!
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Theedoosje: ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt hoor. Je eet bij het avondeten van dit dieet toch niets aan rijst/pasta/aardappelen.
Nou ja ben benieuwd dan. Ik hoor van jouw wel welk dieet je gaat doen en of het helpt toch
Bij mij heeft het heel goed gewerkt
Gast- Gast
Aaah, fijn dat ze weer thuis is! Eigenlijk moeten we een meldplicht instellen voor haar, dat ze om de paar uur even laat weten hoe het gaat, want anders zijn wij allemaal ongerust .
Reva: het ziet er wel uit als een dieet dat vol te houden is, dus ik hoop dat ik het vol kan houden.
Reva: het ziet er wel uit als een dieet dat vol te houden is, dus ik hoop dat ik het vol kan houden.
Tiana- Ratel
Reva schreef:Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Theedoosje: ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt hoor. Je eet bij het avondeten van dit dieet toch niets aan rijst/pasta/aardappelen.
Nou ja ben benieuwd dan. Ik hoor van jouw wel welk dieet je gaat doen en of het helpt toch
Maar ja daarna eet je weer normaal dan?
En als je nog meer kwijt wil?
Gast- Gast
Theedoosje: lijkt mij dat je dat weer moet opbouwen, niet in 1x veel gaan eten of zo. En ik zou er minimaal een week tussen laten zitten voor je het weer opnieuw gaat doen..
Tiana- Ratel
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Theedoosje: ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt hoor. Je eet bij het avondeten van dit dieet toch niets aan rijst/pasta/aardappelen.
Maar ja daarna eet je weer normaal dan?
En als je nog meer kwijt wil?
Ik ben daarna gewoon weer gaan eten zoals ik daarvoor deed. Mag nog veel meer af, maar leek me verstandiger om een groot aantal weken pauze te nemen totdat ik het nog een keer doe
Gast- Gast
Ja, hoor, ik meld me wel!Burn schreef:Het laatste bericht is 3 min oud.. Dus ik denk dat zij zich hier ook zelf wel komt melden!
Ff eten en dan ff plat, ben helemaal op!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, hoor, ik meld me wel!Burn schreef:Het laatste bericht is 3 min oud.. Dus ik denk dat zij zich hier ook zelf wel komt melden!
Dat dacht ik al! Ik keek toevallig net in dat topic.. Vandaar!
Logisch..
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Ja, hoor, ik meld me wel!Burn schreef:Het laatste bericht is 3 min oud.. Dus ik denk dat zij zich hier ook zelf wel komt melden!
Aah gelukkig PM! Hoe voel je je nu? Doe maar lekker rustig aan .
Tiana- Ratel
Heb ik net een powernap gedaan, maar heb nou eigenlijk geen idee of ik er nou ook echt minder moe van ben geworden
Gast- Gast
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me! :bom:
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga Sonja Bakkeren morgen, heb het eens een week volgehouden en ik voelde me werkelijk veel fitter dan wanneer ik allerlei rotzooi eet. Hoop dat ik het 6 weken achter elkaar ga volhouden, wie support mij?
Gast- Gast
Maple schreef:Heb ik net een powernap gedaan, maar heb nou eigenlijk geen idee of ik er nou ook echt minder moe van ben geworden
Oh ik wordt daar vaak nog duffer van.
PM fijn dat je thuis bent!
Gast- Gast
Me tooooooooooooooooooooooBurn schreef:Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me! :bom:
Tiana- Ratel
Storm schreef:Ik ga Sonja Bakkeren morgen, heb het eens een week volgehouden en ik voelde me werkelijk veel fitter dan wanneer ik allerlei rotzooi eet. Hoop dat ik het 6 weken achter elkaar ga volhouden, wie support mij?
Ikke!! Heb ook ergens nog een boek liggen..ga die maar eens opzoeken om wat ideeen uit te halen
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ga Sonja Bakkeren morgen, heb het eens een week volgehouden en ik voelde me werkelijk veel fitter dan wanneer ik allerlei rotzooi eet. Hoop dat ik het 6 weken achter elkaar ga volhouden, wie support mij?
Ik moedig je wel aan! Kom op Storm, je kunt het !!!
Edit: ik heb de boeken allemaal op de computer staan in pdf bestandjes, dus ik ga er na dit dieet ook inspiratie uit op doen!
Laatst aangepast door Stylegirl op zo 3 jul 2011 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
Normaal werkt het bij mij wel, ff 5 minuten slapen. Maargoed, nu was het 3 kwartier, misschien is dat het verschilTheedoosje schreef:Maple schreef:Heb ik net een powernap gedaan, maar heb nou eigenlijk geen idee of ik er nou ook echt minder moe van ben geworden
Oh ik wordt daar vaak nog duffer van.
Shit, ik had tussen de middag een was in de machine gedaan...
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: