Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:TD, dat is niet zozeer fijner maar heeft te maken met de afvoerbuis waar het op aangesloten is. Een gewone wc zit op een dikke afvoerbuis omdat er nogal wat afgevoerd moet worden
Mijn toilet op de badkamer is aangesloten op de afvoerbuis van de wasmachine, een stuk dunner dus en daar kan het wc-papier en de grote boodschap niet doorheen dus de sanibroyeur vermaalt alles (jakkie) zodat het wél door een kleinere afvoerbuis past!
Reva, nee dat kan niet maar bij een gewone wc ook niet, toch?
Nou, ik weiger die doekjes ergens anders weg te gooien, dus mijn wc doet het er maar mee. Ik heb ook van dat wcpapier waarvan je de rol ook in de wc kan gooien. Ideaal
Laatst aangepast door Reva op zo 3 jul 2011 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Moet je daar nou zo lelijk bij kijken?Angel Blue Eyes schreef:Komt goed! Want ik krijg van jou nog een echte brabantse pizza!
Ik heb al de tijd gedacht dat jij ook ergens in Groningen/Friesland woonde
Gast- Gast
Jemig, als ik mijn forumnaam en yescafe intyp dan zie ik ook veel plaatjes zeg! Een ticker van Susan, een foto van VeryCherry, een foto van Anousch en haar vriend en voor de rest alle plaatjes die ik ooit hier gepost heb
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Succes Sjaan
En wat is er nou fijner aan die toiletten waar het water omhoog komt eerst?
Niets, het is een klereding. Ik had hem ook niet willen hebben. Maar de man die mijn badkamer heeft gedaan, heeft zich verkeken op de keukentekening en een buis verkeerd geplaatst. Ze zouden binnen 5 werkdagen klaar zijn met de badkamer, maar dit werden er 21 en dus waren we het goed zat, pap en ik, dat we hem maar een Sanibroyeur hebben laten plaatsen. Toen bleek hij ook nog verkeerd geinstalleerd. Lekkage gehad. Alle wanden vol schimmel, deel van mijn laminaat eraan etc. Dus ik raad hem NIEMAND aan. Maar vind het daarentegen wel weer grappig om te merken dat mijn visite gewoon tien minuten nodig heeft om naar het toilet te gaan.
Gast- Gast
Caroow schreef:Het lijkt mij best vies dat dat water omhoog komt. Ik zal niet in detail treden, maar ik heb er echt een hele vieze voorstelling bij.
Ja, ik ook!
Gast- Gast
Raar he, Storm? Vooral omdat ik nooit foto's quote van mensen.. Maar die dus wel verschijnen in 'mijn' google-zoekterm.
Gast- Gast
Lieve schat, kijk eens goed naar wat ik bij 'woonplaats' heb ingevuld...Maple schreef:Sjaantje schreef:Moet je daar nou zo lelijk bij kijken?Angel Blue Eyes schreef:Komt goed! Want ik krijg van jou nog een echte brabantse pizza!
Ik heb al de tijd gedacht dat jij ook ergens in Groningen/Friesland woonde
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Caroow schreef:Het lijkt mij best vies dat dat water omhoog komt. Ik zal niet in detail treden, maar ik heb er echt een hele vieze voorstelling bij.
Ja, ik ook!
Haha dat is het ook. Heb daadwerkelijk wel eens gezien hoe een drol omhoog dreef en vervolgens werd opgeslokt door dat ding wat erachter zit. Is echt vies. Bah....
Gast- Gast
Ik lig languit met de laptop op de bank en volgens mij slaap ik binnen 10 minuten
Gast- Gast
En een foto van weetjewel met haar dochter en nog een foto van Marin...wow bizar zeg, gelukkig zit er geen foto van mij tussen..
Gast- Gast
Storm, bij jou zie ik ook een foto van de drie kids van mamsie
En weetjewel met A.
En weetjewel met A.
Gast- Gast
Reva schreef:Raar he, Storm? Vooral omdat ik nooit foto's quote van mensen.. Maar die dus wel verschijnen in 'mijn' google-zoekterm.
Heb ik dus ook
Gast- Gast
Theedoosje schreef:OMG wat een hel dat ding ABE en wat er aan vooraf is gegaan
Zegt mijn vader:"We laten hem dat ding gewoon plaatsen en als we dan weer nieuw geld hebben, dan gaan we opnieuw de badkamer verbouwen met een normaal toilet". Ja pap, NIET dus. Dat geld doet me weinig, maar dan moet de keuken eruit en moet het compleet verlegd worden. Dat doen we dus NIET. 47m2 verbouwen en er drie maanden voor nodig zijn? Dat doe ik niet nog een keer. Ben in het troep zitten wel zat.
Gast- Gast
Ja, avatars etc kan ik me niet zo druk om maken. Ik zag ook bij mezelf mn eigen salontafel maar die hecht niet zoveel waarde aan zn privacy.
Gast- Gast
Ik zie alle plaatjes die ik heb gepost, en foto's van verschillende mensen. En ongeveer 200 avatars.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:OMG wat een hel dat ding ABE en wat er aan vooraf is gegaan
Zegt mijn vader:"We laten hem dat ding gewoon plaatsen en als we dan weer nieuw geld hebben, dan gaan we opnieuw de badkamer verbouwen met een normaal toilet". Ja pap, NIET dus. Dat geld doet me weinig, maar dan moet de keuken eruit en moet het compleet verlegd worden. Dat doen we dus NIET. 47m2 verbouwen en er drie maanden voor nodig zijn? Dat doe ik niet nog een keer. Ben in het troep zitten wel zat.
Jeetje ja nee dat doe je niet snel nog even overnieuw nee.
Gast- Gast
Ik heb mezelf even gegoogled en er zijn zelfs nog reacties van het oude forum, yes.nl, dat naar voren komen. En ik zie iedereens avatars, een foto van marin, de hal van stuiterbal, mijn boekenkast, mijn vitrage hoe het moet hangen volgens easy wave etc. Niet veel schokkends van mezelf.
Gast- Gast
En ze heeft weer een avatar
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: