Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Wou ze ook... Maar ik kon me nog nét op tijd vastgrijpen aan de deurposten en naar boven vluchten!Caroow schreef:Ik las te snel en ik dacht dat ABE Sjaantje de kelderbox had ingegooid
Ja, dat wilde ik inderdaad. Maar ze was me te snel af door de railing van de trap te pakken.
Gast- Gast
Melk... De witte motor!
Dat betekent dus dat ik zometeen als mijn glas leeg is, toch écht even aan de gang moet
Dus, wie kickt mijn ass even?
Oh en ABE, je toilet is wél maf Misschien een idee voor een meeting? De ABE's toilet-meeting!
Dat betekent dus dat ik zometeen als mijn glas leeg is, toch écht even aan de gang moet
Dus, wie kickt mijn ass even?
Oh en ABE, je toilet is wél maf Misschien een idee voor een meeting? De ABE's toilet-meeting!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ga maar eens naar de wc als je in het vliegtuig zit. Zo'n soort wc heeft ABE, alleen komt er bij haar eerst water omhoog zodat je denkt: 'Neeeeeeeeeeeeeee! Niet overstromen!!!!!!' En vervolgens slurpt ie alles in één keer weg.Caroow schreef:Serieus, wat voor wc heb jij ABE???
Nou, als dát niet maf is...
Caroow schreef:Serieus, wat voor wc heb jij ABE???
Een Sanibroyeur.
Zo eentje;
Een foutje door degene die mijn badkamer in elkaar heeft gezet. Heeft de tekening van de keuken verkeerd gelezen, waardoor ik nu dus met dit klereding zit.
Gast- Gast
Whahaha, hoezo heb je een raar toilet dan? Bij een vriendin van mij moet je op een krukje klimmen om op de doortrekker te drukken Kan geen touw meer aan
Ik weet niet wat ik moet eten nu Heb vandaag al twee geroosterde boterhammen met gebakken ei op. En wil vanavond gewoon avondeten, zeg een uur of half zeven. Dus ik weet niet of ik nou juist iets moet eten wat wel vult, zeg kwark met fruit erin ofzo of gewoon iets van paprika? Ik ben het een beetje kwijt qua eten, excuus.
Ik weet niet wat ik moet eten nu Heb vandaag al twee geroosterde boterhammen met gebakken ei op. En wil vanavond gewoon avondeten, zeg een uur of half zeven. Dus ik weet niet of ik nou juist iets moet eten wat wel vult, zeg kwark met fruit erin ofzo of gewoon iets van paprika? Ik ben het een beetje kwijt qua eten, excuus.
Gast- Gast
En wil je mijn pm straks ook nog even reply'en? Ik heb de meeting iig al in mijn agenda gezet!!Storm schreef:Wie wil mij een schop geven? Moet gaan stofzuigen en dweilen.
*SCHOP!*
Wil je mij oook even schoppen? Moet gaan opruimen...
Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
Gast- Gast
Sjaan waar is je avatar?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Weet je precies hoe ik me voelde toen ik voor het eerst bij ABE naar de wc ging. Paniek alom!Reva schreef:Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
*schopt Sjaan, maar niet TE hard*
Dames, ik ga nu echt even wat doen, ook al is het mijn luie zondag byeeeee!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Weet je precies hoe ik me voelde toen ik voor het eerst bij ABE naar de wc ging. Paniek alom!Reva schreef:Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
Haha, jij zag jezelf al met je handen als kommetjes het water in het wasbakje gieten
Gast- Gast
Lief van je, dankje!Storm schreef:*schopt Sjaan, maar niet TE hard*
Toet, die's pleite samen met mijn onderschrift. Ik bleek googlebaar via mijn onderschrift en mijn herkenbare avatar. Paar pagina's terug in dit topic staat wat uitgebreidere uitleg!
Een schop voor degene die er om vroegen..
Ene ABE, ik vind hem ook een beetje maf.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Sjaantje schreef:Weet je precies hoe ik me voelde toen ik voor het eerst bij ABE naar de wc ging. Paniek alom!Reva schreef:Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
Haha, jij zag jezelf al met je handen als kommetjes het water in het wasbakje gieten
Haha. Het is dus paniek. Daarom is mijn visite altijd tien minuten bezig met het toilet. Ze zijn bang dat ze hem gemold hebben. Unieke ervaring dit! WAT zal iedereen blij zijn dat hij het water gewoon wegslurpt!
Gast- Gast
Nou, ik wilde al brullen: 'ABEEEEEEEEEEEEE, waar is de dweil??????'Reva schreef:Haha, jij zag jezelf al met je handen als kommetjes het water in het wasbakje gietenSjaantje schreef:Weet je precies hoe ik me voelde toen ik voor het eerst bij ABE naar de wc ging. Paniek alom!Reva schreef:Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
Enneh... mijn polsen zitten vast, dus ik kan geen kommetje maken met mijn handen dus geen idee hoe ik het dan had moeten oplossen....
Ja dat was echt opluchting!!Angel Blue Eyes schreef:Haha. Het is dus paniek. Daarom is mijn visite altijd tien minuten bezig met het toilet. Ze zijn bang dat ze hem gemold hebben. Unieke ervaring dit! WAT zal iedereen blij zijn dat hij het water gewoon wegslurpt!
Kun je niet even een filmpje maken van jouw toilet en hoe die doorspoelt (graag wel zonder enige vorm van boodschap erin ) en die hier plaatsen?
Sjaantje schreef:Nou, ik wilde al brullen: 'ABEEEEEEEEEEEEE, waar is de dweil??????'Reva schreef:Haha, jij zag jezelf al met je handen als kommetjes het water in het wasbakje gietenSjaantje schreef:Weet je precies hoe ik me voelde toen ik voor het eerst bij ABE naar de wc ging. Paniek alom!Reva schreef:Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
Enneh... mijn polsen zitten vast, dus ik kan geen kommetje maken met mijn handen dus geen idee hoe ik het dan had moeten oplossen....
Slurpen!
Gast- Gast
IeuwwwwwwwwwwwwwReva schreef:Slurpen!
Ik wil nog even iets leuks met jullie delen, kwam gister pas achter het bestaan van dit Kinderen voor Kinderen-liedje:
Rietje meenemenReva schreef:Sjaantje schreef:Nou, ik wilde al brullen: 'ABEEEEEEEEEEEEE, waar is de dweil??????'Reva schreef:Haha, jij zag jezelf al met je handen als kommetjes het water in het wasbakje gietenSjaantje schreef:Weet je precies hoe ik me voelde toen ik voor het eerst bij ABE naar de wc ging. Paniek alom!Reva schreef:Eeeuh, dat klinkt apart idd. Als het water omhoog zou komen zou ik toch ook even blijven kijken en mezelf alvast afvragen hoe ik het zou gaan oplossen als het water in die stand bleef staan
Slurpen!
Gast- Gast
Laat dat een wijze tip zijn voor eenieder die ooit nog bij ABE over de vloer komt. Oh ja en als je de voordeur van het trappenhuis binnenkomt: gelijk rechts afslaan de trap op, voordat ze je in de kelderbox stoptMaple schreef:Rietje meenemen
Wooow, als je mijn forumnaam + yescafe op google doet en naar afbeeldingen gaat zie je ook veel zeg. Tientallan avatars van mensen (Q, Storm, Burn, Purple, Donnaa, Lotus, Zegmaar, PM, Suus, June, Merai, May, Moezie, Stylegirl, Mozz, CC, Jade, Stuiterbal, VC, Curious, Mozz, Anousch, ABE, Theedoosje, CKC, Smikkell, Carola en nog veel meer waarvan ik even de naam niet weet bij de avatar haha...)
En een foto van A. van Lex en de ticker van Lex en een foto van Caroow, een fles Licor , een heel oude foto van Marin, een zwangere buik, de buik van PM met alle spullen erop
Etc etc etc.. Wow
En een foto van A. van Lex en de ticker van Lex en een foto van Caroow, een fles Licor , een heel oude foto van Marin, een zwangere buik, de buik van PM met alle spullen erop
Etc etc etc.. Wow
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: