Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen allemaal!
Balen dat jullie niet fijn hebben geslapen! Ik heb wel goed geslapen, mijn vriend ligt nu nog te slapen
Balen dat jullie niet fijn hebben geslapen! Ik heb wel goed geslapen, mijn vriend ligt nu nog te slapen
Gast- Gast
Die kleine schurkies weer?ProudMama schreef:Wat een rotnacht weer...
Nog heel even... al zullen je nachten daarna niet veel beter zijn
Gast- Gast
Maple schreef:Die kleine schurkies weer?ProudMama schreef:Wat een rotnacht weer...
Haha, ik moest hier wel om lachen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Goedemorgen! Vriend en ik zijn heerlijk 'uit eten' gegaan, het was echt lekker eten wat ik niet had verwacht als je dat tentje zo zag...niet meer naar de Ikea geweest, vriend had verkeerd gelezen en dacht dat het tot 22:00 open was maar het bleek maar tot 20:00 open te zijn
Gast- Gast
Dat plassen joh. Ieder uur naar beneden...Maple schreef:Die kleine schurkies weer?ProudMama schreef:Wat een rotnacht weer...
Ga vanacht gewoon op de bank slapen.
Gast- Gast
Haha, dat zal vast niet. Maar dan kan ik mijn man er ook nog uit sturen2CKC2 schreef:Maple schreef:Die kleine schurkies weer?ProudMama schreef:Wat een rotnacht weer...
Haha, ik moest hier wel om lachen!
Ach, over een jaar of 6 kan ik vast weer een nachtje lekker doorslapen
Gast- Gast
Haha, hopelijk iets eerder dna pas over 6 jaar
Lijkt me trouwens idd behoorlijk vermoeiend, zo vaak eruit om te plassen, met huge buik steeds weer naar beneden en naar boven moeten. Kun je niet wat kleine luiertjes aan elkaar naaien voor jezelf vannacht?
Mijn man is vanmorgen om 6:00 de deur alweer uit gegaan en ik heb geen idee hoe laat hij thuis komt. Zie wel. En morgen heb ik mijn voorlopig laatste vrije maandagje alleen Laatste werkweek van m'n man, wég Maple-tijd... Zie er eigenlijk wel tegenop, bijna geen tijd voor mezelf alleen te hebben. Maargoed, 't is niet anders.
Lijkt me trouwens idd behoorlijk vermoeiend, zo vaak eruit om te plassen, met huge buik steeds weer naar beneden en naar boven moeten. Kun je niet wat kleine luiertjes aan elkaar naaien voor jezelf vannacht?
Mijn man is vanmorgen om 6:00 de deur alweer uit gegaan en ik heb geen idee hoe laat hij thuis komt. Zie wel. En morgen heb ik mijn voorlopig laatste vrije maandagje alleen Laatste werkweek van m'n man, wég Maple-tijd... Zie er eigenlijk wel tegenop, bijna geen tijd voor mezelf alleen te hebben. Maargoed, 't is niet anders.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen hier, maar wel wakker geworden door wat buikpijn van het ongesteld zijn
Heerlijk geslapen hier, maar wel wakker geworden door wat buikpijn van het ongesteld zijn
Gast- Gast
Storm schreef:Goedemorgen! Vriend en ik zijn heerlijk 'uit eten' gegaan, het was echt lekker eten wat ik niet had verwacht als je dat tentje zo zag...niet meer naar de Ikea geweest, vriend had verkeerd gelezen en dacht dat het tot 22:00 open was maar het bleek maar tot 20:00 open te zijn
Was dat nog voor je verjaardag of zijn jullie daar al een keer voor uit eten geweest? Ik dacht er pas ineens weer aan dat ik dat zo rot voor je vond toen .
Ik ben gisteren ook met mijn vriend uit eten geweest. Het was erg gezellig en hij was heel lief .
Ik ga zo richting de universiteit om te studeren
Gast- Gast
@ Maple: kun je niet op een andere manier aan tijd voor jezelf komen? Of wil je dat per se thuis hebben?
Gast- Gast
June schreef:Stuiterbal schreef:Goeiesmorgesssssss allemaal !!!
Hé! Hoe was jouw date?
Super super super !!!!
Gast- Gast
Hij heeft het inmiddels helemaal goed gemaakt hoor, hij voelde zich ook onwijs rot en lullig toen...en een week later zijn we alsnog uit eten geweest voor mijn verjaardag lief dat je er aan denkt!June schreef:Storm schreef:Goedemorgen! Vriend en ik zijn heerlijk 'uit eten' gegaan, het was echt lekker eten wat ik niet had verwacht als je dat tentje zo zag...niet meer naar de Ikea geweest, vriend had verkeerd gelezen en dacht dat het tot 22:00 open was maar het bleek maar tot 20:00 open te zijn
Was dat nog voor je verjaardag of zijn jullie daar al een keer voor uit eten geweest? Ik dacht er pas ineens weer aan dat ik dat zo rot voor je vond toen .
Ik ben gisteren ook met mijn vriend uit eten geweest. Het was erg gezellig en hij was heel lief .
Ik ga zo richting de universiteit om te studeren
Dat van gisteravond was eigenlijk niet echt uit eten (vandaar die aanhalingstekens)
Op zondag naar de uni om te studeren??
Gast- Gast
Wat fijn!!Stuiterbal schreef:June schreef:Stuiterbal schreef:Goeiesmorgesssssss allemaal !!!
Hé! Hoe was jouw date?
Super super super !!!!
Waarom heb je je avatar veranderd? Ik herken je bijna niet meer
Gast- Gast
Ik heb morgen, dinsdag én woensdag tentamen . En eigenlijk 11 juli ook nog, maar dat is voor mijn minor en kan ik ook volgend jaar nog wel doen. Ik ga dus alleen even de samenvatting leren . Maar goed.. ik moet dus wel naar de ub vandaag .
Ik wist wel dat hij het 's avonds alweer redelijk goed had gemaakt, maar vroeg me af of jullie ook nog uit eten waren geweest. Fijn dat het al een week later was!
Stuiterbal: details ?
Ik wist wel dat hij het 's avonds alweer redelijk goed had gemaakt, maar vroeg me af of jullie ook nog uit eten waren geweest. Fijn dat het al een week later was!
Gast- Gast
Kan wel, maar ik heb niet zoveel vriendinnen ofzo waar ik mee kan afspreken of even bij in huis kan hangen. En ik vind het ook vaak gewoon fijn om lekker even alleen tuis te zijn en mijn eigen dag in te delen, zonder dat een ander in huis rondloopt. Lekker mijn eigen ding doen in huis. Kan ik ook wel als hij er is hoor, maar dan is 't toch anders.June schreef:@ Maple: kun je niet op een andere manier aan tijd voor jezelf komen? Of wil je dat per se thuis hebben?
Hij begrijpt het trouwens ook niet dat ik dat vervelend vind. Hij heeft een keer eerder werkloos thuis gezeten, jaren terug. En toen hebben we er een gigantische ruzie om gehad...
Gast- Gast
Storm schreef:Wat fijn!!Stuiterbal schreef:June schreef:Stuiterbal schreef:Goeiesmorgesssssss allemaal !!!
Hé! Hoe was jouw date?
Super super super !!!!
Waarom heb je je avatar veranderd? Ik herken je bijna niet meer
mmm ik vond mezelf zo enorm opvallen..... met die stuiterballen....
Gast- Gast
Ik wist helemaal niet dat de universiteit op zondag open was haha, ook wel logisch eigenlijk. Lijkt me stiekem wel heerlijk om lekker in je eigen tempo te studeren, naar school te gaan wanneer het je uitkomt...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:June schreef:
mmmmm..... hij zoent lekker hoor
Jeeeeeej en hoe zijn de plannen verder?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: