Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ben een eitje aan het koken
en ga misschien pita broodjes afbakken
heb een klein beetje buikpijn:(
en ga misschien pita broodjes afbakken
heb een klein beetje buikpijn:(
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga vandaag nog twee of drie wasjes draaien en ophangen en verder niks. Heb alles verder al klaar
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal! Schijnt bij jullie ook lekker het zonnetje? Ik heb lekker een middagje voor mezelf, alleen een beetje jammer dat er nog veel in het huishouden gedaan moet worden
Gast- Gast
Goedemiddag!
Hier helaas geen zon te zien, alleen maar grijze wolken... Hopelijk wordt het nog wat beter!
Hier helaas geen zon te zien, alleen maar grijze wolken... Hopelijk wordt het nog wat beter!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
He allemaal!
Ik ben nog steeds zo enorm blij doordat ik mijn examen heb gehaald. Ik heb na 2 jaar eindelijk weer 2 dagen per week vrij ipv 1, ik bespaar 60 euro per maand aan reiskosten en ik hoef niet meer continu te SOG'en.
Ik had graag nog een opleiding gedaan, maar het niet doen heeft ook veer voordelen
Ik ben nog steeds zo enorm blij doordat ik mijn examen heb gehaald. Ik heb na 2 jaar eindelijk weer 2 dagen per week vrij ipv 1, ik bespaar 60 euro per maand aan reiskosten en ik hoef niet meer continu te SOG'en.
Ik had graag nog een opleiding gedaan, maar het niet doen heeft ook veer voordelen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Stuiterbal schreef:ohhhh ik ben niet vooruit de branden .......
Ik ook niet en ik moet nog zoveel doen.....
Gast- Gast
Eline schreef:Stuiterbal schreef:ohhhh ik ben niet vooruit de branden .......
haha ik gelukkig niet dat heb ik gisteren al allemaal gedaan. Hooguit straks even de was aanzetten. Hier in de stad is van alles te doen en daar wil ik naar toe maar ik heb gewoon geen zin om me aan te kleden haahaha
Gast- Gast
Hoooooooooooi!
Hier komt er eentje nu pas haar bed uitrollen Klaar voor een nieuwe dag nietsdoen! Nou ja............ eigenlijk moet ik vandaag even mijn ladekast opruimen, dat is al véél te lang niet gedaan maar wel hard nodig. Dus wie wil mag me straks even onder mijn kont schoppen (niet te hard graag).
Maar eerst even ontbijten! Denk dat ik een lekker eitje ga koken, tis tenslotte zondag
Hier komt er eentje nu pas haar bed uitrollen Klaar voor een nieuwe dag nietsdoen! Nou ja............ eigenlijk moet ik vandaag even mijn ladekast opruimen, dat is al véél te lang niet gedaan maar wel hard nodig. Dus wie wil mag me straks even onder mijn kont schoppen (niet te hard graag).
Maar eerst even ontbijten! Denk dat ik een lekker eitje ga koken, tis tenslotte zondag
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Voor Maple:
Waarom zit je mijn ontbijt te beledigen???Maple schreef:Wat zit iedereen trouwens toch aan de ei vandaag? Yuk!
En? Ben je inmiddels door het dagcafé overtuigd wél te blijven?SunnyScience schreef:hoi
Goeiemorgen btw
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Eline schreef:Stuiterbal schreef:ohhhh ik ben niet vooruit de branden .......
haha ik gelukkig niet dat heb ik gisteren al allemaal gedaan. Hooguit straks even de was aanzetten. Hier in de stad is van alles te doen en daar wil ik naar toe maar ik heb gewoon geen zin om me aan te kleden haahaha
Dat is wel leuk dan! Ik heb al het een en ander gedaan, gaat eigenlijk best snel als ik zo bezig ben. Nu nog zin maken voor de rest.
Gast- Gast
Maple schreef:En? Ben je inmiddels door het dagcafé overtuigd wél te blijven?SunnyScience schreef:hoi
Goeiemorgen btw
Ach ik heb nu niets te doen, maar kijk niet vreemd op als ik tijden lang niet reageer
Gast- Gast
Nou, dan was het in ieder geval niet onaangekondigd. Alleen het Jaws muziekje ontbreekt..
Gast- Gast
Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Raad eens wat ik in mijn koelkast gevonden heb???
Pasta met zalm en asperges!!
Heb nu al zin in het avondeten hahaha!
Pasta met zalm en asperges!!
Heb nu al zin in het avondeten hahaha!
Blaaaaaa. Heb net een heel stuk in Twilight gelezen ga zo nog even stofzuigen en dweilen en daarna weer bankhangen. Heerlijk, zo'n dagje
Gast- Gast
Foetsie! Net als m'n onderschrift... Ben even een beetje incognito hier, bleek googlebaar te zijn via mijn onderschrift naar mijn avatar en daar had ik ffies geen zin inStorm schreef:Sjalalaan, waar is jouw avatar?
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: