Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Suus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
voeg me maar toe ik ben rete lief
Gast- Gast
En het beste nog dat mijn vriend het voor me gaat klaarmakenStorm schreef:Hmm klinkt goedSuus schreef:Zo slecht is pindakaas niet toch?
Ik ga zo een heerlijk pistoletje eten met kaas, sla, pesto, augurkjes en komkommer
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
En ik wil jouw broodjeSuus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Suus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Ze doet zich hier lief voor...maar ondertussen...weet wat je doet he Suus
Gast- Gast
Dat wil ik graag doen Maar dan moet ik wel even weten hoe ik je kan vinden...Stuiterbal schreef:Suus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, kom maar langs, we hebben wel genoeg in huis voor een extra broodjeReva schreef:En ik wil jouw broodjeSuus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, ik ben heel dapperTheedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Suus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Haha, kom maar langs, we hebben wel genoeg in huis voor een extra broodjeReva schreef:En ik wil jouw broodjeSuus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Ik eet geen gewoon brood *huil*
Gast- Gast
Dat is heel goed Suus
Ik heb nog honger...weet alleen nog niet wat ik ga nemen... wil ook afbakbroodje maar heb ze niet.
Ik heb nog honger...weet alleen nog niet wat ik ga nemen... wil ook afbakbroodje maar heb ze niet.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Suus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
zeg zeg moet ik jou soms weer verwijderen ?????
Gast- Gast
Ik heb het aangedurfd en ik leef nog!Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Suus schreef:Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
zeg zeg moet ik jou soms weer verwijderen ?????
Suus- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Mij verwijderen? moet je zelf weten...maar ja je loopt wel wat mis dan
poeh het stinkt hier........
Gast- Gast
Heel veel spanning en sensatie?Theedoosje schreef:Mij verwijderen? moet je zelf weten...maar ja je loopt wel wat mis dan
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Heel veel spanning en sensatie?Theedoosje schreef:Mij verwijderen? moet je zelf weten...maar ja je loopt wel wat mis dan
Zoiets
En stuit> tja graag of niet hoor
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Suus schreef:Heel veel spanning en sensatie?Theedoosje schreef:Mij verwijderen? moet je zelf weten...maar ja je loopt wel wat mis dan
Zoiets
En stuit> tja graag of niet hoor
Heel graag !!!!!
Gast- Gast
Ha, mijn broodje is klaar, dus ik ga ontbijten
Suus- Lady Post-a-lot
goedemorgen allemaal..
ben half11 opgestaan en heb de afwas gedaan en de was van het wasrek opgeruimd, oud papier verzameld en nu is het alweer bijna lunchtijd (komen hier lekkere broodjes voorbij)
vriend ligt zijn roes uit te slapen, ik laat hem wel, want anders word hij chagie
gaan jullie doen vandaag?
ben half11 opgestaan en heb de afwas gedaan en de was van het wasrek opgeruimd, oud papier verzameld en nu is het alweer bijna lunchtijd (komen hier lekkere broodjes voorbij)
vriend ligt zijn roes uit te slapen, ik laat hem wel, want anders word hij chagie
gaan jullie doen vandaag?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb Hitch aangezet voor de duizendste keer en bak een ei.
Gast- Gast
Ik ga zo denk ik nog buiten zitten...en kijken naar de wandelaars hier...kennedy mars
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: