Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Zit ik hier met m'n stokbrood plakjes te snijden en Philadelphia te smeren...'t lijkt wel zaterdagavond onderhand..
Oeeh lekker. Ik wil ook vers stokbrood. Heb alleen afbak
En Philadelphia met feta en komkommer
Gast- Gast
Goedemorgen!
Is het al gezellig hier?
Ik heb weer heerlijk uitgeslapen.
Is het al gezellig hier?
Ik heb weer heerlijk uitgeslapen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vind ik echt heel erg fijn en lief om te horen vriendschappen en sociale contacten doet een mens ook goed, maakt niet uit of dat via een forum of in real life is...ik zou heel erg eenzaam worden als ik geen sociale contacten had.Theedoosje schreef:Ja en het was dus weer gewoon erg gezellig en leuk
Doet mij trouwens erg goed die 'nieuwe' vriendschappen. Ook met jou Storm. Vind het erg leuk om jou te hebben leren kennen. Was denk ik daar wel aan toe. En dan weer naar jouw verjaardag en zo ja erg leuk
Gast- Gast
Wel goed voor jezelf zorgen he lieverd!Stuiterbal schreef:ik ga ook even wat eten want kiep bijna om van de misselijkheid !!!
ohh en een lekkere sinaasappel erbij...
Gast- Gast
Storm schreef:Wel goed voor jezelf zorgen he lieverd!Stuiterbal schreef:ik ga ook even wat eten want kiep bijna om van de misselijkheid !!!
ohh en een lekkere sinaasappel erbij...
Ja mam !
Gast- Gast
Storm schreef:Dat vind ik echt heel erg fijn en lief om te horen vriendschappen en sociale contacten doet een mens ook goed, maakt niet uit of dat via een forum of in real life is...ik zou heel erg eenzaam worden als ik geen sociale contacten had.Theedoosje schreef:Ja en het was dus weer gewoon erg gezellig en leuk
Doet mij trouwens erg goed die 'nieuwe' vriendschappen. Ook met jou Storm. Vind het erg leuk om jou te hebben leren kennen. Was denk ik daar wel aan toe. En dan weer naar jouw verjaardag en zo ja erg leuk
Had altijd wel het idee dat het goed was zoals het was, maar merk toch dat het mijn leven nog meer een oppepper geeft dan verwacht. Hoewel het anders ook goed was, maar dit is helemaal super
Gast- Gast
Heb lekker een foute boterham> met pindakaas Maar had behoefte aan > ongesteld dan mag dat
Gast- Gast
Ooh TD dan mag dat
Maarre weet iemand wanneer het volle maan is? Dan moet ik altijd ongesteld worden (gebruik geen pil o.i.d.) en ik voel me nu al zo raar....pijnlijke steekjes in mijn buik en gister was ik de hele dag misselijk.
Maarre weet iemand wanneer het volle maan is? Dan moet ik altijd ongesteld worden (gebruik geen pil o.i.d.) en ik voel me nu al zo raar....pijnlijke steekjes in mijn buik en gister was ik de hele dag misselijk.
Gast- Gast
Die theedoosje is me toch lief.... ze schrijft op mijn facebook dat ik heeeeel lief, sociaal en leuk ben !! Nou ja wat lief van haar zeg !!!!
Gast- Gast
Het is een schat!!Stuiterbal schreef:Die theedoosje is me toch lief.... ze schrijft op mijn facebook dat ik heeeeel lief, sociaal en leuk ben !! Nou ja wat lief van haar zeg !!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Ooh TD dan mag dat
15 juli pas !
Gast- Gast
Zo slecht is pindakaas niet toch?
Ik ga zo een heerlijk pistoletje eten met kaas, sla, pesto, augurkjes en komkommer
Ik ga zo een heerlijk pistoletje eten met kaas, sla, pesto, augurkjes en komkommer
Suus- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Die theedoosje is me toch lief.... ze schrijft op mijn facebook dat ik heeeeel lief, sociaal en leuk ben !! Nou ja wat lief van haar zeg !!!!
Wat schrijf ik? whahaha
Storm> geen idee wanneer het volle maan is??
Gast- Gast
Storm schreef:Het is een schat!!Stuiterbal schreef:Die theedoosje is me toch lief.... ze schrijft op mijn facebook dat ik heeeeel lief, sociaal en leuk ben !! Nou ja wat lief van haar zeg !!!!
En Storm die beaamt alles ! Net zo'n lieve schat
Gast- Gast
Ja dat dacht ik al....wat raar dat ik me dan zo voel vriend en ik vrijen wel met condoom...
Gast- Gast
Storm schreef:Ja dat dacht ik al....wat raar dat ik me dan zo voel vriend en ik vrijen wel met condoom...
mm er zat toch geen gaatje in he.....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:Het is een schat!!Stuiterbal schreef:Die theedoosje is me toch lief.... ze schrijft op mijn facebook dat ik heeeeel lief, sociaal en leuk ben !! Nou ja wat lief van haar zeg !!!!
En Storm die beaamt alles ! Net zo'n lieve schat
Aaaah jullie maken mijn dag extra goed
Gast- Gast
Nou nee dat lijkt me niet, haha. Maar ik blijf het vreemd vinden, ik kan nu nog niet testen of wel?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ja dat dacht ik al....wat raar dat ik me dan zo voel vriend en ik vrijen wel met condoom...
Gast- Gast
Ik wil ook wel zulke lieve mensen op facebook
Suus- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Nou nee dat lijkt me niet, haha. Maar ik blijf het vreemd vinden, ik kan nu nog niet testen of wel?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ja dat dacht ik al....wat raar dat ik me dan zo voel vriend en ik vrijen wel met condoom...
Het kan ook je eisprong zijn natuurlijk.... misschien dat je je daarom zo raar voelt...
Gast- Gast
Hmm klinkt goedSuus schreef:Zo slecht is pindakaas niet toch?
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: