Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Het cadeautje voor bij de koffie??
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Theedoosje... check your facebook
Gast- Gast
Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes, jaaaaaren terug.
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Reva schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Het cadeautje voor bij de koffie??
hahahahahaaha
Gast- Gast
Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Hihi.. naarmate ik meer drink, ga ik meer Brabants praten. Mijn 'eigenlijk' wordt dan ook 'eik' en mijn 'altijd' 'alt' . Brabant Daar moet ik door jou nu aan denken!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Ga ik doen Spannend
Gast- Gast
Hebben jullie al langer contact dan?GoldenIndy schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Gast- Gast
June schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Hihi.. naarmate ik meer drink, ga ik meer Brabants praten. Mijn 'eigenlijk' wordt dan ook 'eik' en mijn 'altijd' 'alt' . Brabant Daar moet ik door jou nu aan denken!
Gast- Gast
Jullie sluiten mij buiten!!!Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Ga ik doen Spannend
Gast- Gast
bestaat dat ook al??ProudMama schreef:Het koolhydraatarm brood van de Plus is lekker!
Gast- Gast
Storm schreef:Jullie sluiten mij buiten!!!Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Ga ik doen Spannend
OH nee Storm maar Stuit wilde vriendjes met mij worden
Gast- Gast
Storm schreef:Jullie sluiten mij buiten!!!Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Van Yes
Ga ik doen Spannend
Jij bent toch al mijn vriendje schat !!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Hebben jullie al langer contact dan?GoldenIndy schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Ja. Al vaker afgesproken en jaren geleden ooit naar Guus geweest.
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Storm schreef:Hebben jullie al langer contact dan?GoldenIndy schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Nou ja we kennen elkaar idd al lang. (weet jij hoelang GI ?)
Mar tijd elkaar niet echt gesproken en sinds kort weer wel
Gast- Gast
Ja, nu kan ik gewoon 2 boterhammen eten en krijg ik minder dan de hoeveelheid koolhydraten binnen van 1 normale!Storm schreef:bestaat dat ook al??ProudMama schreef:Het koolhydraatarm brood van de Plus is lekker!
Dus het ligt nu in de vriezer voor de dagen dat ik honger heb
Gast- Gast
LeukTheedoosje schreef:Storm schreef:Hebben jullie al langer contact dan?GoldenIndy schreef:Storm schreef:Waar kennen jullie elkaar eik van Theedoosje en GI?
Nou ja we kennen elkaar idd al lang. (weet jij hoelang GI ?)
Mar tijd elkaar niet echt gesproken en sinds kort weer wel
Gast- Gast
Zit ik hier met m'n stokbrood plakjes te snijden en Philadelphia te smeren...'t lijkt wel zaterdagavond onderhand..
Gast- Gast
ik ga ook even wat eten want kiep bijna om van de misselijkheid !!!
ohh en een lekkere sinaasappel erbij...
ohh en een lekkere sinaasappel erbij...
Gast- Gast
Ja en het was dus weer gewoon erg gezellig en leuk
Doet mij trouwens erg goed die 'nieuwe' vriendschappen. Ook met jou Storm. Vind het erg leuk om jou te hebben leren kennen. Was denk ik daar wel aan toe. En dan weer naar jouw verjaardag en zo ja erg leuk
Doet mij trouwens erg goed die 'nieuwe' vriendschappen. Ook met jou Storm. Vind het erg leuk om jou te hebben leren kennen. Was denk ik daar wel aan toe. En dan weer naar jouw verjaardag en zo ja erg leuk
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: